Yamaha T135 Crypton X

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Jimijo
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 812
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:05
Τόπος διαμονής: Μπουρδελιστάν
Κράνος: Suomy Vandal Morales
Ηλικία: 31

Yamaha T135 Crypton X

#1

Δημοσίευση από Jimijo » 12 Ιουν 2015, 21:05

Yamaha T135 Made in Thailand

1η Άδεια στην Ελλάδα Τετάρτη 23/11/2011

Από τότε λοιπόν ξεκίνησαν όλα , αρχές του χειμώνα και το κρύο έκανε αισθητή την εμφάνισή του , τουλάχιστον έτσι ένιωθα και λογικό γιατί είχα μάθει να έχω μια ζελατίνα μπροστά μου όπου και έκοβε κρύο και νερό .

Η μεταπήδηση από τα 750 του XRV στα 135 του Crypton ήταν ένα μεγάλο σοκ όπου μου πήρε μερικούς μήνες .
Τη να κάνουμε δεν γινόταν αλλιώς έπρεπε να συνηθίσω να νέα δεδομένα του να είμαι λιγότερο ορατός , λιγότερα κυβικά με ότι αυτό συνεπάγεται και γενικός πέσαμε από το φορτηγό σε ένα μικρο άνευ σημασίας για πολλούς από όσους είναι στο δρόμο .

Αφού περνάνε τα πρώτα 3-4000 χιλιάδες χλμ όπου του είχα πάρει το κολλάει για το πόσο γκάζι έχει ( όπου αυτό εξελίχθηκε λίγο ακόμα στην πορεία που άνοιξε και άλλο το μοτέρ ) για το τη φρένα έχει και για το τη αναρτήσεις έχει .

Η συνέχεια έχει της πρώτες βόλτες της τάξεως του περίπου 160-170 πήγαινε έλα ( Κόρινθο - Λουτράκι , Χαλκίδα , Σούνιο ) με της οποίες έμαθα και για το πως μπορεί ένα παπί να κάνει αυτά χλμ ευχάριστα και με χαμόγελο στον αναβάτη .

Το στήσιμο του είναι τέτοιο που επιτρέπει μια ποιο επιθετική οδήγηση και σε σφιχτό δρόμο δείχνει να είναι στο στοιχείο του .

Τα χλμ περνάνε γρήγορα η διαδρομές μεγαλώνουν λίγο ακόμα και το μικρο δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα .

Χωρίς αντίσταση από αέρα είναι ικανό να κρατήσει πορεία στα 100 χλμ με τα 3/4 του γκαζιού , βέβαια με τέρμα γκάζι δεν θα άλλαζαν και πάρα πολλά ....άντε να έπιανε τα 110 , αλλά σε ομαλό κατήφορο με έναν πολύ μικρο ούριο άνεμο φτάσαμε να πιάσουμε τον κόφτη της 4ης στα 140 χλμ και ποιο σκυφτός από ποτέ , πάντα στο κοντέρ . Είναι πολύ καλά για 135 κυβικά υδρόψυκτο όπου σίγουρα θα φτάσει τα 100.000 χλμ χωρίς καμιά παρέμβαση στο μοτέρ με την σωστή συντήρηση .

Η συντήρηση του συγκεκριμένου παπιού έγινε κατά κύριο λόγο από μένα με εξαίρεση τα 3 πρώτα σέρβις ( 1000 , 3000 και 6000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Yamaha )

Η εταιρεία λέει για σέρβις κάθε 6000 χλμ . Αμ δε .....κάθε 3000χλμ εγώ και πάντα με της οδηγίες της μαμάς εταιρίας και γράφονται τα πάντα όλα στο βιβλίο από εμένα .

Από προβλήματα δεν είχαμε και κάτι σπουδαίο , μια λαδωμένη πίσω ανάρτηση αλλαγμένη στην εγγύηση , και μια πίσω ζάντα που έφαγε τη φωλιά των ρουλεμάν και έπαιζαν τα ρουλεμάν , αλλάχτηκε ζάντα κομπλέ και τέλος .

Για το τέλος θα έλεγα πως με αυτό το όχημα έκανα σχεδόν .........τα πάντα , της δουλειές μου , τα ψώνια μου ( εκεί έχει παίδεμα , γιατί δεν μπορείς να βάλεις μεγάλη βαλίτσα ) της βόλτες μου μέχρι περίπου τα 300 - 330 χλμ , από εκεί και πάνω δυσκολευόμουν πάνω στη σέλα και γενικώς του ήπια λιγουλάκι το αίμα για παπί και το κυριότερο , δεν δούλεψε ποτέ του σε ντελιβερη .

Καλά ταξίδια στους γαλαξίες .....

:bye:


Εικόνα
Δημήτρης

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης