Project XR 250..

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1037
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 49 φορές
Έχει δεχθεί like: 30 φορές

Re: Project XR 250..

#61

Δημοσίευση από virus » 30 Μάιος 2014, 19:29

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

TC-drift έγραψε:
kol έγραψε:2 πραγματακια γι αυτο το μηχανακι.
Απ οτι βλεπω φορας 39Τ πισω γραναζι(το μαμα). Μετα απο διαφορους πειραματισμους και 5 χρονια κατοχης σχεδον της ιδιας μοτοσυκλετας, χρυση τομη ειναι κρατας 13Τ μπροστα και βαζεις 43Τ πισω. Ανεβαζει λιγο την καταναλωση, αλλα ειναι σε ανεκτα πλαισια ακομα. Βολευει αρκετα για καθημερινη χρηση ετσι και το ευχαριστιεσαι και χωμα. Κανεις βεβαια μια παραχωρηση ακομη σε πορεια στην ασφαλτο, αλλα αξιζει τον κοπο, και με λιγη υπομονη φτανεις εγκαιρως στον προορισμο σου.
Λαστιχα, εσυ ξερεις, απ οτι καταλαβα ειχες καθαροαιμο χωματερο, οποτε γνωριζεις τι θελεις.
Οτι αλλο μπορεις να με ρωτησεις, τοσα χρονια το εχω μαθει αρκετα καλα το XRακι και ευχαριστως να βοηθησω.
:thumpup:

Δεν ξέρω για το μπροστά γρανάζι γιατί έχω αλλεργία να αλλάζω τα μαμά μπροστά γρανάζια ειδικά εδώ που απ ότι έχω δει έχει και κάποια τσιμούχα που τα Aftermarket δεν έχουν. Πιο πιθανό είναι να ανέβω σε γρανάζι πίσω όσο χρειάζεται αφού έτσι κι αλλιώς άλλη αλυσίδα θες αν πας σε αυτόν τον δρόμο..
και καλα κανεις. μονο μαμα γραναζι μπροστα. ακριβως για αυτο το λαστιχο που εχει



ωραιο τοχεις κανει :cheers: :cheers:


Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

kol
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 18 Ιαν 2014, 15:04
Τόπος διαμονής: Μαρμαρας-Σερρας
Moto: XRV+XR
Κράνος: AraiRX7GP+UVEXEnduro
Ηλικία: 27

#62

Δημοσίευση από kol » 30 Μάιος 2014, 20:05

Για να μη παρεξηγηθω , δεν ειπα ουτε τι μαρκα γραναζι να βαλεις ουτε τιποτα, αυτο ειναι δικη σου δουλεια.
Εγω απλα μιλησα ως προς τη σχεση μεταδοσης.
Εικόνα
YOUTUBE www.youtube.com/user/kolovosxr250r

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1037
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 49 φορές
Έχει δεχθεί like: 30 φορές

#63

Δημοσίευση από virus » 30 Μάιος 2014, 22:20

δεν σε παρεξηγησε κανεις νομιζω. απλα ειναι καλυτερο το μαμα επισημανα. κι ο καθεις βαζει οτι θελει οπως σωστα ειπες :)
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#64

Δημοσίευση από TC-drift » 09 Φεβ 2015, 20:29

ΝΑ κάνω και λίγο update στο θεματάκι!

Το XR έχει περάσει ένα πολύ ωραίο χειμώνα με εντουράδες, λάσπες και μονοπάτια που κάνουν για εντούρο 125! Φυσικά δεν μασάει πουθενά. Και μάλιστα είναι και πολύ ευχάριστο με ποιοτικές αναρτήσεις, καλό τράβηγμα, εντάξει δεν είναι καθαρό εντούρο αλλά είναι ευχάριστο και πολύ ικανό. Του έχω βάλει και αλυσ/ζα 13/43 απο 13/39 μαμά και έχει πάρει αρκετό νεύρο. Ενδεικτικά μια foto απο το τελευταίο enduro meeting στα Μέγαρα

Εικόνα

Και πάμε στο επόμενο στάδιο..

Όνειρα στο DAKAR...

Με έτρωγε η σκέψη οτι δεν έχω On-off και χάνω κάποιες απο τις πιο μακρυνές βόλτες. Απο την άλλη βλέπω τα μεγάλα On-off και σκέφτομαι πόσο μειονεκτούν σε σχέση με ένα ελαφρύ στο χώμα.

Honda XR 250 Adventure λοιπόν.

Εικόνα

Εικόνα

Προσαρμόστηκε ζελατίνα απο ένα παλιό μου CBF 600 παρακαλώ, επενδύθηκε με carbon αυτοκόλλητο στα σημεία και μπαίνει βγαίνει με 4 βίδες. Με την ευκαιρία προσάρμοσα και ένα κοντεράκι απο ποδήλατο να έχω ενδείξεις και για την στήριξη του αισθητήρα στο πηρούνι φτιάχτηκε βασούλα απο λάμάκι αλουμινιου με επενδυση απο πάνω θερμοπλαστικού. Βάσεις φτιάχτηκαν απο την αρχή για την στήριξη της μάσκας καθώς αι των υποτυπωδών οργάνων

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Του έχω βελτιώσει και την θέση οδήγησης με νέο κάλλυμα καλής ποιότητας. Λίγα πράγματα θέλω μόνο ακόμα. Η βελτίωσω στα φώτα θα γίνει με προβολάκια, μελλοντικο σύντομα Project για τις πιο μακρυνές διαδρομές. Όλα εύκολα στο βάλε βγάλε για εύκολη μετρατροπή σε enduro.

Μοναδικό μειονέκτημα η ταχύτητα ταξιδίου στα 110km/h με μαμά γρανάζωμα και τελική στα 135. Παντού αλλού πλεονεκτήματα. Ικανότητες enduro Στο χώμα, ελάχιστη κατανάλωση, ελάχιστη συντήρηση, ελάχιστες φθορές σε καταπονήσεις και πλέον και ανεμοκάλυψη!


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#65

Δημοσίευση από Gee » 09 Φεβ 2015, 21:06

Ωραιος ρε Βαγγελη, πολυ μου αρεσουν κατι τετοια
Με τα καγκελα εκανες τιποτα?σε βολεψαν?γιατι η μνημη μου δεν με βοηθαει...
Επισης καποτε σε αυτο ειχα ενα tank bag enduro της colori, το οποιο βολευε πολυ, εχε το υποψιν σου μηπως και βρεις κανενα σε καμια αγγελια να το τσιμπησεις

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#66

Δημοσίευση από ALX » 09 Φεβ 2015, 22:09

:congrats: :jason:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#67

Δημοσίευση από TC-drift » 09 Φεβ 2015, 22:48

Gee έγραψε:Ωραιος ρε Βαγγελη, πολυ μου αρεσουν κατι τετοια
Με τα καγκελα εκανες τιποτα?σε βολεψαν?γιατι η μνημη μου δεν με βοηθαει...
Επισης καποτε σε αυτο ειχα ενα tank bag enduro της colori, το οποιο βολευε πολυ, εχε το υποψιν σου μηπως και βρεις κανενα σε καμια αγγελια να το τσιμπησεις
Γιώργο ξέρω πως ψήνεσαι πολύ με τέτοιες μόντες,χαχα , καγκελάκια είναι σε μια γωνίτσα και αν μας αξιώσει να πάμε κάνα χωμάτινο πολυημερο θα χρησιμοποιηθούν.

Αλλά για μέχρι 2ήμερο βάζω ένα tankbag στο πίσω μέρος και μια χαρά.

:bye:

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#68

Δημοσίευση από makisp » 11 Φεβ 2015, 10:51

Ωραίος Βαγγ, και εγώ σκεφτόμουν να βάλω ζελατίνα στο κλρ, αλλά ποτέ δεν αξιώθηκα. Είχα βέβαια και κάποιες αμφιβολίες κατά πόσο δεν θα επηρεάζει αυτό την ευστάθεια. Και το κλρ πάντως ταχύτητα ταξιδίου τα 130 είχε (χωρίς κόντρα αέρα) και τελική 155. Οπότε μια χαρά το xrάκι.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#69

Δημοσίευση από TC-drift » 19 Μάιος 2015, 11:24

λοιπόν έχω κάνει κάποια πραγματάκια τελευταία στο XR που το έχουν φέρει στα μέτρα που το ήθελα σε γενικές γραμμές.

Βγήκαν οι δαγκάνες απο πάνω, σερβαρίστηκαν, αμμοβολίστηκαν, βάφτηκαν, μπήκαν σωληνάκια υψηλής και πλέον το μηχανάκι έχει σωστά φρένα και οι δαγκάνες έδειξαν ομορφες.

Επίσης βγηκε εξάτμιση και το προστατευτικό της και βάφτηκαν.

Μετά αποφάσισα να καταργήσω το κοντεράκι ποδηλάτου που είχα βάλει γιατι φαινόταν πολύ άδειο το καντράν.

Φτιάχτηκε βάση και τοποθετήθηκε νέο κοντέρ απο άλλο δότη XR 250 αναλογικό. Ταυτόχρονα προσαρμόστηκε και βάση για την κλειδαριά.

Μπήκαν επάνω καθρέπτες (ebay 10€) για τις πιο μακρυνές εξορμήσεις και έφτιαξα και νέες βάσεις αλουμινένιες για τη μάσκα για να βγει λίγο πιο έξω να χωρέσει το νέο κοντέρ.

Φυσικά μπήκε καινούργια ντίζα στο κοντέρ.

Επίσης μπήκε σχάρα πίσω με χειρολαβές Custom κατασκευή by RoadRunner Αθήνα 35€

Τέλος τοποθετήθηκε φίλτρο Foam μαζί με βάση (που δεν υπήρχε) Twin Air 25€ και πλέον μπορώ να πλένω-καθαρίζω-λαδώνω το φίλτρο κατα βούληση.

κάποιες λίγο πρόχειρες foto με το κινητο

θα βγαλω και κάποιες καλύτερες με λεπτομέρεια στη συνέχεια

Εικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#70

Δημοσίευση από TC-drift » 19 Μάιος 2015, 11:38

Απρίλιος 2014

Εικόνα

Μάιος 2015

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#71

Δημοσίευση από Masif » 19 Μάιος 2015, 16:55

Μπράβο ρε συ Βαγγέλη. Ξανανιωσε το καημένο :worshippy:
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#72

Δημοσίευση από Σάββας » 19 Μάιος 2015, 18:02

Ωραίος ο Βάγγς ! :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

chaoskiller
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Σεπ 2014, 17:18
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Shiver
Κράνος: Caberg Ego
Ηλικία: 36

#73

Δημοσίευση από chaoskiller » 19 Μάιος 2015, 18:29

Έχεις κάνει πολύ προσεκτική και διακριτική δουλειά, που θεράπευσε ότι πρόβλημα είχε εκ γενετής ή επίκτητο! Το σκέφτομαι και εγώ σοβαρά για ένα 2ο ημιχωματερό μηχανάκι μέχρι 300 κ.εκ. και έδωσες πολύ καλές ιδέες!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης