SUZUKI BANDIT 650S K8

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

SUZUKI BANDIT 650S K8

#1

Δημοσίευση από TC-drift » 16 Φεβ 2016, 13:25

Άνοιξα αυτό το θέμα καθώς έχει κλείσει σχεδόν 3 χρόνια στη κατοχή μου το bandit και πλέον έχω σχεδόν τελειώσει αυτά που θέλω για να είναι η μοτοσυκλέτα ακριβώς αυτή που θέλω..

Σημείωση: Για μένα το Bandit ¨ηταν μια αγάπη απο παλιά. Το 2005 είχα σκοπό να αγοράσω το τότε Bandit 650 αεροελαιόψυκτο, καινούργιο, το γούσταρα πολύ. Άφησα και με επηρέασαν τότε οι Κασσάνδρες και δεν το πήρα!

Το 2013 όμως ήταν η ώρα και απέκτησα ένα Bandit Κ8 (1/2009 άδεια) με ελάχιστα χλμ σε κατάσταση καινούργιου και τελείως μαμά..

Απο εκεί και έπειτα και σταδιακά έκανα αρκετές βελτιώσεις για να φτάσω στη μορφή εμφανισιακά και λειτουργικά όπως θέλω να είναι η μοτοσυκλέτα και να με αντιπροσωπεύει. Έχουμε και λέμε:

1)Κάγκελα προστασίας κινητήρα. τα προτίμησα για την καλύτερη προστασία που προσφέρουν απο μανιτάρια ειδικά για το βάρος της μηχανής.

2)Εξάτμιση. Εδώ έπρεπε οπωσδήποτε να αντικατασταθεί το εργοστασιακό τελικό που είναι βαρύ, ογκώδες, φιμώνει αρκετά το μοτέρ και δείχνει άσχημο για μένα. Πήρα μια GPR Trioval με σιγαστήρα αφαιρούμενο

3)το φίλτρο αέρα αντικαταστάθηκε με πλενόμενο της DNA κορυφαίας ποιότητας και Ελληνικό.

4)Μανέτες CNC

5)Αντίβαρα aftermarket

6)Ζελατίνα Custom made MPF φυμέ

7)λάμπες πορείας Philips Extreme Vision Που κάνουν ωραία δουλειά και γενικά ΔΕΝ θέλω XENON πάνω στη μηχανή για πολλούς λόγους

8)Για ταξίδι σχάρα πίσω Hepco & Becker, βαλίτσα Hepco & Becker και πλαινά κάγκελα για σαμάρια made in Greece. Όλα αυτά αφαιρούνται όταν δεν χρειάζονται και τοποθετούνται πάλι εύκολα αν προκύψει μεγάλο ταξίδι.

9)Φανάρι πίσω LED ebay γερμανίας και φλας LED γουβωτά εμπρός και Ρελε αντίστοιχο για LED

10)ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Ένας τομέας που πάσχει λίγο το Bandit. Μπροστά έβαλα ελατήρια ΓΡΑΜΜΙΚΑ της Wilbers και αυτές τις μέρες περιμένω να έρθει αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμιζόμενο να αντικαταστήσω το εργοστασιακό.

11)Φρενα. Εδώ δεν προχώρησα συνειδητά σε δραστικές λύσεις. Με τακάκια εμπρός πίσω μεταλλικά EBC, πάντα φρέσκα υγρά καλής ποιότητας δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Τα βρίσκω τα φρένα πολύ καλά. Άλλες δαγκάνες, σωληνάκια υψηλής, άλλη τρόμπα είναι λύσεις που έκρινα πως δεν χρειάζονται τουλάχιστον στο 650. Ενδεχομένως κάποιος με 1250 να πρέπει να κάνει κάτι πιο δραστικό καθώς μιλάμε για τα ίδια φρένα.

12)Ανατομική σέλα MOTO-K. Πρόσφατα φτιάχτηκε και βελτίωσε κατακόρυφα την άνεση και το αισθητικό μέρος.

13)Wheel Rims που παρήγγειλα απο ebay (Ισπανία) και είναι πολύ όμορφα.

14)Θερμαινόμενα γκριπς OXford

Σκέφτηκα στη πορεία και άλλα πράγματα όπως:

-Βελτίωση ,μοτέρ. Μπορεί κάποιος να βάλει ένα Power Commander ή κάτι πιο ριζικό. Δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο καθώς και 10 άλογα να πάρεις δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας της μηχανής που έχει ένα μοτέρ διαμαντάκι έτσι κι αλλιώς και με καλή δύναμη. Δεν ένιωσα την ανάγκη για κάποια βελτίωση.

-καρίνα, Προστατευτικό ψυγείου, πίσω κατάργηση λασπωτήρα, φτερό πίσω τροχού. Βελτιώσεις που στα δικά μου γούστα αφαιρούν απο τη μηχανή και δεν προσθέτουν.Την βαραίνουν οπτικά χωρίς λόγο Ειδικά η κατάργηση του πίσω λασπωτήρα κάνει τη μηχανή να φαίνεται περίεργη και δεν της ταιριάζει για μένα. Άσε που θα έχεις πρόβλημα με τα νερά.

Θα βάλω και φωτογραφίες απο διάφορα στάδια και το τελικό αποτέλεσμα να ακούσω γνώμες!

Και φυσικά θα ακολουθήσει και εκτίμηση συνολικά με το νέο αμορτισέρ για την βελτίωση της μηχανής σε αυτό το τομέα.

Τώρα η μοτοσυκλετα έχει 36.000km, δεν έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, της βάζω AMSOIL 10W40 Full συνθετικά τα οποία είναι καταπληκτικά λάδια, φίλτρο λαδιού K&N, λάστιχα Michelin PR4 και πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αλυσιδ/ζα. Βαλβίδες ελέγθηκαν πρώτη φορά στα 30.000km χωρίς αποκλίσεις.

Μπαταρία: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ! Κλείνει αισίως 7 χρόνια στα 8!

Στα Bonus η καταπληκτική λειτουργία του 4κύλινδρου και γενικά οι ταξιδιωτικές αρετές της μηχανής που λόγω γεωμετρίας και βάρους ταξιδεύει σαν το καλύτερο Tourer. Και φυσικά η ροπή απο χαμηλά που κάνει το σκροτσάρισμα και το κόμπιασμα λέξεις άγνωστες. Μπορείς να είσαι στα 40km/h με 6η χωρίς πρόβλημα.

και ένα χρήσιμο στοιχείο. Κατανάλωση 5,5-6lt/100km εκτός πόλης, 7lt/100km εντός.



Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#2

Δημοσίευση από TC-drift » 16 Φεβ 2016, 13:45

Λίγο φωτογραφικό υλικό

Στην αρχή σχεδόν μαμά

Εικόνα

36ωρο 2013

Εικόνα

Ασημοχώρι Ιωαννίνων

Εικόνα

Passo STELVIO Ιταλία

Εικόνα

Touring Mode

Εικόνα

Rossi Village

Εικόνα

Και στη ράμπα για βελτιώσεις

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα



TO BE CONTINUED

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 182 φορές
Έχει δεχθεί like: 108 φορές
Ηλικία: 51

#3

Δημοσίευση από Yannis990 » 16 Φεβ 2016, 15:27

:thumpup:

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12404
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#4

Δημοσίευση από ALX » 16 Φεβ 2016, 16:05

Ωραίες δουλειές και το λησταρχάκι μια χαρά! :cheers:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#5

Δημοσίευση από makisp » 16 Φεβ 2016, 16:10

Μπράβο Βαγγ, να την χαίρεσαι την κούκλα σου. Είναι όμορφα και χρηστικά τα bandit όπως και οι gsf παραλλαγές τους.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#6

Δημοσίευση από naftilos » 16 Φεβ 2016, 16:47

Ωραίο πράμα να ασχολείσαι με τη μηχανή σου και να έχεις προσωπικό χώρο με αναβατοριο γι αυτό :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#7

Δημοσίευση από Σάββας » 17 Φεβ 2016, 08:38

Ωραίος ο Νταβέλης !
Εύγε Βάγγς ! :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 50

#8

Δημοσίευση από Vag » 17 Φεβ 2016, 11:29

Ωραιος ο βαγγος , κουκλος ο ληστης !!!
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#9

Δημοσίευση από TC-drift » 21 Φεβ 2016, 12:15

Και λίγο φωτορομάντζο με ολοκληρωμένο πλέον το προτζεκτάκι μου

Εικόνα

Καλή δουλίτσα με Autosol και πανόβουρτα για γυαλάδα!

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#10

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 22 Φεβ 2016, 11:44

μπιμπελο!! :thumpup:

να τη χαιρεσαι βαγγ και να γραψεται πολλα πολλα χιλιομετρα ακομα!
:cheers:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#11

Δημοσίευση από Σάββας » 22 Φεβ 2016, 12:08

:thumpup: :cheers:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#12

Δημοσίευση από Wolfscum » 22 Φεβ 2016, 14:13

Πραγματικά μπιμπελό. Να το χαίρεσαι Βαγγέλη!

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#13

Δημοσίευση από TC-drift » 22 Φεβ 2016, 14:59

:hat:


ironMANos®
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 12:31
Τόπος διαμονής: Περαμα-Πειραια
Moto: BANDIT 1250
Ηλικία: 51

#14

Δημοσίευση από ironMANos® » 22 Φεβ 2016, 19:30

Ειχα μια ροπη προς τα Bandit,μου άρεσαν οπτικά ,ειχα διαβάσει και καλά σχόλια σε ελληνικο και γερμανικό τυπο και απλά ηταν θεμα χρόνου το ποτε θα την αποκτήσω.
Ειναι Η ΚΟΡΥΦΗ για το ποσό που δίνεις.Ειναι τοσο τέλεια κατασκευασμένη που ψαχνεις για ψεγάδι και δεν βρίσκεις.Το Βαραντερο ειναι το αντίθετο ,ακριβώς. :parta:
Θα έπρεπε να την είχα απο το 2009,αλλά πιστευα οτι το να φυγει το Βαραντερο θα ηταν θεμα 1-2 μηνων. :tooth:
Το μεγαλο με το μικρο Bandit εχουν μικρες διαφορές και αυτο ειναι υπερ του μικρου.
Ο σκελετος ειναι θηριώδης και αντεχει πολλά ζόρια,βελτιωση χρειαζετε στις αναρτησεις ενω οι γνωστοι πατεντιαριδες αγγλοσαξωνες υποστηρίζουν οτι τα χωρις ABS μοντελα εχουν καλυτερη αποκριση στο φρεναρισμα.
Το συνιστώ τοσο για αυτον που θελει ενα χιλιομετροφαγο που θα τον φορτώνει σαν γαιδούρι ,αλλα και σε αυτον που το θελει για κινηση στην πόλη,συγκρινόμενο παντα με ενα Βαραντερο κλπ μαστοειδή.
Βαγγελη τωρα που η αναρτηση σου ΔΕΝ ειναι βρακι θα ηθελα να το κανω μια βολτα. :thumpup:
Καλα χιλιομετρα να εχεις :cheers:

Με ''τρωει'' να βαψω καποια σημεία της με βυσσινοκαφε για να μην εχω αυτο το μουντο γκρι παντου :think:


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#15

Δημοσίευση από Gee » 22 Φεβ 2016, 20:08

Ωραιος ο Βαγγελης, πεμα το εχεις το μηχανακι.
Πολυ τιμιο και χρηστικο μηχανακι, απο αυτα που "βγαζουν ψωμι"
Καλη συνεχεια και καλα χιλιομετρα βαγγελη.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#16

Δημοσίευση από TC-drift » 23 Φεβ 2016, 09:27

ironMANos® έγραψε:Ειχα μια ροπη προς τα Bandit,μου άρεσαν οπτικά ,ειχα διαβάσει και καλά σχόλια σε ελληνικο και γερμανικό τυπο και απλά ηταν θεμα χρόνου το ποτε θα την αποκτήσω.
Ειναι Η ΚΟΡΥΦΗ για το ποσό που δίνεις.Ειναι τοσο τέλεια κατασκευασμένη που ψαχνεις για ψεγάδι και δεν βρίσκεις.Το Βαραντερο ειναι το αντίθετο ,ακριβώς. :parta:
Θα έπρεπε να την είχα απο το 2009,αλλά πιστευα οτι το να φυγει το Βαραντερο θα ηταν θεμα 1-2 μηνων. :tooth:
Το μεγαλο με το μικρο Bandit εχουν μικρες διαφορές και αυτο ειναι υπερ του μικρου.
Ο σκελετος ειναι θηριώδης και αντεχει πολλά ζόρια,βελτιωση χρειαζετε στις αναρτησεις ενω οι γνωστοι πατεντιαριδες αγγλοσαξωνες υποστηρίζουν οτι τα χωρις ABS μοντελα εχουν καλυτερη αποκριση στο φρεναρισμα.
Το συνιστώ τοσο για αυτον που θελει ενα χιλιομετροφαγο που θα τον φορτώνει σαν γαιδούρι ,αλλα και σε αυτον που το θελει για κινηση στην πόλη,συγκρινόμενο παντα με ενα Βαραντερο κλπ μαστοειδή.
Βαγγελη τωρα που η αναρτηση σου ΔΕΝ ειναι βρακι θα ηθελα να το κανω μια βολτα. :thumpup:
Καλα χιλιομετρα να εχεις :cheers:

Με ''τρωει'' να βαψω καποια σημεία της με βυσσινοκαφε για να μην εχω αυτο το μουντο γκρι παντου :think:
Κάτσε περίμενε, ακόμα περιμένω την Wilbers! Μόλις έρθει και μπει τα λέμε.. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#17

Δημοσίευση από Masif » 25 Φεβ 2016, 16:28

Βαγγέλη πένα τον έχεις τον ληστή. Πολύ όμορφος.
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#18

Δημοσίευση από TC-drift » 25 Φεβ 2016, 16:48

Masif έγραψε:Βαγγέλη πένα τον έχεις τον ληστή. Πολύ όμορφος.
:cheers:

Άβαταρ μέλους

Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#19

Δημοσίευση από Gavriilvet » 28 Φεβ 2016, 21:38

Σήμερα χαλβαδιαζα ενα bandit, ίδιο μοντέλο με το δικό σου.

Πολυ πιο όμορφο απο fazer κλπ. Μπαμπατσικη μηχανή χωρις να ναι βάρκα

Απο φθινόπωρο - χειμωνα που θα ψάχνω για μοτο με το καλό, θα κοίταξω μεταξύ bandit και versys.

Πολυ ωραιο, μπράβο
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

PeterPan
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: 17 Μαρ 2013, 15:25
Τόπος διαμονής: Αττικη
Moto: CBF+Wave
Κράνος: ViperGT+V3pilot
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές
Ηλικία: 38

#20

Δημοσίευση από PeterPan » 03 Μαρ 2016, 20:23

φτου σκορδα, οντως ομορφυνε κι αλλο απο την τελευταια φορα που βολταραμε παρεα
Εικόνα
Kumquat Racer

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης