BMW R1150GS (ο τελευταίος των Μοϊκανών)

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

Re: BMW R1150GS. O τελευταίος των "Μοϊκανών"!

#20

Δημοσίευση από ALX » 25 Φεβ 2013, 09:55

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

(Πρώτη δημοσίευση 26 Απριλίου 2012)


Σήμερα είπα να ασχοληθώ λίγο με την σωστή ρύθμιση του TPS που δεν είχε ελεγχθεί και ποτέ από μένα. Η τελευταία φορά πρέπει να ήταν πριν χρόνια και είχε γίνει σε συνεργείο. Ο λόγος που με έκανε να ασχοληθώ, ήταν που δεν μου άρεσε η απόδοση της μοτοσυκλέτας (τράβηγμα) Δεν ήταν όπως την θυμόμουν παλιά και μιας και βαλβίδες ρύθμισα πρόσφατα, κάτι άλλο έπρεπε να ελεγχθεί. Ψάχτηκα λοιπόν με το θέμα και διαπίστωσα πως το TPS δεν ήταν ρυθμισμένο σωστά!

Ξεκίνησε λοιπόν η ρύθμιση με πατεντούλα.

[imageleft]https://dl.dropboxusercontent.com/u/163 ... ium%29.JPG[/imageleft]Βγήκε το προστατευτικό κάλυμμα της φύσας του TPS και κάρφωσα από κει που περνούν τα καλώδια (στα ανάλογα καλώδια βέβαια)δύο καρφίτσες για να φτάσω στις μεταλλικές επαφές (έχει σιλικονούχα τσιμούχα στα καλώδια για τα νερά) και μετά άνοιξα τον διακόπτη χωρίς να βάλω μπροστά το κινητήρα.

Με το γκάζι στο φουλ κλειστό, μέτρησα με το πολύμετρο και βρήκα 0,22VDC
Ουπς.... να το σφάλμα!
Ξεβιδώθηκαν οι βίδες που κρατάνε το TPS, το περιέστρεψα όσο χρειάστηκε μέχρι το βολτόμετρο να δείξει 0,36VDC (στοιχείο που βρήκα στο ίντερνετ για το μηχανάκι μου και είναι η μαμά ρύθμιση από το εργοστάσιο)

Εικόνα

Σφίχτηκαν ξανά οι βίδες, βγήκαν οι καρφίτσες, μπήκε η κάλυψη της φύσας και έβαλα μπροστά. Ο ήχος και η λειτουργία του κινητήρα άλλαξε. Σε μια σύντομη βόλτα διαπίστωσα πως η απόκριση του γκαζιού είναι πιο άμεση και πιο γεμάτη με πριν. Μένει να το δοκιμάσω στον ανοιχτό δρόμο και θα ενημερώσω. :)



(Πρώτη δημοσίευση: 28 Αυγούστου 2012)

Τη Κυριακή που μας πέρασε, πατήσαμε αισίως τα 170.000χιλ παρέα με τη γερμανίδα μου. Όλα βαίνουν καλώς και τίποτα δεν υπάρχει να με ανησυχεί. Ήταν μεγάλο ξαλάφρωμα η διαπίστωση ότι για τους συντονισμούς έφταιγαν τα ελαστικά μου κι όχι ο άξονας (που πήγα και αγόρασα ο βλάκας και μου έμεινε αμανάτι στην αποθήκη και δεν μπορώ να τον πουλήσω κιόλας!)
Δε βαριέσαι όμως... και να μου μείνει, ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον τον χρειαστώ. Τίποτα δεν ζει αιώνια.

Αυτό βέβαια που θα ήθελα να παρατηρήσω έχοντας φτάσει τα 170.000χιλ, είναι το ότι το μηχανάκι δεν δείχνει καθόλου "κουρασμένο".
Δηλαδή η απόδοση του κινητήρα, είναι όπως την θυμάμαι πάντα. Οι επιταχύνσεις και οι τελικές που δίνει στη μοτοσυκλέτα, είναι αυτές που ξέρω. Την Κυριακή το τελίκιασα μία για να δω τι κάνει και η βελόνα του κοντέρ σταμάτησε σε ένα γνωστό νούμερο λίγο πάνω από τα 200.
Η ποσότητα του λαδιού που καίει από την αρχή που την πήρα, είναι η ίδια. Δεν έχω παρατηρήσει κάποια σημαντική αύξηση. Άντε να έχει ανέβει κατά 50ml/1000χιλ. Γενικώς στα 1000χιλ συμπληρώνω περίπου 250ml. Πάνω κάτω, τόσο μου έκαιγε όπως είπα από τότε που την πρωτοπήρα πριν 9 χρόνια. Η κατανάλωση καυσίμου κι αυτή σταθερή.
Λογικά, η επόμενη επίσκεψη σε συνεργείο, θα είναι για την αλλαγή του δίσκου συμπλέκτη. Έχω συμπληρώσει 106.000χιλ με αυτόν. Βέβαια, δεν έχω ακόμα σημάδια για αλλαγή, αλλά πόσο θα φτάσει? Έχει ήδη πολλά χιλιόμετρα στη πλάτη του.
Και όταν ανοιχτεί γι' αυτό το λόγο, θα αλλαχθεί και μια τσιμούχα που μου δακρύζει λίγο λάδι και μου λερώνει σε κάποιο σημείο το κινητήρα (και μου τη σπάει να το βλέπω) Είναι στο σημείο που παίρνει κίνηση το σασμάν από τον κινητήρα κι αν δεν φύγει το σασμάν από πάνω (όπως χρειάζεται να γίνει στην αλλαγή δίσκου ας πούμε) δεν μπορώ να την αλλάξω.

Εκείνο το θέμα με τα σινεμπλόκ της τιμονόπλακας μόνο υφίσταται, αλλά από την στιγμή που δεν είναι κάτι που με απασχολεί ιδιαίτερα και δεν παίζει και ρόλο στην οδηγισημότητα της μοτοσυκλέτας,(και ένεκα οικονομικών δυσχεριών αφού κοστίζουν 170€ το ζευγάρι) τα αφήνω ως έχουν, μέχρι να χρειαστούν πράγματι αλλαγή.

Κατά τ' άλλα όλα καλά. Δεν αντιμετωπίζω κανένα πρόβλημα. Αμορτισέρ/φρένα ΟΚ, ηλεκτρικά ΟΚ, κινητήρας όπως είπαμε ΟΚ.
Πάμε για τα 180.000χιλ τώρα. :shades:





(Πρώτη δημοσίευση: 21 Οκτωβρίου 2012)



Mαλακίες συνεργείων παιδεύουσι κατόχους

Πήγα σήμερα που λέτε να αλλάξω το φίλτρο βενζίνης που βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ. Από την προηγούμενη φορά που το είχα αλλάξει (πριν 30000χιλ δηλαδή κι ήταν η πρώτη φορά που το άλλαζα εγώ) είχα προσέξει πως η μία βίδα από τις 6 του ρεζερβουάρ που κρατάνε την μονάδα (πιατέλο) που έχει πάνω αντλίες,φίλτρα φλοτέρια κτλ) ήταν ψιλοκλωτσημένη.
Την είχα σφίξει που λέτε τότε, με πολύ προσοχή κι ούτε καν με τα newton που λέει το μάνουαλ (6Νm λέει)
Σήμερα λοιπόν, σφίγγω όλες τις άλλες βίδες στα 6Nm και αυτή πάω πολύ πολύ προσεκτικά να την σφίξω να πατήσει η φλάτζα και.... τσακ... νιώθω να κόβεται πριν ακόμα νιώσω ότι άρχισε να σφίγγει. Δεν την έκοψα εντελώς βέβαια. Έμεινε πάνω, αλλά επόμενη φορά δεν θα υπάρξει.
Τι γίνεται τώρα? Οι βίδες αυτές είναι κολλημένες πάνω στο ρεζερβουάρ και το πιατέλο βιδώνει πάνω σε αυτές με κόντρα παξιμάδι ασφαλείας.
Άρα μόνο να κολληθεί μια καινούρια βίδα παίζει εκεί. Γίνεται όμως? (και που μπορώ να το κάνω?)

Υπάρχει περίπτωση τώρα να χάνω βενζίνη! :pop: (μόλις βάλω θα το δω βέβαια γιατί τώρα το είχα αφήσει το ρεζερβουάρ να πατώσει λόγω της αλλαγής του φίλτρου)

Όταν τα συνεργεία δεν βάζουν δυναμόκλειδο πάνω και σφίγγουν όπως να 'ναι, αυτά συμβαίνουν!

Φωτό από την προηγούμενη αλλαγή. Δεν είναι αυτή η βίδα που σημειώνω, αλλά έβαλα τη φωτό για να καταλάβετε πως είναι η βίδα στο ρεζερβουάρ.

Εικόνα




(Πρώτη δημοσίευση: 10 Νοεμβρίου 2012)


Εδώ και μέρες ο κεντρικός διακόπτης μου έκανε μερικά κόλπα. Όταν πήγαινα να ξεκλειδώσω το τιμόνι, μάγκωνε. Σιγά σιγά επιδεινωνόταν το πρόβλημα και κάπου φοβήθηκα μη και μπετώσει καμιά μέρα και μείνω εκεί που είμαι με κλειδωμένο τιμόνι.
Του έριξα μέσα λοιπόν κάργα WD40 αλλά δεν είδα ιδιαίτερη βελτίωση. Τόσο που φοβήθηκα ότι μάλλον πάω για καινούριο διακόπτη! Ε όταν δεν δουλεύει κάτι με το WD40, λες... την πάτησα! (εκεί αναρωτήθηκα πόσες και πόσες φορές έχει ανοιγοκλείσει αυτός ο έρμος ο διακόπτης στα 13 σχεδόν χρόνια ζωής της μοτοσυκλέτας και με έπιασε δέος! Πρέπει να είναι πολύ μεγάλος ο αριθμός!)

Τελικά χτες μου ήρθε έμπνευση. Πήγα και τον ψέκασα με σπρέι σιλικόνης και το θαύμα έγινε. Βούτυρο τώρα ο διακόπτης. Ούτε μαγκώματα ούτε τίποτα. Βιλούδου λέμε :vlick: (Πάλι καθαρή την βγάλαμε.... )


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#21

Δημοσίευση από ALX » 02 Απρ 2013, 21:47

Εδώ και λίγο καιρό, έχω προσέξει μείωση τη κατανάλωση. Σημαντική μάλιστα. Βάζω συνεχώς από το ίδιο πρατήριο....αυτό το ΒΡ της Λένορμαν&Δράμας γωνία.... που απ' ότι βλέπω ΔΕΝ κλέβει στα λίτρα και γέμισμα με γέμισμα, βγάζω πολλά χιλιόμετρα. Την τελευταία φορά μάλιστα, είδα 280χιλ με 18 λίτρα! Ποτέ δεν έχω ξαναδεί τόσα πολλά. Τα περισσότερα ήταν τα 274 που είχα πιάσει κάποια στιγμή παλιότερα.

Κάνοντας τις πράξεις, είδα κατανάλωση 6,64λ/100χιλ για την συνηθισμένη διαδρομή που κάνω καθημερινά για την δουλειά, με το ίδιο στυλ οδήγησης κτλ.
Η κανονική κατανάλωση ήταν πάντα γύρω στα 6,9 με 7 λίτρα ανά 100χιλ. Με το κλέψιμο που έπεφτε/πέφτει στα πρατήρια είχα φτάσει να καίω 7,3 - 7,4 λίτρα στα 100χιλ (όχι ότι τα έκαιγα... αλλά έκανα τις πράξεις με αυτά που έλεγε ότι έβαζε μέσα η αντλία. Στην πραγματικότητα κανονική κατανάλωση είχα, αλλά όταν διαιρείς με μεγαλύτερο αριθμό..... :closedeyes: )

Πάντως για την τωρινή σημαντικότατη μείωση της κατανάλωσης, μόνο ένα πράγμα μπορώ να σκεφτώ. Έχουν ανοίξει οι βαλβίδες γιατί έχω καιρό να τις ρυθμίσω. Βασικά έλεγα να κάτσω να τις ρυθμίσω τώρα μέσα στον Απρίλιο μόλις στρογγυλέψουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Τώρα όμως άρχισα να το ξανασκέφτομαι αν πρέπει να το κάνω :tooth: (...τη κρίση μου μέσα)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#22

Δημοσίευση από ALX » 09 Απρ 2013, 03:16

Λοιπόοοοοοννννν....

Μετά τα στρητάδικα Michelin Pilot Road 3, ήρθαν να πάρουν την θέση τους κάποια άλλα στρητάδικα ελαστικά. Τα Dunlop Roadsmart II.
H κίνησης αυτή έγινε αναζητώντας λίγο πιο σπορτίβικο ελαστικό απ' ότι ήταν το PR3 το οποίο δεν ήταν για μεγάλες κλίσεις της μοτοσυκλέτας. "Τέλειωνε" νωρίς κι αυτό με χαλούσε, παρόλο που συνολικά το ελαστικό ήταν ότι καλύτερο είχα βάλει ως τώρα (ειδικά στη βροχή και στη στεγνή πόλη)
Πάμε για άλλα λοιπόν τώρα και να δούμε πως θα τα περάσουμε με τα Dunlop. H προηγούμενη εμπειρία μου με Dunlop (TR91) μου είχε αφήσει πολύ καλές έως άριστες εντυπώσεις (εκτός της γρήγορης φθοράς)
Τα Roadsmart II είναι δίγομα με πιο σκληρή γόμα στο κέντρο και μαλακή στα πλαϊνά. Για να σούμε πως θα τα πάνε από φθορά. Αν δε, έχουν το κράτημα των TR91 ήμαστε μια χαρά! :cheers:

Για την ιστορία και για να δω την φθορά, μέτρησα το βάθος του πέλματος. 4,5χιλ μπροστά, και 7χιλ πίσω.

ΕικόναΕικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 537
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 14 φορές
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 44

#23

Δημοσίευση από mario » 09 Απρ 2013, 13:33

alx μετάφραση στα αγγλικά-γερμανικα προτείνω λόγω αναλυτικού χαρακτήρα της αναφοράς...... :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Ηλικία: 55

#24

Δημοσίευση από Σάββας » 09 Απρ 2013, 20:40

Υπέροχη ανταπόκριση φίλε μου !
Εύγε ! :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#25

Δημοσίευση από ALX » 09 Απρ 2013, 21:40

mario έγραψε:alx μετάφραση στα αγγλικά-γερμανικα προτείνω λόγω αναλυτικού χαρακτήρα της αναφοράς...... :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Καλή ιδέα, αλλά ποιος να την κάνει?! Δεν ξέρω τόσο καλά αγγλικά ώστε να τα μεταφράσω σωστά. Για Γερμανικά δε.... το ξεχνάμε αουφίντερζεν :tooth:
Με την μετάφραση του google ίσως αλλά σιγά μην βγάλουν άκρη οι ξένοι :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#26

Δημοσίευση από ALX » 09 Απρ 2013, 23:20

Όσων αφορά τα ελαστικά που έχουν μπει κατά καιρούς πάνω στο GS εδώ και 10 χρόνια που το έχω, θα τα αξιολογήσω στις συνολικές τους επιδόσεις με αστεράκια και άριστα το 5. (έτσι για γνώση και συμμόρφωση)

Metzeler Tourance (Συνεχόμενα από Οκτώβριο 2003 έως Απρίλη 2008) ****
Continental Contitrail Attack (Από Απρίλη 2008 έως Απρίλη 2009) **
Metzeler Tourance EXP (Από Απρίλη 2009 έως Απρίλη 2011) ****
Dunlop TR91 (Από Απρίλη 2011 έως Απρίλη 2012) ****
Michelin Pilot Road 3 (Από Μάη 2012 έως Απρίλη 2013) *****
Dunlop Roadsmart II (Από Απρίλη 2013 έως Noέμβριο 2014) ****
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALX την 17 Μαρ 2016, 15:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Εκανα edit για να προσθέσω βαθμολόγιση των Roadsmart II :)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#27

Δημοσίευση από ALX » 10 Απρ 2013, 08:22

Σήμερα πάει για έλεγχο το πισινό Ohlins για να δούμε αν χρειάζεται σέρβις. Βασικά θέλω να κοιταχτεί ένα δυνατό τρίξιμο που έκανε το ελατήριο και γι' αυτό το είχα βγάλει... επειδή μου έσπαγε τα νεύρα.
Άντε να ετοιμαστεί κι αυτό να το ξαναβάλω πάνω!
Μετά έχω και λαδάκια μιας και πιάκαμε τα χιλιόμετρα αλλαγής, μια ρύθμιση βαλβίδων που περιμένω να την κάνω μόλις ζεστάνει λίγο ακόμα ο καιρός (να είμαστε σε θερμοκρασία δωματίου :grin: ) και ήμεθα κομπλέ.
Βασικά έχω κι ένα θεματάκι ακόμα, αλλά δεν ξέρω αν θα το κάνω τώρα. Ο μπροστινός τροχός θέλει ακτινολόγηση. Με τα κοπανήματα που έχει φάει τόσα χρόνια στους υπέροχους δρόμους μας και ειδικά στο περσινό 36ωρο που έπεσα μέσα σε δυο γκρεμολακκούβες, την έχει ακούσει ολίγον τι. Αλλά με το 100άρικο που άκουσα ότι ζητάνε ανά τροχό... μου έπεσαν τ' αυτιά! :sad:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#28

Δημοσίευση από ALX » 11 Απρ 2013, 18:51

Το πόρισμα έδειξε το κάτω ball joint. Ήταν λέει σκουριασμένο και θα μπορούσε να τρίζει αυτό. (κάτι άλλο δεν είδε που να έχει σχέση με τρίξιμο)
Καθαρίστηκε, γρασαρίστηκε και το πήρα. Σέρβις δεν έγινε τελικά γιατί μου είπε ότι αντέχει ακόμα. (έδειχνε σωστή συμπεριφορά κι είχε και πίεση μέσα)
Ένα 'κοσάρικο πήγε η δουλειά. Τώρα να βρω χρόνο να το βάλω πάνω θέλω.
Βέβαια μου είπε ότι κάποια στιγμή πρέπει να το αλλάξω. Κόστος κάνα 40άρι€ έχει.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#29

Δημοσίευση από ALX » 20 Απρ 2013, 02:20

ΕπειδήΣ μου ήρθαν κάποια αναπάντεχα χρήματα, αποφάσισα επιτέλους να κάνω κάποια πράγματα που έπρεπε να έχω κάνει από πέρσι τουλάχιστον.

1) Αγοράστηκαν τα σινεμπλόκ της τιμονόπλακας (177€ :lipseal: με την έκπτωση.... πόνεσε λίγο αλλά μου πέρασε)
2) Αγοράστηκε ένα μεταχειρισμένο μπροστινό αμορτισέρ μαμά (120€) με λίγα χιλιόμετρα (ελπίζω)
Για καινούριο... μαμά ή άφτερ... ούτε κουβέντα. Δεν θα έμενε φράγκο για τίποτα άλλο.
3) Όπως είπα, επισκευάστηκαν τα ball joint του πισινού Ohlins. 20€
4) Μπήκαν τα καινούρια λάστιχα 250€ αλλά τα 120€ μου ήρθαν από την πώληση των Michelin. :yes:
5) Κάποια στιγμή από βδομάδα, θα πάει για ακτινολόγηση η μπροστινή ζάντα. 100€

Και μετά από αυτά, πρέπει να αρχίσω να βρίσκω χρόνο για:

1) ...την τοποθέτηση των αμορτισέρ.... μπρος και πίσω.
2) ...την αντικατάσταση των σινεμπλόκ στην τιμονόπλακα (αυτό θέλει λίγη δουλειά γιατί πρέπει να αφαιρεθεί τιμονόπλακα)
3) ...να κάνω αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων.
4) ...να βγάλω τη ζάντα και να την πάω για ακτινολόγηση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#30

Δημοσίευση από ALX » 23 Απρ 2013, 22:03

Σήμερα ήταν η μέρα μαζέματος κάποιων πραγμάτων στο BMW.
Αφού βρήκα το χρόνο είπα να το κάνω.
Ξεκίνησα να αλλάξω λοιπόν τα σινεμπλόκ της τιμονόπλακας αλλά λύνοντας, πρόσεξα ότι κάτι δεν πάει καλά και με το ρουλεμάν τιμονιού. Η σκουριά που είδα, δεν μου άρεσε.
Εικόνα
Είχα και κάτι ψιλοκολληματάκια καμιά φορά όταν πήγαινα ευθεία με λίγα χαω, οπότε δεν ήθελε πολύ. Το ρουλεμάν ήταν αγορασμένο εδώ και κάποιους μήνες από τον Gee και ήρθε η ώρα να μπει.
ΕικόναΒγήκε το τιμόνι...
Εικόνα...ξεβιδώθηκαν τα καλάμια...
Εικόνα βγήκε η τιμονόπλακα....
ζεστάθηκε το σημείο του ρουλεμάν με θερμοπίστολο για να βγει.... και μετά ήρθε η σειρά τον σινεμπλόκ που όμως δεν έβγαιναν με τίποτα! Όσο κι αν προσπάθησα. Τελικά πήγα σε έναν γνωστό με συνεργείο εδώ δίπλα και του ζήτησα να χρησιμοποιήσω τη μέγγενη του κι έτσι μόνο καταφέραμε να τα βγάλουμε. Το ένα ήταν τελικά διαλυμένο εσωτερικά! Τελικά έβαλα τα καινούρια ...
Εικόνα
... και ιδού και τα παλιά.
Εικόνα

Στα 175500χιλ όλα αυτά.

Αύριο λογικά θα συνεχίσω τοποθετώντας τα αμορτισέρ ή κάνοντας σέρβις (βαλβίδες λάδια κτλ).... αναλόγως τα κέφια.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#31

Δημοσίευση από ALX » 24 Απρ 2013, 16:19

Συνέχεια σήμερα με τις υπόλοιπες εργασίες...

Το μενού σήμερα είχε αλλαγή μπροστινού αμορτισέρ....

Αριστερά το νέο... και δεξιά το παλιό.
Εικόνα

Το παλιό έδειξε πια σημάδια κόπωσης (δεν φαινόταν πριν το βγάλω)

Εικόνα

Παρόλα αυτά η μπουκάλα ήταν μια χαρά χωρίς δακρύσματα λαδιού κτλ...


Εικόνα
Τέλος εποχής λοιπόν για το μπροστινό μου αμορτισέρ που με προστάτεψε με την σωστή του λειτουργία εδώ και 175.000χιλ :shades:

Στη συνέχεια έγινε αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων. Παρεμπιπτόντως, η αριστερή κεφαλή δεν χρειάστηκε καθόλου. Η δεξιά χρειάστηκε να κάνω μόνο τις δύο εισαγωγής που ήταν λίγο ανοιχτές.

Εικόνα

Στην συνέχεια, βρήκα τελικά την πατέντα για να επισκευάσω με όμορφο τρόπο τα καλώδια που ξεκινούσαν από τους διακόπτες και πήγαιναν στην κεντρική πλεξούδα, των οποίων το εξωτερικό μαύρο προστατευτικό, είχε σαπίσει και κοβόταν από την πολυκαιρία. Η λύση δόθηκε με την προσθήκη ταινίας βουλκανισμού (αφού βγήκε η παλιά προστασία) και μετά ένας οργανωτής καλωδίων που βάζουμε σε πισί σε στερεοφωνικά κτλ, ανέλαβε να κάνει πιο κομψή την δουλειά.

Εικόνα

Τέλος, μπήκε σε περίοπτη θέση και το αυτοκολλητάκι :facebike: :shades:

Εικόνα


:cheers:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 36

#32

Δημοσίευση από Patapios » 24 Απρ 2013, 20:16

Aυτο με το αυτοκολλητακι για καντο λιανα :whistling:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#33

Δημοσίευση από ALX » 24 Απρ 2013, 21:15

Μου έφτιαξε ένας φίλος στη δουλειά δυο τρία για δείγμα... κι είπα να μην πάνε χαμένα :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 32

#34

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 24 Απρ 2013, 23:08

ALX™ έγραψε:Μου έφτιαξε ένας φίλος στη δουλειά δυο τρία για δείγμα... κι είπα να μην πάνε χαμένα :whistling:
Οι υπόλοιποι αφεντικό έχετε πλάνο να βρούμε τίποτις ... :whistling:
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#35

Δημοσίευση από ALX » 24 Απρ 2013, 23:11

Είναι δρομολογημένο... :)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#36

Δημοσίευση από ALX » 10 Μάιος 2013, 19:35

Σήμερα έγινε και η ακτινολόγιση της μπροστινής ζάντας. Πόνεσε λιγάκι αυτό το 100ευρω αλλά τι να έκανα :what: ?
Επίσης ρυθμίστηκαν οι αναρτήσεις στο σωστό SAG. :spiteful:
Έκανα συγχρονισμό κυλίνδρων (μικροδιαφορά είχαν... καθόλου σημαντική, αλλά την ρύθμισα)
Έτσι... είμαι full ΟΚ για το 36ωρο. :thumpup:

Ένα πλύσιμο θέλει βέβαια, γιατί είναι λίγο βρώμικη :hiding:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 27

#37

Δημοσίευση από Dante » 10 Μάιος 2013, 20:09

Ωραιος αλξ.
ειμαι περιεργος να δω ποσες εκατονταδες χιλιομετρα θα σου βγαλει παντως το μοτερ.
αν και ετσι οπως το περιποιεισαι το βλεπω για αθανατο!

Άβαταρ μέλους

arrhenius
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 07 Μάιος 2013, 13:56
Τόπος διαμονής: Πλεον Παντου
Moto: pcx150
Ηλικία: 45

#38

Δημοσίευση από arrhenius » 10 Μάιος 2013, 20:22

Tρομερη μηχανη, αδαης ποθος περι των 10-12 χρονων πισω, μου παρουσιαστηκε μια καταπληκτικη ευκαιρια για την εποχη αλλα δυστυχως επειδη η διαμονη μου ηταν εκτος συνορων τοτε και ειχα και αρκετα εξοδα λογο κακης υγειας σε συγγενικο προσωπο το αφησα το ολο εχγειρημα.
Ακομα και τωρα το σκεφτομαι γιατι μιλαμε το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ασπαστο παει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.
Αντε με το καλο το μυριο φιλε μου ασπαστος, ορθιος κτλπ
Hakuna Matata

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11751
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 149 φορές
Έχει δεχθεί like: 177 φορές
Ηλικία: 46
Επικοινωνία:

#39

Δημοσίευση από ALX » 10 Μάιος 2013, 23:48

Ευχαριστώ ρε μάγκα.... να 'σαι καλά! :thumpup:

(να την έπλενα και πιο συχνά!... :hiding: )
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης