BMW R1150GS (ο τελευταίος των Μοϊκανών)

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

Re: BMW R1150GS και τα μυαλά στα boxer!

#77

Δημοσίευση από makisp » 17 Απρ 2014, 17:20

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Ποιο ανοιχτές και οικονομία καυσίμου? Μεγαλύτερο διάκενο είναι πιο κλειστές. :?:


Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 59 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#78

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 17 Απρ 2014, 17:37

ALX™ έγραψε:Τελικά η ρύθμιση που έκανα στις βαλβίδες, δεν μου αρέσει :/ Τις ρύθμισα λίγο πιο ανοιχτές λόγω του καλοκαιριού που έρχεται αλλά και για λόγους οικονομίας καυσίμου, αλλά δεν μου αρέσει η αίσθηση του γκαζιού. (το πρόσεξα χτες σε κάποια ανοίγματα που έκανα στην Ποσειδώνος κατεβαίνοντας για τον Βαγγέλη)
Μάλλον θα τους δώσω λίγο προς το πιο πλούσιο. (ράβε ξήλωνε γμτ! Το είχα ξανακάνει μια φορά αυτό και πάλι δεν μου άρεσε αλλά μυαλό δεν έβαλα!) (άνοιγε πάλι καπάκια τώρα κύριε ALX) :banghead:
To manual δεν δινει συγκεκριμενες τιμες για τα διακενα? δε κανεις τη ρυθμιση βαση αυτων των τιμων?
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#79

Δημοσίευση από ALX » 17 Απρ 2014, 17:46

makisp έγραψε:Ποιο ανοιχτές και οικονομία καυσίμου? Μεγαλύτερο διάκενο είναι πιο κλειστές. :?:
Mαστορικά όταν λένε "ανοιχτές" εννοούν μεγαλύτερο διάκενο. "Κλειστές" μικρότερο διάκενο.
Αν το θες έτσι, εγώ τις ρύθμισα να έχουν μικρότερη βύθιση. (τις ακούω και περισσότερο τώρα λόγω διάκενου)
jimbakis έγραψε:
ALX™ έγραψε:Τελικά η ρύθμιση που έκανα στις βαλβίδες, δεν μου αρέσει :/ Τις ρύθμισα λίγο πιο ανοιχτές λόγω του καλοκαιριού που έρχεται αλλά και για λόγους οικονομίας καυσίμου, αλλά δεν μου αρέσει η αίσθηση του γκαζιού. (το πρόσεξα χτες σε κάποια ανοίγματα που έκανα στην Ποσειδώνος κατεβαίνοντας για τον Βαγγέλη)
Μάλλον θα τους δώσω λίγο προς το πιο πλούσιο. (ράβε ξήλωνε γμτ! Το είχα ξανακάνει μια φορά αυτό και πάλι δεν μου άρεσε αλλά μυαλό δεν έβαλα!) (άνοιγε πάλι καπάκια τώρα κύριε ALX) :banghead:
To manual δεν δινει συγκεκριμενες τιμες για τα διακενα? δε κανεις τη ρυθμιση βαση αυτων των τιμων?
Δίνει, αλλά από κει και πέρα, παίζεις με την αίσθηση που σου δίνει το φίλερ. Μπορείς να κάνεις λίγο πιο χαλαρή ρύθμιση πχ και να μπαινοβγαίνει το φίλερ πιο εύκολα. Το καλοκαίρι λένε, καλύτερα να τις ακούς στο αερόψυκτο. Αυτό έκανα εγώ. Με αυτό τον τρόπο κάνεις λίγο πιο φτωχή την εισαγωγή καυσίμου.
Αν τις ρυθμίσεις με το φίλερ να μπαινοβγαίνει δύσκολα, είσαι πιο κοντά στην εργοαστασιακή ρύθμιση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2318
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 59 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 33

#80

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 17 Απρ 2014, 17:48

αααααααα

το χω. Oook
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 39 φορές
Έχει δεχθεί like: 35 φορές

#81

Δημοσίευση από virus » 17 Απρ 2014, 19:36

το κανεις δηλαδη για λογους οικονιμιας καυσιμου;
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 3 φορές

#82

Δημοσίευση από makisp » 17 Απρ 2014, 20:20

Αυτού του τύπου οι κινητήρες, έχουν περιθώριο στην ρύθμιση, ίσως λόγω ανοχών. Στο δικό μου κάποιοι ρυθμίζουν ως και 0,05μμ μεγαλύτερα διάκενα από το προτεινόμενο. Οι βαλβίδες ακούγονται και έχεις 10%+ οικονομία στην κατανάλωση. Εγώ ακολουθώ τον κατασκευαστή και το φίλερ όσο σφιχτό προβλέπεται. Ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα και πιο ήσυχα με μειονέκτημα την κατανάλωση που όμως αυτή είναι η φυσιολογική.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#83

Δημοσίευση από ALX » 23 Απρ 2014, 10:47

Χτες βρήκα ξανά την όρεξη και ασχολήθηκα λίγο με το μεκανάκι. :grin:

Μπήκε πάνω ξανά το Ohlins (που επισκευάστηκε/αλλάχθηκε το ball joint στο κάτω μέρος του)

Εικόνα

και μια και ανακατεύτηκα και λέρωσα το νύχι, άλλαξα και τα τακάκια μπρός και πίσω με τα καινούρια EBC by SirosSport :cheers:
Tα πισινά είχαν λίγο ψωμάκι ακόμα (καμιά 3000χιλ υποθέτω) Τα μπροστά ήταν στη μέση ακόμα, αλλά όταν είναι να ταξιδέψω κάνοντας απαιτητικά σε φρένα χιλιόμετρα όπως το 36ωρο, δεν παίζω με αυτά. Κατεβασμένη πάστα, σημαίνει ότι ποτέ δεν ξέρεις πότε θα σε αφήσει και δεύτερον μεγαλύτερη υπερθέρμανση στα υγρά.

Γι' αυτό μπαίνουν πάνω τα καινούρια, κάνω το ταξίδι κι όταν επιστρέψω ξαναφοράω τα παλιά για να τους φάω ότι απέμεινε. Έτσι έχω καινούρια τακάκια και για το επόμενο μεγάλο ταξίδι (ή 36ωρο) ;)

ΕικόναΕικόνα

Αλλά και μιας και ανακατεύτηκα όπως είπα, θυμήθηκα ότι τώρα τελευταία μου κολλούσε η γκαζιέρα κι έπρεπε να το φτιάξω.
Ήξερα ότι δεν κολλούσε από ντίζα ή κάτι άλλο μηχανικό, αλλά κολλούσε επειδή είχε "απλώσει"(*) το λαστιχένιο grip και σφήνωνε πάνω στο αντίβαρο. (αν δεν φοράς τα μαμά, αυτά παθαίνεις, αλλά τέσπα... άλλο 20€, άλλο 90€)
Έτσι λοιπόν, έβγαλα το αντίβαρο και στην από μέσα μεριά εκεί που τερματίζει/βιδώνει πάνω στο τιμόνι, έβαλα μια ροδέλα πάχους 1χιλ και ξαναβίδωσα. Το αποτέλεσμα ήταν να απομακρυνθεί το αντίβαρο από το λαστιχένιο γκριπ κι έτσι πια δεν σφηνώνει αφήνοντας την γκαζιέρα να δουλεύει κανονικά.
Τώρα άμα απλώσει κι άλλο... θα πέσει μαχαίρι και θα αφαιρέσω υλικό από την άκρη (άμα πια!)

Έριξα κι επί της ευκαιρίας και λίγο σπρέι σιλικόνης στη γκαζιέρα κι έγινε εντελώς βιλούδο! :D

Αυτούνα αυτά τα ολίγα. :grin:



(*) (είναι αυτό που λένε... το νινί και το χταπόδι, όσο το χτυπάς απλώνει :tooth: )
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#84

Δημοσίευση από Σάββας » 23 Απρ 2014, 10:57

:tooth: :lolnb: Oook
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 35

#85

Δημοσίευση από VASILIS98 » 23 Απρ 2014, 13:06

Ωραιος ο ALX παντως με το εν λογω μαγαζι ειχα κ εγω τα παραπονα μου! Μακρυα κ αγαπημενοι!

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#86

Δημοσίευση από Σάββας » 23 Απρ 2014, 13:19

Κρίμα πάντως γιατί δεν υπάρχουν και πολλοί (εξαιρουμένων των συνεργείων βεβαίως) που ασχολούνται αποκλειστικά με αναρτήσεις.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#87

Δημοσίευση από ALX » 23 Απρ 2014, 13:41

virus έγραψε:το κανεις δηλαδη για λογους οικονιμιας καυσιμου;
Γιάννη, εκεί ήταν το μυαλό μου όταν το έκανα, αλλά δεν μου ήρεσε! Χτες πείραξα λίγο και το πρόγραμμα και είδα ότι ζωντάνεψε λίγο. Αυτό με έβαλε σε σκέψεις να μην ξανα-νοίγω καπάκια για βαλβίδες,αλλά από την άλλη, αν ζωήρεψε τώρα με το πρόγραμμα, τι θα γινόταν αν οι βαλβίδες δεν ήταν ρυθμισμένες ως προς την οικονομία? :spiteful:
Μπρος γκρεμός και πίσω γκόμενες ρπστ μου γμώ τη τιμή της βενζίνης! :banghead:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#88

Δημοσίευση από Σάββας » 23 Απρ 2014, 13:46

Να το πώ ή να μη το πώ τώρα ? :tooth:
....βρε ...πάρτε σκούτερ να σωθείτε ! :lolnb: :lolnb: :hiding:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

mesastou
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 179
Εγγραφή: 10 Μάιος 2013, 11:34
Τόπος διαμονής: Metamorphosis
Moto: Honda NT700VA Deauvi
Έχει κάνει like: 3 φορές

#89

Δημοσίευση από mesastou » 23 Απρ 2014, 13:56

Ναι, οκ, ίσως κάποια στιγμή πάρω ένα ... τέτοιο να γεράσω όμως ακόμα λίγο ....
ουδέν μονιμότερο του προσωρινού και ... το μόνο σταθερό στη ζωή μας είναι η αλλαγή

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 35

#90

Δημοσίευση από VASILIS98 » 23 Απρ 2014, 14:46

Σάββας έγραψε:Να το πώ ή να μη το πώ τώρα ? :tooth:
....βρε ...πάρτε σκούτερ να σωθείτε ! :lolnb: :lolnb: :hiding:
Σαββα εγω αυτο εκανα :tooth: :tooth:

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 39 φορές
Έχει δεχθεί like: 35 φορές

#91

Δημοσίευση από virus » 23 Απρ 2014, 16:59

ALX™ έγραψε:
virus έγραψε:το κανεις δηλαδη για λογους οικονιμιας καυσιμου;
Γιάννη, εκεί ήταν το μυαλό μου όταν το έκανα, αλλά δεν μου ήρεσε! Χτες πείραξα λίγο και το πρόγραμμα και είδα ότι ζωντάνεψε λίγο. Αυτό με έβαλε σε σκέψεις να μην ξανα-νοίγω καπάκια για βαλβίδες,αλλά από την άλλη, αν ζωήρεψε τώρα με το πρόγραμμα, τι θα γινόταν αν οι βαλβίδες δεν ήταν ρυθμισμένες ως προς την οικονομία? :spiteful:
Μπρος γκρεμός και πίσω γκόμενες ρπστ μου γμώ τη τιμή της βενζίνης! :banghead:

για τις καημενες τις βαλβιδες το ειπα και πολλες φορες την πληρωνουμε ακριβα την οικονομια ;)


με αυτο το σκεπτικο σε ρωτησα. ξερω δυσκολες οι εποχες αλλα βασταμε ακομα :tooth:
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#92

Δημοσίευση από Σάββας » 23 Απρ 2014, 20:24

VASILIS98 έγραψε:
Σάββας έγραψε:Να το πώ ή να μη το πώ τώρα ? :tooth:
....βρε ...πάρτε σκούτερ να σωθείτε ! :lolnb: :lolnb: :hiding:
Σαββα εγω αυτο εκανα :tooth: :tooth:
Γιατί εγώ τι έκανα από το 2010 ? :yes: :tooth: Oook
ΒΑΣΙΚΟ μοτοσακό το σκούτ για τα πάντα όλα, δουλειές, βόλτες, τα πάντα όμορφα και οικονομικά ! :grin:

Αλλά σταματάω εδώ γιατί μη χαλάσουμε το θέμα του φίλτατου ψηλού που δίνει άριστο feedback και τον υπερευχαριστούμε γιαυτό, απλά Άλεξ λίγο καλαμπουράκι φίλε μου, συμπάθα μας !
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#93

Δημοσίευση από ALX » 06 Σεπ 2014, 16:32

Σήμερα είδα μια διαρροή βαλβολίνης από το σημείο του διαφορικού (είναι εκεί μέσα που έχει από πάνω το Νο1 η φωτό)

Εικόνα

Είχαν τρέξει σταγόνες και στο προφίλ του ελαστικού όταν την είχα στο πλαϊνό σταντ κάποια στιγμή. Άρα δεν είναι να μένει έτσι. Θέλει άμεση "εγχείρηση" και διάγνωση.
Το πιθανότερο βέβαια, η διαρροή προέρχεται από την τσιμούχα του διαφορικού (δεν έχει αλλαχθεί ποτέ) και μάλλον ήρθε η ώρα της τσιμούχας να απεβιώσει.
Εικόνα

Εκείνη την στιγμή συνειρμικά, μου ήρθε μια ιστορία των Χαμηλών πτήσεων του Αρκά, όταν το μικρό σπουργίτι σχολίαζε την μεγάλη ηλικία ενός γέρικου πουλιού το οποίο φυσικά το έβλεπε ως ένα μάτσο χάλια!
Το γέρικο πουλί του αποκρίθηκε πως κάνει λάθος και πως παρόλη την ηλικία του είναι υγιέστατο.
Και του απαντάει το μικρό σπουργίτι... - πως να μην είσαι υγιέστατος, αφού όσα μικρόβια είχες, έχουν πεθάνει από γηρατειά! :tooth:

Έτσι κι η τσιμούχα μου. :D

Θα το λύσω στην πρώτη ευκαιρία να δω ακριβώς από που προέρχεται η διαρροή βέβαια, για να μην λέμε κι ό,τι να 'ναι!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#94

Δημοσίευση από mario » 06 Σεπ 2014, 17:25

Λογικα απο την τσιμουχα θα ειναι......και θα ειναι τσιμπιμενη στην τιμη......

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#95

Δημοσίευση από ALX » 06 Σεπ 2014, 18:19

Η τσιμούχα έχει 10€.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#96

Δημοσίευση από mario » 06 Σεπ 2014, 18:33

ALX έγραψε:Η τσιμούχα έχει 10€.
Αντιπροσωπεια...?

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11894
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 193 φορές
Έχει δεχθεί like: 196 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#97

Δημοσίευση από ALX » 07 Σεπ 2014, 00:20

Ναι... τόσο έχει ως ανταλλακτικό.
Το θέμα είναι πως σήμερα που το κοίταξα καλύτερα, δεν πρέπει να είναι από κει, αλλά από την πάνω τσιμούχα, αυτή που είναι στο σασμάν και γλείφει και κυλάει προς τα κάτω και χάνει σε εκείνο το σημείο! (την οποία τσιμούχα την είχα αλλάξει τον περασμένο Δεκέμβρη :?: )

Η νούμερο 3 είναι. Εκεί είναι ο άξονας που βγαίνει από το σασμάν και δίνει κίνηση στον άξονα (κι έχει 15€)

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης