BMW R 1200 GS LC '14

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5065
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

Re: BMW R 1200 GS LC '14

#21

Δημοσίευση από Θάνος » 27 Φεβ 2014, 12:28

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Καλορίζικη και καλοτάξιδη Κώστα, εύχομαι πολλές πολλές μοτοβολτές για να την χαρείς! :)

Ωραίες οι φωτο! :thumpup:


Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#22

Δημοσίευση από Patapios » 27 Φεβ 2014, 13:01

Kωσταρδα ....(απο το Μουσταρδα :tooth: ) ....ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ :worshippy:


Με το καλο να το χαρεις να το μαθεις και να το ξεζουμισεις στις βολτες σε οσες πιο πολλες καφετεριες μπορεις :yes:


Και οταν το μαθεις καλα .... ελα να τα στησουμε :P
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Στησίλαος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 148
Εγγραφή: 22 Φεβ 2013, 10:28
Τόπος διαμονής: Εν Κανθάρου λιμήν
Moto: Α-μήχανος
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές
Ηλικία: 47

#23

Δημοσίευση από Στησίλαος » 27 Φεβ 2014, 16:35

Μας πρίζώνεις, πολύ μας πριζώνεις.......... :blush: Καλορίζικη και καλοτάξιδη..... :cheers:
Εικόνα
Μόνο οἱ νεκροί βλέπουν τό τέλος τοῦ πολέμου (Πλάτων)

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#24

Δημοσίευση από Moustardas » 27 Φεβ 2014, 19:43

Ευχαριστώ για τις ευχές. :thumpup:

Συναγερμός

Ήταν δώρο, οπότε δεν είπα όχι. Ο συναγερμός οπλίζει όταν το κλειδί είναι στη θέση OFF ή εκτός μηχανής. Αντίστοιχα αφοπλίζει όταν το κλειδί είναι πάνω στη μηχανή και γυρισμένο στη θέση ON. Το αποτέλεσμα αυτού, είναι να οπλίζει όταν βάζω βενζίνη και ν'αρχίζει να βαράει. :tooth: Από την άλλη, τα πρώτα χτυπήματα του συναγερμού είναι προειδοποιητικά. Ακούγεται ένα ελαφρύ και συνεχομενο μπιπ-μπιπ-μπιπ και μετά από λίγο αρχίζει σε πιο δυνατό μοτίβο. Δεν θα έλεγα πάντως ότι είναι κι από τους πιο δυνατούς συναγερμούς.


Πρώτο σέρβις

Συμληρώθηκαν 1000χλμ. Λάδια, βαλβολίνες διαφορικού, φίλτρο λαδιού. Χωρίς να έχει χρεωθεί η εργασία, παρά κάτι ψιλά 100€. :closedeyes: Επόμενο σέρβις στα 5000χλμ
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Αιγαιοπλόος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 11:12
Τόπος διαμονής: Σύρος
Moto: Honda Transalp 700
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 43

#25

Δημοσίευση από Αιγαιοπλόος » 28 Φεβ 2014, 10:56

Καλοτάξιδο και από μένα το GS.

Κάνε μας και μια κριτική για τα Anakee III, που είδα στη φωτό ότι φοράει.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#26

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 01 Μαρ 2014, 00:58

τουμπανο ρε φιλε!..πανεμορφο εργαλειο !..αλλα πανεμορφο Λεμεεε!

...καλοταξιδο φιλε μου και να το χαρεις φιλε οπως το θελεις! :thumpup: :thumpup:

Άβαταρ μέλους

FZMAN
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 427
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:18
Τόπος διαμονής: Λαμογιστάν
Moto: YAMAHA
Κράνος: SHOEI XR1100
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές
Ηλικία: 50

#27

Δημοσίευση από FZMAN » 01 Μαρ 2014, 13:00

Καλορίζικη Κώστα και καλοτάξιδη. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

karellen
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:52
Τόπος διαμονής: Καλαμάτα
Moto: Dax 72
Έχει κάνει like: 65 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 54

#28

Δημοσίευση από karellen » 02 Μαρ 2014, 12:00

Κώστα είναι κούκλα και στις φωτογραφίες -την είχα δει και κανονικά στο κοπή τη πίτα,τις προάλλες.
Καλορίζικη και καλές βόλτες! :cheers:
Άμα μεγαλώσει λίγο ακόμα η μέρα πάρε και κανά άλλο ρεμάλι μαζί σου και ελάτε καταδρομική προς τα κάτω!

Ακους Βαγγέλη; :grin:
Νίκος

Άβαταρ μέλους

ducpilot
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 21:46
Τόπος διαμονής: ATHENS
Moto: BMW 1150 GS-yamaha y
Ηλικία: 55

#29

Δημοσίευση από ducpilot » 02 Μαρ 2014, 17:42

Καλοριζικη και καλους δρομου ευχομαι!
ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#30

Δημοσίευση από Moustardas » 06 Αύγ 2014, 19:59

Την Κυριακή 3 Αυγούστου, η μηχανή έκλεισε τα 10000 χιλιόμετρα. Απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Όμορφα χιλιόμετρα. Με φίλους αλλά και μόνος. Μερικές φορές μαζί με το αμόρε. Ας γράψω 5 πραγματάκια ακόμα. ;)

Μέχρι να συμπληρωθούν αυτά τα χιλιόμετρα, πρώτα-πρώτα αγοράστηκαν και προφανώς τοποθετήθηκαν τα εργοστασιακά κάγκελα. Εν συνεχεία, αγόρασα την πίσω βαλίτσα εκ Γερμανίας μεριά κι έπειτα από λίγο καιρό αγόρασα και τις 2 πλαϊνές.


Κάποια στιγμή, συνειδητοποίησα στις βόλτες, ότι κουραζόντουσαν τα γόνατά μου κι από κάποια χιλιόμετρα και πάνω χωρίς στάση, αναγκαζόμουν να τεντώνομαι συνέχεια. Είδα λοιπόν ότι, έχοντας την σέλα στη χαμηλή θέση, τα γόνατά έκαναν μικρή γωνία που με κούραζε. Σήκωσα λοιπόν τη σέλα στην ψηλή της θέση και το πρόβλημα αυτό λύθηκε. Δημιουργήθηκε όμως ένα άλλο. Πλέον κάθομαι ψηλότερα, με αποτέλεσμα η εργοστασιακή ζελατίνα, να μην με καλύπτει. Στέλνει τον αέρα στο ύψος των ματιών. Με την ζελατίνα κλειστή και πορεία σε εθνική, αναγκάζομαι να κατεβάζω το κεφάλι κι εν τέλει συμβιβάζομαι. :lipseal: Μελλοντικά ίσως κάνω κάτι και γι'αυτό, αν και μ'αρέσει το οπτικό αποτέλεσμα

Η κατανάλωση είναι αστεία χαμηλή. :blush: Ποτέ δεν περίμενα να δω σε επαρχιακό τσούκου-τσούκου κατανάλωση της τάξης των 3,5lt/100km. Βέβαια, ελάχιστες βόλτες έγιναν σε τόσο χαμηλές ταχύτητες που πέτυχα αυτή την κατανάλωση. Συνήθως, έχω έναν μέσο όρο της τάξης των 5-6lt/100km. :parta: Οι μετρήσεις έγιναν με "χαρτί και μολύβι". Τα αποτελέσματα που έπερνα ήταν αυτά που έβλεπα και στη μηχανή. Οι αποκλίσεις πάντα ήταν της τάξης του +-1%, ποσοστό που θεωρώ αμελητέο και λογικό.

Το γκάζι εξακολουθεί και με εντυπωσιάζει. :worshippy: Η μηχανή φαίνεται κι έχει τόσο γκάζι, που δεν μου χρειάζεται. Συνήθως την δουλεύω στα mode: Road & Dynamic. Θα μπορούσα να ζήσω και με -20 άλογα, αλλά να πω την αλήθεια, δεν με χαλάει που τα έχω διαθέσιμα. Η ροπή κι αυτή, πανταχού παρών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: με το αμορε, tankbag 35lt γεμάτο και το τριβάλιτσο επίσης γεμάτο κινούμε στην εθνική με το γκάζι κολλημένο στα 150km/h. Ότι προσπεράσεις χρειάστηκε να κάνω, δεν κατέβασα ποτέ σχέση. Απλά άνοιγα το γκάζι κι η μηχανή μάζευε χιλιόμετρα, επιταχύνοντας αγόγγυστα. Αυτά στο mode: road.

Κάποια στιγμή, διαπίστωσα έναν θόρυβο από το πίσω μέρος της μηχανής :think: . Για να μην μακρυγορήσω, ο θόρυβος αυτός ήταν από τα τακάκια πίσω. Που δεν υπήρχαν :plaf: . Στα 8000χλμ έμεινα από πίσω τακάκια :pulgar: . Θα ρίξω την ευθύνη σε εμένα που δεν τα τσέκαρα. Το αποτέλεσμα ήταν να μην υπάρχει καθόλου πάστα από τα τακάκια πίσω και να τρίβεται μέταλλο με δισκόπλακα. Με λίγη ψαχτική που έκανα, έχουν παρουσιαστεί κι άλλοι χρήστες με το ίδιο θέμα, αλλά κανενός δεν γνωρίζω την οδήγηση. Από την όλη ιστορία κρατάω 3 πράγματα. 1ον) την απειρία-βλακεία μου που δεν τσέκαρα τα τακάκια νωρίτερα μόνος μου, 2ον) ότι σε αυτά τα χιλιόμετρα υπήρχαν και τα 1000 του στρωσίματος της μηχανής 3ον) ίσως η συνδυασμένη πέδηση, επεμβαίνει αρκετά στο πίσω. Το παρακολουθώ από κοντά πλέον.

Για τα λάστιχα Michelen Anakee III: μέχρι στιγμής μου έχουν αφήσει ανάμικτες εντυπώσεις. Δεν είναι το λάστιχο που θα ζεσταθεί ιδιαίτερα γρήγορα. Στη βροχή τρέμει το φιλοκάρδι μου. Αυτός ο "και καλά" on-off προσανατολισμός που έχει, δεν μου αρέσει. Σε γρήγορη βόλτα με καλή άσφαλτο πήγα να φάω δύο καλές φέτες. Εν τέλει σώθηκαν κι οι δύο, αλλά είδα ότι δεν μου αφήνουν την ασφάλεια που θα ήθελα. Ίσως είναι και θέμα εμπειρίας βέβαια :whistling: . Όταν θα έρθει η ώρα της αλλαγής, θα προτιμήσω λάστιχα με on προσανατολισμό. Σε μέτρια άσφαλτο και ζεστό λάστιχο, έχω δει τη μηχανή να γλιστράει και να επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά. Στα 10000χλμ που είμαι τώρα, υπάρχει μικρή φθορά στο μέσο του πέλματος.

Στο σερβις των 10000 χιλιομέτρων, αλλάχτηκαν τα λάδια, το φίλτρο λαδιού, ελέγθηκαν οι βαλβιδες, έγινε συγχρονισμος κυλινδρων και εγιναν μερικά update στα ηλεκτρονικά του. Και προχωράμε όμορφα :shades:

Και μια φώτο από το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου

Εικόνα
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#31

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 06 Αύγ 2014, 20:13

ολα ωραια και ολα καλα και το αυτο ευχομαι και για την συνεχεια!!

μια ερωτηξη, ποσο πηγε στο σερβις των 10κ?
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#32

Δημοσίευση από Moustardas » 06 Αύγ 2014, 20:14

jimbakis έγραψε:μια ερωτηξη, ποσο πηγε στο σερβις των 10κ?
140 € :shades:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#33

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 06 Αύγ 2014, 22:15

αυτο με τα τακακια φιλε μου ειναι γενικο το κακο!...φιλος μου συνοδοιπόρος εδω στο Solingen τα αλλαξε επισης στις 8 χιλιαδες μετα απο προσωπικο του ελεγχο και καθοτι ειναι η 3τη στη σειρα GS που αγοραζει τα τελευταια χρόνια απ το ιδιο μαγαζι του τα αλλαξανε χωρις χρεωση λεγοντας του οτι το αναγνωριζουν σαν δικο τους λαθος.

Άβαταρ μέλους

midnek
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:57
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda

#34

Δημοσίευση από midnek » 07 Αύγ 2014, 00:07

Και στο δικό μου άλλαξα τα πίσω τακάκια πολύ γρήγορα (5.000 χλμ, thanks again Βαγγέλη!) αν και είχαν λίγο ακόμα. Η συνδυασμένη πέδηση και η τοποθέτηση οργανικών μαλακών πίσω μάλλον ευθύνεται για αυτό. Άλλαξα σε EBC HH, το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό, πολύ φθηνότερο από την "μαμά" λύση και υποθέτω θα κρατήσουν πολύ περισσότερο.

Μουστάρδα, εγώ πλεόν πηγαίνω στο σέρβις με δικά μου λάδια (από τον συνεργάτη του Facebike, το εξουσιοδοτημένο δεν έχει πρόβλημα με αυτό) και το συνολικό ποσό το κατεβάζεις άνετα ένα 35άρι € ;)
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#35

Δημοσίευση από Moustardas » 07 Αύγ 2014, 18:27

IoannisPanagiotidis έγραψε:αυτο με τα τακακια φιλε μου ειναι γενικο το κακο!... του τα αλλαξανε χωρις χρεωση λεγοντας του οτι το αναγνωριζουν σαν δικο τους λαθος.
Είναι θεματάκι στα GS ή συγκεκριμένα στο LC κι έχει αναγνωριστεί. Σε κουβέντα που έκανα με τον μηχανικό, άρχισε τις κλασσικές εξυπνάδες-ειρωνείες ότι δεν ξέρω τη μηχανή, πατάω φρένο και δεν το ξέρω κι άλλες ομορφιές.

Αν το έχουν αναγνωρίσει στη Γερμανία όμως, να ξέρω πως θα κινηθώ... ;)
midnek έγραψε:Μουστάρδα, εγώ πλεόν πηγαίνω στο σέρβις με δικά μου λάδια (από τον συνεργάτη του Facebike, το εξουσιοδοτημένο δεν έχει πρόβλημα με αυτό) και το συνολικό ποσό το κατεβάζεις άνετα ένα 35άρι € ;)
Άντε ένα 10ρικο λιγότερα να έβγαινε. Περισσότερο ταλαιπωρία μου ήταν να πάω από κέντρο, μέχρι τη Θηβών και να ξαναγυρίσω. :whistling:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#36

Δημοσίευση από ALX » 07 Αύγ 2014, 18:43

Θα είχες κέρδος 9€. Σε χαλάνε? :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#37

Δημοσίευση από Moustardas » 07 Αύγ 2014, 18:48

ALX έγραψε:Θα είχες κέρδος 9€. Σε χαλάνε? :whistling:
Όχι. Με χάλαγε η ζέστη που είχε κι από το να κάνω το νέο κόσμο-αιγαλεω 2 φορες, προτιμησα να κατσω. :closedeyes:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#38

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 07 Αύγ 2014, 21:38

.... τον φιλο με το LC θα τον δω την Κυριακη φιλε μου , και θα τον ρωτησω ακριβως τι παιχτηκε!... απο Δευτερα θα σου γραψω τι περιπτωση του !
:thumpup:

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5065
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#39

Δημοσίευση από Θάνος » 07 Αύγ 2014, 22:41

Ωραίος ρε Κώστα! όσο για τα τακάκια....τι να πώ;;;; ακούστε την δικιά μου
ιστορία και άμα βγάλετε συμπέρασμα πείτε το και σε εμένα :tooth:


Πρώτη αλλαγή στα πίσω τακάκια, με τα μαμά επάνω, έγινε στις 32.000χλμ :yes:

Οι επόμενες βέβαια έγιναν σε πολύ λιγότερα χλμ, η επόμενη γύρω στις 8-10.000χλμ
όπου μου έκανε τρομερή εντύπωση και οι επόμενες λίγο καλύτερα γύρω στις
10-12.000χλμ, δε θυμάμαι τώρα ακριβώς τις αλλαγές, είναι όλα σημειωμένα
αλλα δε τα έχω να τα δώ....

Επίσης ναπώ ότι εδώ και 3-4 χρόνια ΔΕΝ πατάω καθόλου το πίσω φρένο, έχω
ξεχάσει την υπαρξή του...άρα το συστημα μπρός πίσω τρώει απο μόνο του
αρκετό τακάκι, άρα το χρησιμοποιεί αρκετά...όποτε εάν παίζει και έξτρα δική
μας χρήση τότε τα 8.000χλμ είναι νορμάλ...απο εκει και πέρα παίζει εάν μπουν
επάνω μαλακά σκληρά κτλ....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

midnek
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:57
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda

#40

Δημοσίευση από midnek » 07 Αύγ 2014, 23:17

@moustardas: 19€ το λίτρο (με έκπτωση 20% που έτρεχε στην BMW εκείνη την περίοδο) μου κόστισαν στην αντιπροσωπεία, έναντι 11€ το λίτρο που τα παίρνουμε από τον Χαραλαμπάκη. Επί 4 λίτρα που παίρνει το μηχανάκι... ;)

@Θάνος: Κι εγώ πατάω σπάνια το πίσω φρένο, σε καμιά τρελή κατηφόρα κλπ. Θυμάσαι αν φόραγες από την μαμά μεταλικά ή οργανικά;
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

tre
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:00
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη
Moto: Transalp 600
Κράνος: LS 2
Ηλικία: 56

#41

Δημοσίευση από tre » 08 Αύγ 2014, 04:21

Μου κάνει εντύπωση που δεν σε καλύπτουν τα anakee 3. Σε καλή άσφαλτο και δύο φέτες ?
Όταν έχετε νεύρα να μετράτε μέχρι το 10 από μέσα σας.
Μετά σκάστε του μια στα δόντια,θα έχει χαλαρώσει και δεν θα την περιμένει.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης