BMW R 1200 GS LC '14

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Άβαταρ μέλους

tre
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 299
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:00
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη
Moto: Transalp 600
Κράνος: LS 2
Ηλικία: 56

Re: BMW R 1200 GS LC '14

#41

Δημοσίευση από tre » 08 Αύγ 2014, 04:21

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Μου κάνει εντύπωση που δεν σε καλύπτουν τα anakee 3. Σε καλή άσφαλτο και δύο φέτες ?


Όταν έχετε νεύρα να μετράτε μέχρι το 10 από μέσα σας.
Μετά σκάστε του μια στα δόντια,θα έχει χαλαρώσει και δεν θα την περιμένει.

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#42

Δημοσίευση από mario » 08 Αύγ 2014, 12:00

Καλά και πολλά χιλιόμετρα αγαπητέ με το κουκλί σου...... :thumpup: ;) :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5065
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 35

#43

Δημοσίευση από Θάνος » 08 Αύγ 2014, 12:18

midnek έγραψε: @Θάνος: Κι εγώ πατάω σπάνια το πίσω φρένο, σε καμιά τρελή κατηφόρα κλπ. Θυμάσαι αν φόραγες από την μαμά μεταλικά ή οργανικά;

Νομίζω ότι ήταν οργανικά, εξού και η απορεία, ήταν με το μάυρο σίδερο όπου
αν δεν κάνω λάθος το μάυρο στα brembo είναι οργανικά, η επόμενη (ή κάποια
απο τις επόμενες 2) ήταν με οργανικά και μου έβγαλε 8.000 περίπου... :/ :?:

Και το ακόμη πιο κουλό....τα μαμά μπροστινά έβγαλαν μόλις 10.000... :lipseal:
Απο τότε μπροστά βάζω premier μεταλλικά και βγάζουν γύρω στις 18-19.000...όπως
επίσης τόσα μου βγάλανε και τα ebc που είχα βάλει μια φορά....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#44

Δημοσίευση από Moustardas » 08 Αύγ 2014, 18:02

IoannisPanagiotidis έγραψε:.... τον φιλο με το LC θα τον δω την Κυριακη φιλε μου , και θα τον ρωτησω ακριβως τι παιχτηκε!... απο Δευτερα θα σου γραψω τι περιπτωση του !
:thumpup:
Ευχαριστώ πολύ Γιάννη. Άντε να δούμε μπας και βγάλουμε λαβράκι γιατί εδώ οι μηχανικοί είναι σαν τις γυναίκες. Ξερόλες και δεν σε ακούνε ποτέ. :tooth:
midnek έγραψε:@moustardas: 19€ το λίτρο (με έκπτωση 20% που έτρεχε στην BMW εκείνη την περίοδο) μου κόστισαν στην αντιπροσωπεία, έναντι 11€ το λίτρο που τα παίρνουμε από τον Χαραλαμπάκη. Επί 4 λίτρα που παίρνει το μηχανάκι... ;)
11,5€ στον Χαραλαμπάκη, 14€ της BMW. Από τη μία όπως προανέφερα, δεν είχα όρεξη να τρέχω με τη ζέστη. Από την άλλη το κέρδος ήταν σχετικά μικρό. Όταν θα κάνω το μεγάλο σέρβις, θα τους πάω στο χέρι λάδια, τακακια, φιλτρο αέρα, βαλβολινη διαφορικού. :shades:
tre έγραψε:Μου κάνει εντύπωση που δεν σε καλύπτουν τα anakee 3. Σε καλή άσφαλτο και δύο φέτες ?
Να ξαναπώ ότι ίσως είναι και θέμα εμπειρίας. Δεν είμαι και το καλύτερο χέρι που θα συναντήσεις. Δεν έπεσα. Κατάλαβα το γλίστριμα, σήκωσα, φρέναρα, ξαναέστριψα. :closedeyes:
mario έγραψε:Καλά και πολλά χιλιόμετρα αγαπητέ με το κουκλί σου...... :thumpup: ;) :thumpup:
Ευχαριστώ. Κι εσύ να έχεις καλά χιλιόμετρα. Ευελπιστώ να βολτάρουμε κάποια στιγμή μαζί :thumpup:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#45

Δημοσίευση από Moustardas » 17 Δεκ 2014, 19:16

Πριν δύο μέρες, συμπληρώθηκαν τα 15000χλμ.

Η μηχανή ήθελε απαραιτήτως λάστιχα. Τα michelen anakee III που φόραγε από το εργοστάσιο, παρέδωσαν πνεύμα στα 12-13κ περίπου. Η φώτο στο "show", είναι από την ημέρα αλλαγής. Τα λάστιχα είχαν όπως φαίνεται τετραγωνίσει και ζεσταινόντουσαν δύσκολα. Σε βρεγμένο, ποτέ δεν μου έδωσαν εμπιστοσύνη και την πληροφόρηση που θα ήθελα. Οι περαματισμοί μου σε βρεγμένο οδόστρωμα, σχετικά με το κράτημα των ελαστικών, αλλά και το κάθε mode της μηχανής, σταμάτισαν όταν εκβιασμένα ήρθε "παντιλίκι" με 4η, στο rain mode. To πλεον αδύνατο. :blink: :cry:
Εικόνα
.

Μετά τα michelen anakee3, ήθελα κατι διαφορετικό. Κατέληξα στα Continental trail attack 2. Λάστιχα πρώτης τοποθέτησης για τα ΚΤΜ 1190 adventure και κατά 30% πρώτης τοποθέτησης για τα νέα υγρόψυκρα BMW. Τα anakee III είχαν 70/30 προσανατολισμό σε άσφαλτο και χώμα αντίστοιχα. Στα continental, θα έλεγα ότι έχουν 90/10. Σαφώς περισσότερο ασφάλτινος προσανατολισμός. Γρηγορότερη κορώνα, ευκολότερο μπάσιμο στη στροφή, σίγουρα περισσότερη εμπιστοσύνη σε βρεγμένο οδόστρωμα. Περισσότερο εν καιρό. ;)

Μαζί με τα λάστιχα, έγινε και μια αλλαγή λαδιών. Επίσης αλλάχτηκαν και τα μπροστά τακάκια.


Καλές γιορτές και καλά χιλιόμετρα σε όλους Oook
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#46

Δημοσίευση από Σάββας » 17 Δεκ 2014, 21:06

Κωστάκη τώρα τόδα οπότε καλορίζικο καλοτάξιδο έστω και τώρα γραπτώς (προφορικά τάχα πεί ) αν και νόμιζα πολύυυυ καιρό ότι ήταν το 800 ......γεράματα... :tooth:

Εύγε για την ωραία πληροφόρηση ! Oook
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#47

Δημοσίευση από ALX » 17 Δεκ 2014, 21:20

Moustardas έγραψε: Μετά τα michelen anakee3, ήθελα κατι διαφορετικό. Κατέληξα στα Continental trail attack 2. Λάστιχα πρώτης τοποθέτησης για τα ΚΤΜ 1190 adventure και κατά 30% πρώτης τοποθέτησης για τα νέα υγρόψυκρα BMW. Τα anakee III είχαν 70/30 προσανατολισμό σε άσφαλτο και χώμα αντίστοιχα. Στα continental, θα έλεγα ότι έχουν 90/10. Σαφώς περισσότερο ασφάλτινος προσανατολισμός. Γρηγορότερη κορώνα, ευκολότερο μπάσιμο στη στροφή, σίγουρα περισσότερη εμπιστοσύνη σε βρεγμένο οδόστρωμα. Περισσότερο εν καιρό. ;)
Σιγά μην είναι 70-30 τα Anakee :tooth: Στην καλύτερη τους δίνω ένα 85-15! (για να μην πω 90-10 και σε χαλάσω) Το ίδιο είναι και τα Continental και τα Next της Metzeler κτλ.

Το σίγουρα περισσότερη εμπιστοσύνη που λες στη βροχή.... γιαααα τσέκαρέ το λίγο καλύτερα και πιο προσεκτικά. Είπαμε... έχω κακές αναμνήσεις και τα φοβάμαι! Στο βρεγμένο ήταν απαράδεκτα τα Conti 1 :lipseal:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1745
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 66 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 42

#48

Δημοσίευση από ibar132 » 18 Δεκ 2014, 01:31

τα ανακιι στη μισελιν τα εχουν τυπου τραιαλ
αρα μπορει νανε 70-30 κ ας μην τους φαινεται...
يفغينيا



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#49

Δημοσίευση από ALX » 18 Δεκ 2014, 10:10

Άσε τι τα έχουν.... ΤΙ ΕΙΝΑΙ πραγματικά να λες! Κι η Μετζελερ τα Next για trail τα έχει, αλλά το λάστιχο είναι στην ουσία στρητάδικο.
Λάστιχο που δεν έχει τακούνια, trail ΔΕΝ είναι. Μάρκετινγκ παίζει γιατί οι εταιρίες ξέρουν ότι τον περισσότερο χρόνο τον περνάς σε άσφαλτο.
Αν πχ το Anakee 3 είναι 70-30, το δικό μου (απλό Tourance) τι είναι?

ΕικόναΕικόνα

...μόνο που τα κοιτάς, βλέπεις ποιο είναι για περισσότερο χώμα. Η Metzeler τα δίνει 70-30 αυτά. :?:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αιγαιοπλόος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 11:12
Τόπος διαμονής: Σύρος
Moto: Honda Transalp 700
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 43

#50

Δημοσίευση από Αιγαιοπλόος » 18 Δεκ 2014, 10:25

Συμφωνώ κι εγώ ότι το Anakee III είναι κατά βάση street-άδικο ελαστικό, σχεδιασμένο για τουριστική χρήση σε μεγάλες μοτοσυκλέτες on-off.
Γι' αυτό το λόγο άλλωστε η Michelin έχει βγάλει και το Anakee III Wild με ξεκάθαρα χωμάτινο χαρακτήρα.

Μια ενδιάμεση λύση ήταν (και είναι, για όσο ακόμα βγαίνουν) τα Anakee 2, τα οποία επέλεξα εγώ για το δικό μου on-off-άκι (βλ. τελευταία φωτό).


Για να τα βάλω σε μια σειρά.


Εικόνα
Anakee III

Εικόνα
Anakee III Wild

Εικόνα
Anakee 2
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#51

Δημοσίευση από ALX » 18 Δεκ 2014, 14:50

Κώστα, δεν νομίζω πως τα Wild παίζουν τον ρόλο του ενδιάμεσου.
Τα Wild είναι χωμάτινα ελαστικά, αντίστοιχα του karoo και του TKC. Εικόνα
Toν ρόλο του ενδιάμεσου (του 70-30 δηλαδή) τον παίζουν τα Anakee 2. Πιθανότατα θα το κρατήσει η Michelin ως ενδιάμεσο, όπως κρατάει τόσα χρόνια το απλό Tourance η Metzeler γι' αυτό το λόγο.
To Anakee 3 είναι 90-10 όπως και τα Next της Metzeler.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#52

Δημοσίευση από Moustardas » 18 Δεκ 2014, 17:21

Σάββα ευχαριστώ για τις ευχές ρε συ :thumpup:

ALX έγραψε: Σιγά μην είναι 70-30 τα Anakee :tooth: Στην καλύτερη τους δίνω ένα 85-15! (για να μην πω 90-10 και σε χαλάσω) Το ίδιο είναι και τα Continental και τα Next της Metzeler κτλ.

Το σίγουρα περισσότερη εμπιστοσύνη που λες στη βροχή.... γιαααα τσέκαρέ το λίγο καλύτερα και πιο προσεκτικά. Είπαμε... έχω κακές αναμνήσεις και τα φοβάμαι! Στο βρεγμένο ήταν απαράδεκτα τα Conti 1 :lipseal:
Το 70/30 για τα anakee και το 90/10 για τα continental, είναι καθαρά δικές μου εκτιμήσεις. Μεταξύ των δύο αυτών ελαστικών.

Κανείς δεν μου είπε αυτές τις αναλογίες, ούτε το διάβασα κάπου. Ανέφερα τί καταλάβαινα από τα προηγούμενα και τί κατάλαβα από τα τωρινά λάστιχα.


Όσο για τις δικές σου κακές αναμνήσεις, είναι δικές σου. Είναι στη δική σου μηχανή. Είναι στο δικό σου στυλ και τρόπο οδήγησης. Είναι στα trail attack 1. Το ότι συνέβει σε σένα κάτι τέτοιο, δεν σημαίνει ότι τα continental είναι άσχημα λάστιχα. Μπορεί να ήταν αστοχία υλικού για το δικό σου σετ, ή κατασκευαστικό λάθος που υπό συγκεκριμένες συνθήκες, να δημιουργήθηκε. Αν συμβεί κάτι αντίστοιχο και σε μένα, υπάρχει πιθανότητα να αποκλείσω την εν λόγω εταιρία.

Γενικότερα για τα λάστιχα, ότι και να μου πεις εσύ, ότι και να σου πω εγώ, ή ο λαστιχάς, ή ο φίλος ή ο οποιοσδήποτε, το θέμα είναι πως θα φανούν σε σένα. Στο στυλ σου και στη μηχανή σου. Οδηγικά εγώ, δεν πρόκειται να πιέσω όσο πιέζεις εσύ. Θα μου πεις ότι δεν πιέζεις, έτσι σου βγαίνει. Οκ, αυτό είναι το στυλ σου. Και σε συνδυασμό ενδεχομένως με βάση την χιλιομετρική εμπειρία που έχεις, καταλαβαίνεις καλύτερα τί ακριβώς γίνεται εκεί κάτω.

Θυμάμαι σε κάποιο ποστ του Πατάπη, όταν άλλαξε λάστιχα στο Tiger, ανέφερε αν δεν κάνω λάθος ότι : σε μια κλειστή κατηφορική αριστερή που ερχόμουν με φρένα, είχα μια ασάφεια στο μπροστινό. Το διαβάζω κι ήμουν :blink: Πόσοι με tiger 1050 και με αυτά τα λάστιχα που έχει ο Πατάπης, θα μπορούσαν να διακρίνουν σε αντίστοιχη περίπτωση αυτή την ασάφεια ?

Όλο το θέμα των ελαστικών, είναι τελείως υποκειμενικό. Ευχαριστώ που μπήκες στη διαδικασία να μου υπενθυμήσεις το περιστατικό που είχες, αλλά αν εμένα με ικανοποιήσουν σαν λάστιχα, μπορεί να τα ξαναβάλω :bye:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#53

Δημοσίευση από Patapios » 18 Δεκ 2014, 17:42

Για λαδια και για λαστιχα μπορουμε να μιλαμε-διαφωνουμε για κανα 2 3 ζωες :tooth:

Μουσταρδα καλοριζικα.... καλολιωτα :cheers:

Καποια στιγμη θελω και εγω να βαλω conti... ειναι η μονη μαρκα απο τος γνωστες που δεν εχω φορεσει :yes:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1438
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 8 φορές
Έχει δεχθεί like: 23 φορές

#54

Δημοσίευση από Wolfscum » 18 Δεκ 2014, 18:27

Καλορίζικα και καλόστριφτα!!!
Ο Πατάπιος είναι ανοιχτός σε νέες εμπειρίες :tooth:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#55

Δημοσίευση από ALX » 18 Δεκ 2014, 18:39

Κώστα... σαφέστατα ο κάθε αναβάτης και το κάθε μηχανάκι έχουν διαφορετικά θέλω από τα ελαστικά. Εγώ πχ έλεγα τα καλύτερα λόγια για τα Tourance EXP και κάποιοι δεν ήθελαν να τα δουν στα μάτια τους ξανά!
Δεν είναι υποκειμενικό το θέμα των ελαστικών... καθόλου υποκειμενικό θα έλεγα! Υποκειμενική είναι η γνώμη και η αντίληψη του καθενός μας βάσει των δικών του κριτηρίων και των δικών ικανοτήτων και αντιλήψεως.
Το λάστιχο αν είναι καλό, είναι καλό ...ΤΕΛΟΣ. Δεν γίνεται να είναι καλό για μένα και κακό για σένα ενώ έχουμε την ίδια μοτοσυκλέτα (μου έχει τύχει άνθρωπος να μου λέει πολύ κακά λόγια για τα EXP ενώ είχε κι αυτός 1150)

Το αν κάποιος δεν μπορεί να καταλάβει τις διαφορές, δεν φταίει το λάστιχο.
Επίσης, αλλιώς δουλεύει το λάστιχο όταν η μοτοσυκλέτα είναι όρθια, αλλιώς όταν είναι πλαγιασμένη. Αλλιώς την κρατάει στα χέρια του πλαγιασμένη ένας έμπειρος αναβάτης, αλλιώς κάποιος λιγότερο έμπειρος.
Τέλος πάντων... για να μην το κουράζουμε... τα ελαστικά είναι δύσκολο θέμα και υπάρχουν αμέτρητοι παράμετροι που μας κάνουν να βγάζουμε το ένα ή το άλλο συμπέρασμα.

Στο conclusion της κουβέντας, αν εσένα σου αρέσει και το νιώθεις καλά... είναι το καλύτερο λάστιχο της αγοράς. Αν δεν νιώθεις ασφαλής μαζί του, είναι το χειρότερο! :yes_:

Η δική μου παρέμβαση με τις κακές αναμνήσεις, ήταν καθαρά για λίγο περισσότερη προσοχή από πλευράς σου σε βρεγμένες καταστάσεις μέχρι να δεις πως συμπεριφέρεται το ελαστικό κι όχι γιατί θέλω να το κατηγορήσω.
Πάρτο ως συμβουλή κι όχι ως κακεντρέχεια γιατί κάτι τέτοιο δεν παίζει! :thumpup:

Μακάρι να σου κάτσουν καλά και να τα ευχαριστηθείς όσο περισσότερο μπορείς. Άλλωστε το μηχανάκι σου έχει πάνω του τέτοια τεχνολογία που ακόμα κι αν υπάρξουν κάποιες αδυναμίες από το ελαστικό, μπορεί να σου τις συγχωρέσει! :cheers:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#56

Δημοσίευση από Moustardas » 18 Δεκ 2014, 19:04

ALX έγραψε: Πάρτο ως συμβουλή κι όχι ως κακεντρέχεια γιατί κάτι τέτοιο δεν παίζει! :thumpup:

Εγώ έτσι το πήρα. Είσαι κακεντρεχής. :parta: :grin:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#57

Δημοσίευση από Moustardas » 21 Απρ 2015, 17:21

Ο καιρός άνοιξε, οι βροχές σταμάτησαν και τα χιλιόμετρα κύλησαν.

Αισίως στα 21000χλμ η μηχανή μπήκε για το σέρβις των 20000χλμ :tooth:
Λάδια, φίλτρα, μπουζί, υγρά φρένων μπρος και πίσω, αλλαγή βαλβολίνης διαφορικού και κάτι update στα windows στον εγκέφαλο. :grin:

Λόγω επικείμενης βόλτας,
βλ. 36ωρο
αλλάχτηκαν και τα λάστιχα. Βγήκαν τα Continental trail attack II, με 6000χλμ πάνω τους, τα οποία καβατζώθηκαν κι αποθηκεύθηκαν αφού είχαν ψωμί. Μπήκαν τα Michelin Pilot Road 4.
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 60 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#58

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 21 Απρ 2015, 18:16

καινουργια ηταν τα λαστιχακια και μια χαρα σ εβγαζαν!
αλλα εισαι χεστης :parta:
καλα να περασεις ρε, να το χαρεις το 36ωρο
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 35

#59

Δημοσίευση από Moustardas » 13 Νοέμ 2017, 19:51

Τέλος εποχής για μένα και το GS. :(

Οι λόγοι ? Έλλειψη χρόνου για καλές (χιλιομετρικά) βόλτες, ξενέρα με το γνωστό θέμα των καλαμιών και πολλά ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια που τελικά δεν μου άρεσαν αφού δημιουργούσαν κήβδηλες εντυπώσεις.

Πάμε γι'άλλα :)
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 59 φορές
Ηλικία: 33

#60

Δημοσίευση από Gee » 13 Νοέμ 2017, 21:32

Πλακα κανεις...ποτε?γιατι?και τωρα...?τωρα τι...?
Ηonda XR250
Yamaha TT600R - SM
Yamaha TT600R - Enduro
Ducati SS800
Ducati Hypermotard 1100S
KTM 990 Super Duke
KTM 990 SMT
APRILIA TUONO V4R ABS

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#61

Δημοσίευση από ALX » 13 Νοέμ 2017, 21:45

Παπί! :tooth:

Κάτι θα βρει αυτός... :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης