Project XR 250..

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

Project XR 250..

#1

Δημοσίευση από TC-drift » 11 Μάιος 2014, 22:43

Μετά απο ολιγόμηνη απουσία απο το χώμα είπα να επιστρέψω..

Στο μυαλό μου έννοιες όπως λίγα έξοδα, αξιοπιστία, μικρό όσο γίνεται βάρος, εντάξει άλογα τρελά δεν θα χει, να έχει όμως καλές αναρτήσεις και φρένα και να παίρνει εύκολα χέρι. Να έχει δυνατότητες στο χώμα αλλά να μπορεί να γράφει και άσφαλτο.

Βασικά τρίχες, απλα΄πάντα γούσταρα να χω ένα XR Και βρήκα την ευκαιρία και το πήρα.
Honda XR 250.. H foto είναι πρόχειρη με το κινητό, σόρυ για την ποιότητα. Είναι η έκδοση baja, Γιαπωνέζικων προδιαγραφών, με μεταλλικό τεπόζιτο και Kayaba ρυθμιζόμενο πίσω και απλό μπροστά.

Εικόνα

Εμφανισιακά θέλει δουλίτσα αλλά αυτά που βασικά με ενδιέφεραν είναι σε άριστη κατάσταση.

-Το μοτέράκι δουλεύει ρολόι
-πλαίσιο πεντακάθαρο
-αναρτήσεις μπροστά σερβαρισμένη άριστη και η πίσω επίσης δουλεύει άψογα
-φρενα καινούργιοι δίσκοι-τακακια μπρος πίσω
-αλυσ/ζα καινούργια
-λάστιχα σχεδόν new
-ρόδες ίσιες άψογες
κλπ

γενικά είναι ένα μηχανάκι σωστό και θέλει λίγα μαζέματα. Όσα μπορείς να περιμένεις για κάτι οικονομικό.

Ηδη έχει γίνει σχεδόν τεύχη στο πάγκο και θα γίνουν δουλίτσες. Απο βαψίματα, γυαλίσματα, ξεβρωμίσματα,γρασσαρίσματα, έλεγχοι, service κλπ

Στα πρώτα ευρήματα πως χρειάζεται ρουλεμάν λαιμού (πιθανόν μόνο γρασάρισμα), αυτό ήταν κάτι που το διαπίστωσα απο την πρώτη στροφή στην δοκιμή που έκανα. Φυσιολογική φθορά. Επίσης δεν φοράει μαμά ανορθωτή, κάτι μάλλον αναμενόμενο (hondara!!). Μπαταρία Yuasa κομπλέ καινούργια κι αυτή.

Στη πορεία θα γράψω κάποιες εργασίες που θα κάνω για να το φέρω στην κατάσταση που πρέπει να ναι για μένα και ελπίζω σε μια πολυετή όμορφη συμβίωση!!

Εϊμαι χαρούμενος καθότι λατρεύω τέτοια μηχανάκια. Που έχουν ταξιδέψει ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, που έχουν γράψει ιστορία, που είναι τόσο απλά αλλά μπορούν να κάνουν τόσα πράγματα. Είμαι λάτρης της φιλοσοφίας XR και τώρα έχω τη χαρά να έχω ένα και να το φέρω όπως θέλω στα μέτρα μου και στο γούστο μου.. :yes:



Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 38

#2

Δημοσίευση από Patapios » 11 Μάιος 2014, 22:47

:+1 :goodpost: :party:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 33

#3

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 12 Μάιος 2014, 01:26

Καλοριζικο βρε tc drift. Σιγα σιγα. Ειχες κ ενα ΚΤΜ εαν θυμαμαι....
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

Panosdenzo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: 17 Δεκ 2013, 02:02
Τόπος διαμονής: Athens-Aegion
Moto: ξαδερφοςτουκατοδυό
Κράνος: taft v12 power gel

#4

Δημοσίευση από Panosdenzo » 12 Μάιος 2014, 02:53

καλο-λασποτο το xr, :moto:

ξανα κριμα για το τεσεραμισι,,,, :(
ζομπι που πατανε κουμπια σε μαυρα κουτια.


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#5

Δημοσίευση από Gee » 12 Μάιος 2014, 08:36

Περιμενω να το δω οταν τελειωσει, λατρεμενο μηχανακι για μενα, το 1ο μου...

Καλα, γρηγορα και φτηνα ξεμπερδεματα Βαγγελη, αντε να το χαρεις γρηγορα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#6

Δημοσίευση από TC-drift » 12 Μάιος 2014, 09:25

Εννοείται οτι η βελτίωση θα είναι cost-effective.. :tooth:

Προσωπική εργασία και greek patent.

Το 450 πέρασε στην ιστορία, ήταν ένα εξαιρετικό αγωνιστικό μηχανακι, δεν το πούλησα γιατί είχα ανάγκη ή γιατί μου είχε ζητήσει κάτι τραγικό απλά η ενασχόληση μου με το χώμα δεν δικαιολογούσε πλέον τον χρόνο και τους πόρους που απαιτεί ένα αγωνιστικό μηχανάκι. Ακόμα και την απομείωση αξίας που έχεις με το να υπάρχει απλά στο γκαράζ ας πούμε..

Πρέπει να είναι το αποκλειστικό σου χόμπυ ή να έχεις πολύ ελευθερο χρόνο για να ασχοληθείς με το σπορ αυτό όπως πρέπει για να αξίζουν τα λεφτά.

Εγώ θέλω όποτε μπορώ να πηγαίνω μια βόλτα στο βουνό χωρίς πολλά πολλά εύκολα.


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#7

Δημοσίευση από Gee » 12 Μάιος 2014, 09:46

Αν εχεις σκοπο και για εκδρομικο εντουρο καπου πρεπει να εχω καγκελα gee-patent για πισω σαμαρια, μπαινουν βγαινουν με 4 βιδες...αν νομιζεις οτι τα χρειαζεσαι και με πιεσεις :knuppel: θα ψαξω να τα βρω.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#8

Δημοσίευση από makisp » 12 Μάιος 2014, 17:32

Μπράβο ρε Βαγγ...πολύ γουστάρω το εργαστήρι σου...αυτά είναι ωραία πρότζεκτ.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#9

Δημοσίευση από TC-drift » 12 Μάιος 2014, 19:16

Σήμερα έλυσα τιμονόπλακες, έβγαλα το πάνω ρουλεμάν και τα θηλυκά των ρουλεμάν πάνω κάτω απ το λαιμό.

Το πρόβλημα είναι πως το ρουλεμάν στη βάση της κάτω τιμονόπλακας είναι σφηνωτό και είπα μήπως το βγάλω με τη βία με σφυρί και καλέμι λεπτό αλλά δεν βλέπω να κάνω δουλειά, σταμάτησα πριν κάνω ζημιά..

Καμιά ιδέα καποιος?

Μάλλον βλέπω να παίρνω τα καινούργια ρουλεμάν και να περάσω απο ένα συνεργείο να μου ξεπρεσάρει το παλιό ρουλεμάν για να βάλω το καινούργιο.

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 50

#10

Δημοσίευση από Vag » 12 Μάιος 2014, 19:25

Βαγγο ανεβασε μια φωτο να δουμε.. σωληνα μπορεις να βαλεις φαρδυ και να χτυπησεις.
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1037
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 49 φορές
Έχει δεχθεί like: 30 φορές

#11

Δημοσίευση από virus » 12 Μάιος 2014, 19:50

Με ενα ντρεμελ θα βγαλεις την παλια φωλια.

ωραιο μηχανακι πηρες!!!!!!!
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#12

Δημοσίευση από makisp » 12 Μάιος 2014, 20:06

TC-drift έγραψε:Σήμερα έλυσα τιμονόπλακες, έβγαλα το πάνω ρουλεμάν και τα θηλυκά των ρουλεμάν πάνω κάτω απ το λαιμό.

Το πρόβλημα είναι πως το ρουλεμάν στη βάση της κάτω τιμονόπλακας είναι σφηνωτό και είπα μήπως το βγάλω με τη βία με σφυρί και καλέμι λεπτό αλλά δεν βλέπω να κάνω δουλειά, σταμάτησα πριν κάνω ζημιά..

Καμιά ιδέα καποιος?

Μάλλον βλέπω να παίρνω τα καινούργια ρουλεμάν και να περάσω απο ένα συνεργείο να μου ξεπρεσάρει το παλιό ρουλεμάν για να βάλω το καινούργιο.
Ναι βαγγ, το κάτω είναι ζόρικο. φλόγιστρο ή θερμοπίστολο να ζεστάνεις λίγο τον λαιμό και μετά ρίχτου. Το είχα κάνει το 2000 σε ένα cbr. Για να βάλεις τα καινούργια βάλτα 1 ώρα κατάψυξη.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

stiv
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2013, 17:59
Τόπος διαμονής: Μοσχατο
Moto: Crossrunner 800
Κράνος: Αrai RX7 GP
Έχει κάνει like: 6 φορές
Έχει δεχθεί like: 13 φορές
Ηλικία: 41

#13

Δημοσίευση από stiv » 12 Μάιος 2014, 20:21

βαγγο και στο transalp με σφυρι και κατσαβιδι βγηκε γιατι δεν εχει καθολου πατουρα σιγα σιγα και θα τα καταφερεις


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#14

Δημοσίευση από Gee » 12 Μάιος 2014, 20:27

Βαγγελη κανε μια αναζητηση: steerimg stem bearing replacement, θα βρεις υλικο και στο youtube και σε φορουμ φανταζομαι

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#15

Δημοσίευση από Σάββας » 12 Μάιος 2014, 21:21

Μεγειές Βάγγο καλορίζικο και καλολάσπωτο ! :yupi: :honda:

Καλές δουλειές φίλε μου !

Καλώς ήλθες στο φανταστικό κόσμο της μεγάλης φτερούγας που τους χωράει όλους ! Oook

Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#16

Δημοσίευση από TC-drift » 13 Μάιος 2014, 09:45

παίδες ευχαριστώ, επειδή με τα ζεστάματα και τα κοπανήματα δεν είδα να γίνεται δουλίτσα και γενικά δεν τα γουστάρω αυτά θα πάω να πάρω ένα Dremel (να το χω κιόλας το ήθελα) και με ένα δισκάκι μικρό θα κόψω το παλιό ρουλεμάν απο πάνω και θα περάσω το καινούργιο να τελειώνω.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#17

Δημοσίευση από Σάββας » 13 Μάιος 2014, 09:52

Με εξολκέα δεν γίνεται δουλειά Βάγγο?

Σε μια Άφρικα δεν κοβόταν ούτε με ντρέμελ.....μας βγήκε η ψυχή, τελικά με εξολκέα βγήκε δανεικό από τεχνίτη της πρώην Ολυμπιακής.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#18

Δημοσίευση από TC-drift » 13 Μάιος 2014, 13:26

Γ@μησε τα.. Και με το Dremel δεν έγινε δουλειά και τελικά το βάλαμε εδώ στη μέγγενη και τσούκου τσκούκου χτύπημα βγήκε το ρημάδι..

Άλλη φορά θα το πηγαίνω σε ένα συνεργείο να μου το βγάλει και ας χρεώσει και ότι θέλει, άμα δεν έχεις το κατάλληλο εργαλείο σου βγάζει τη ψυχή.. Απο μ@λακία τώρα ξεροκεφαλιά να το κάνω μόνος μου, όχι για τα λεφτά.

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1037
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 49 φορές
Έχει δεχθεί like: 30 φορές

#19

Δημοσίευση από virus » 13 Μάιος 2014, 13:31

μου κανει εντυπωση. με ντρεμελ για πλακα κοβω τις φωλιες απο τα ρουλεμαν. τελωσπαντων αφου εστω εγινε η δουλεια παμε παρακατου :cheers:
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#20

Δημοσίευση από TC-drift » 13 Μάιος 2014, 13:52

virus έγραψε:μου κανει εντυπωση. με ντρεμελ για πλακα κοβω τις φωλιες απο τα ρουλεμαν. τελωσπαντων αφου εστω εγινε η δουλεια παμε παρακατου :cheers:
Βασικά φοβήθηκα μην περάσει και στον άξονα το δισκάκι, τέλοσπαντων, μπορεί να ήμουν υπερβολικός.

Για πες ρε Γιάννη αφού έχεις κάνει τέτοιες δουλειές. Στο βάλε τί δυσκολίες παίζουν.

Λές να βάλω κατάψυξη τον σταυρό και τα θηλυκά απο τα ρουλεμάν, να γρασσάρω καλά εκεί που μπαίνουν και με χτυπηματάκι ομαλά να τα βάλω.

Αυτό που με προβληματίζει είναι η φωλια΄η κάτω. Μπαίνει εύκολα κι αυτή με χτύπημα?

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης