BMW R1150GS (ο τελευταίος των Μοϊκανών)

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: BMW R1150GS. O τελευταίος των "Μοϊκανών"!

#39

Δημοσίευση από ALX » 10 Μάιος 2013, 23:48

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Ευχαριστώ ρε μάγκα.... να 'σαι καλά! :thumpup:

(να την έπλενα και πιο συχνά!... :hiding: )


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#40

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 11 Μάιος 2013, 00:51

Πω ρε φιλε ... μου βγηκαν τα ματια να διαβαζω ... ετσι για να ξερω και τι με περιμενει ! Εχεις κανει απιστευτη εργασια ... και στη μοτοσυκλετα ... οπως και να συγραψεις ολες αυτες θα εργασιες σου στο "χαρτι"

.... Respekt λεμεεε!!!... να τα χιλιασετε μαζι !!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#41

Δημοσίευση από ALX » 09 Ιουν 2013, 17:11

(Για να υπάρχει κι εδώ)


Σήμερα ήταν η ημερομηνία για να περάσει την γραμμή κάποιου ΚΤΕΟ η γερμανίδα μου.

Πρωί πρωί με την αυγούλα λοιπόν (στις 8:30) ήμΑνε εκεί.

-Έχετε ραντεβού?
-Μάλιστα.
-Περάστε στην υποδοχή να δώσετε την άδεια παρακαλώ.

Αφού με φακέλωσαν, πήγα το μηχανάκι στην αρχή της γραμμής ελέγχου....

Εικόνα

...για την πρώτη «εξέταση», αφού πρώτα ελέγχθηκε ο αριθμός πλαισίου.

Καυσαέριααααα....


Ο ευγενέστατος υπάλληλος της έβαλε προσεκτικά από πίσω το ματζαφλάρι του :tooth: να την μετρήσει.

Ένα βινΔεάκι, κόλλαγε στη περίπτωση για τη μέτρηση (έτσι να δούμε ρε αδερφέ τι ψάρια πιάνει η milf 1150 GS )
[video]
[/video]

...κι αφού όλα ήταν τέλεια... (φυσάει λέμε η milfάρα!) :worshippy:

....πάμε παρακάτω... στην επόμενη δοκιμασία!

Φρένα!
Πρώτα τα εμπρός... και μετά το πίσω.

Εικόνα

Κι αφού τελείωσε το τεστ... ας δούμε τι έδειξε η οθόνη...

Εικόνα

...μακριά είναι αυτή. Πάμε λίγο πιο κοντά.

Εικόνα

Μια χαρά κι εδώ όπως είπε ο υπάλληλος.

Παμπαρακατ...

Οπτικός έλεγχος φώτων, φλας, στοπ. Τσεκ

Κατόπιν στη ράμπα για να ελεγχθεί από κάτω για διαρροές, να ελεγχθούν μπροστινά / πισινά συστήματα / τροχοί / ελαστικά.

Εικόνα

Διαρροές τσεκ
Μπροστινό τσεκ
Πίσω τροχός/paralever τσεκ

Κούκλα! (τώρα που είχα φτιάξει και τα σινεμπλόκια της τιμονόπλακας!!! :spiteful: )

Αυτό που μου έκανε εντύπωση και ξέχασα να το πω, ήταν που τραβούσαν φωτό με ένα tablet (που στο ίδιο επίσης περνούσαν τα υπόλοιπα δεδομένα) και τραβούσαν από 4 διαφορετικές γωνίες (μπρος, πλάγια, πίσω κτλ).
Μεγαλύτερη δε εντύπωση, μου έκανε που φωτογράφησαν τον μπροστινό μου τροχό, κατά τέτοιο τρόπο που να φαίνεται κυρίως το ελαστικό. :think:

Πάμε τώρα σε αυτά που περίμενα να ελέγξουν και δεν έλεγξαν... :think:

Θόρυβο δεν έλεγξαν... (έβαλαν τα db που έλεγε η άδεια)
Φώτα δεν έλεγξαν.

Τέσπα.... αφού όλα ήταν ΟΚ ως εκεί.... πήραμε τη «πολυπόθητη» αυτοκολλητοσφραγίδα των 25€

Εικόνα

Σε κάνα δυο χρονάκια πάλι εδώ θα ήμαστε να ξαναδώσουμε το 25άρι(?.).... :closedeyes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 35

#42

Δημοσίευση από VASILIS98 » 09 Ιουν 2013, 17:29

:thumpup: Ωραιος!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#43

Δημοσίευση από ALX » 21 Σεπ 2013, 16:54

181000χιλ
Αλλαγή σετ δίσκου και προαιρετική αλλαγή άξονα (μεταχειρισμένου) γιατί ο μαμά όταν βγήκε και τον είδαμε, έδειχνε... "κουρασμένος". Τσιμουχούλες, ρουλεμανάκια... και πάμε για τις 350000 τώρα ξανά :yes:

Εικόνα Εικόνα
Εικόνα Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#44

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 21 Σεπ 2013, 17:07

... τι ετσι με 4 φωτογραφιες θα μας το περασεις ???τετοια εργασια!...δωσε ανάλυση λεμε ... πως?..τι ?...ποσο? .... :yes:

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#45

Δημοσίευση από makisp » 21 Σεπ 2013, 17:20

Τσιμούχες και ρουλεμάν που?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#46

Δημοσίευση από ALX » 21 Σεπ 2013, 18:07

Στον άξονα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#47

Δημοσίευση από ALX » 22 Σεπ 2013, 15:24

IoannisPanagiotidis έγραψε:... τι ετσι με 4 φωτογραφιες θα μας το περασεις ???τετοια εργασια!...δωσε ανάλυση λεμε ... πως?..τι ?...ποσο? .... :yes:
Γιάννη... η δουλειά ξεκίνησε να γίνει από την στιγμή που άρχισα να ακούω έναν ρουλεμανικό θόρυβο.
Για τον φόβο των Ιουδαίων, ανοίχτηκε το σύστημα του συμπλέκτη/άξονα άμεσα καθώς όσο αφήνεις ένα πρόβλημα που ακούς, είναι πιθανότερο να σου στοιχίσει πολύ περισσότερο μετά.

Έτσι λοιπόν κι ενώ ο δίσκος δεν πατινάριζε ακόμα (όπως τον είδα, μάλλον είχε άλλα 20000χιλ για πλάκα επιπλέον των 117000 που του είχα κάνει) αποφασίσθει από κοινού με τον μάστορα, να αλλαχθεί μιας και "κόπηκε στη μέση" η μοτοσυκλέτα (όπως γίνεται για να αλλάξεις δίσκο το GS δηλαδή)
Θα ήταν χαζό να τον άφηνα πάνω και μέσα στον επόμενο χρόνο πχ, να έπρεπε να ξανακάνω αυτή τη δουλειά για να τον αλλάξω επειδή θα πατινάριζε! Ούτως ή άλλως κι όπως είδατε στις φωτό. ο δίσκος αυτός είχε μπει πάνω πριν 8,5 χρόνια, οπότε ποιος ζει ποιος πεθαίνει μετά από 8 χρόνια που θα χρειαστεί να τον αλλάξω ξανά!

Από κει και πέρα βγάζοντας τον άξονα, τον είδαμε αρκετά ταλαιπωρημένο στο σημείο του σινεμπλόκ του κι είπαμε ΑΝ βρω κάνα μεταχειρισμένο, να τον αγοράσω να τον βάλουμε γιατί κάποια στιγμή θα με άφηνε αμανάτι. Πότε θα ήταν αυτό? Μπορεί σε 5000χιλ μπορεί και σε 30000χιλ.... who knows? :?:
Έτσι μπήκα ebay, έψαξα και βρήκα έναν από Εγγλέζικο αξιόπιστο μαγαζί (100% feedback σε 8 χρόνια παρουσίας στο ebay και 3500 πωλήσεις) με 42000χιλ (καινούριος λέμε!) και τον αγόρασα στην τιμή των 180€ με τα μεταφορικά (630€ είχε καινούριος)
Οπότε με 180€ άλλαξα τον άξονα που έκανε 180.000χιλ :yes:
Αν φτάσει και ο καινούριος τόσο, μια χαρά θα είμαστε! :D

Μαζί με αυτά αλλάχθηκαν όλες οι τσιμούχες (από κινητήρα προς σασμάν, από σασμάν προς άξονα, από άξονα προς διαφορικό) για να ανανεωθεί ο χρόνος ζωής τους. Η μία του σασμάν ήδη είχε ξεκινήσει και δάκρυζε τον τελευταίο χρόνο και μου λέρωνε τον κινητήρα. Αλλάχθηκε επίσης και το ρουλεμάν του άξονα στην πάνω μεριά (προς το σασμάν) που είχε αρχίσει και σφύραγε κι έτσι καθαρίσαμε με την μετάδοση για άλλα τόσα χρόνια (θέλω να πιστεύω)

Το κόστος θα το αφήσω απ΄έξω καθώς τα ανταλλακτικά του συμπλέκτη αγοράσθηκαν όλα από την Sachs (αυτή βγάζει τους συμπλέκτες για την BMW) και μου κόστισαν περίπου τα μισά λεφτά από αυτά που θα μου χρέωνε η BMW.
To κόστος των εργατικών ήταν φιλική τιμή του συνεργείου κι ήταν ικανοποιητική σε σχέση με αυτά που χρεώνουν οι επίσημες BMW.
Το κόστος ήταν μεγάλο πάντως, γιατί συνέπεσαν όλα μαζί (θα μπορούσε ας πούμε να τύχουν με διαφορά κάποιων μηνών ή και χρόνων και να μην μου φαινόταν η μεμονωμένη αγορά τους... αλλά τι να κάνουμε? Έτυχε έτσι!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#48

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 22 Σεπ 2013, 21:34

:thumpup: καινουργιο μηχανακι εχεις τωρα!..χεχε!...ολα καλα λοιπον ! ...αντε και αλλα τοσα να σου βγαλει!


... ακου 180χιλιαδες??...που τα γραφετε ρε παιδες τοσα χιλιομετρα??? :cheers:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#49

Δημοσίευση από ALX » 22 Σεπ 2013, 21:42

Τώρα που θα το παροπλίσω να δεις που θα τα γράφει :sorry: (δεν βγαίνει πια το οικονομικό!)
Πάντως σε καμιά περίπτωση δεν τα γράφει σε τόσο όμορφα μέρη που γράφει το δικό σου... κι ας μην είναι τόσα πολλά!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#50

Δημοσίευση από ALX » 13 Απρ 2014, 16:54

Μόλις τέλειωσα μια ΛΕ-ΠΤΟ-ΜΕ-ΡΕ-ΣΤΑ-ΤΗ ρύθμιση βαλβίδων. Ποτέ δεν έχω ξανακάνει τόση ώρα να ρυθμίσω. Μιλάμε για σπέσιαλ ρύθμιση! :shades:
Άλλαξα κι επ' ευκαιρίας τα μπουζιΑ.

Αλλά επειδή μου έφαγαν πολύ ώρα όλα αυτά, τον συγχρονισμό των κυλίνδρων θα τον κάνω μάλλον αύριο. :)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#51

Δημοσίευση από ALX » 13 Απρ 2014, 19:35

Μόλις τέλειωσα μια ΛΕ-ΠΤΟ-ΜΕ-ΡΕ-ΣΤΑ-ΤΗ ρύθμιση βαλβίδων. Ποτέ δεν έχω ξανακάνει τόση ώρα να ρυθμίσω. Μιλάμε για σπέσιαλ ρύθμιση! :shades:
Άλλαξα κι επ' ευκαιρίας τα μπουζιΑ.

Αλλά επειδή μου έφαγαν πολύ ώρα όλα αυτά, τον συγχρονισμό των κυλίνδρων θα τον κάνω μάλλον αύριο. :)

ΕDIT


Γεια δείτε και τα μπουζί μου μετά από 20000χιλ. Πώς σας φαίνονται? Το αριστερό είναι πιο καπνισμένο από το δεξί, που δείχνει πιο καθαρό. Όμως παρατήρησα πως το αριστερό, παρόλο που είναι καπνισμένο, είναι σε καλύτερη κατάσταση η ακίδα του! Το δεξί δείχνει σαν να σήκωνε μεγαλύτερη θερμοκρασία! (φτωχότερο μείγμα στον δεξί κύλινδρο? Μάλλον)
Για πείτε κι εσείς... τι βλέπετε!
BriskAfter20K.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#52

Δημοσίευση από makisp » 13 Απρ 2014, 22:47

Ώπως τα λες. Γενικά δεν μου αρέσει η εικόνα τους.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#53

Δημοσίευση από ALX » 14 Απρ 2014, 00:27

Βασικά αυτά τα μπουζί ήταν ένα πείραμα. Είναι της Brisk κάποια εναλλακτικά για καλύτερη απόδοση (και καλά!) αλλά δεν είδα κάποια διαφορά, ούτε προς το καλύτερο, ούτε προς το χειρότερο. Τώρα τα άλλαξα με τα κλασικά NGK που λέει η BMW στο manual. Πρέπει να κάνω και συγχρονισμό κυλίνδρων για να ρυθμιστούν τα μείγματα. Αν προλάβω αύριο!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#54

Δημοσίευση από makisp » 14 Απρ 2014, 00:33

Δεν νομίζω να βλέπεις διαφορά με κάποιο μπουζί. Εγώ έβαλα ιριδίου αντί των απλών και δεν κατάλαβα τίποτα μα τίποτα. Μου φαίνεται ότι αυτά τα brisk είναι μάπα ποιοτικά. Ολόκληρο φαίνεται ταλαιπωρημένο.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#55

Δημοσίευση από ALX » 14 Απρ 2014, 02:12

Tα μπουζί που έβαλα τώρα, δεν είναι καινούρια καινούρια. Τα είχα βάλει πριν βάλω τα Brisk και τα έβγαλα από πάνω με 4000χιλ μόνο (για να βάλω τότε τα Brisk)
Μετά έμειναν μέσα στο κουτάκι τους κάνα ενάμιση χρόνο στην αποθήκη. Παθαίνουν τίποτα αν χρησιμοποιηθούν λίγο και μετά αποθηκευτούν? Δεν νομίζω ε? Μην έχω κάποιο θέμα λέω!
Η κανονική τους ζωή είναι 20000χιλ.(κάθε τόσο τα άλλαζα πάντα)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#56

Δημοσίευση από makisp » 14 Απρ 2014, 02:32

Δεν παθαίνουν τίποτα τα μπουζί, ημερομηνία λήξης δεν έχουν. :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1847
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Μαρούσι
Moto: Peugeot 2
Κράνος: Shoei XR-1100 Hadron
Έχει κάνει like: 50 φορές
Έχει δεχθεί like: 47 φορές
Ηλικία: 36

#57

Δημοσίευση από Ravendark » 14 Απρ 2014, 08:32

Σήμερα πηγαίνοντας στη δουλειά, ένα 1150 το επέστρεφε η οδική σπίτι...
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#58

Δημοσίευση από Σάββας » 14 Απρ 2014, 10:56

Ταλαιπωρημένα Άλεξ τα βλέπω και γω, κατά τ' άλλα όπως τάπες.

Τράβα στη σιγουριά της NGK φίλε μου τι τα θές τα πειράματα με δαύτα?

Μπουζί μονοκύλινδρου στις 18.000 χλμ αλλά NGK :

Εικόνα
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#59

Δημοσίευση από ALX » 14 Απρ 2014, 16:47

Ravendark έγραψε:Σήμερα πηγαίνοντας στη δουλειά, ένα 1150 το επέστρεφε η οδική σπίτι...
Λάστιχο θα τον έπιασε :yes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης