BMW R1150GS (ο τελευταίος των Μοϊκανών)

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

Re: BMW R1150GS. O τελευταίος των "Μοϊκανών"!

#21

Δημοσίευση από ALX » 02 Απρ 2013, 21:47

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Εδώ και λίγο καιρό, έχω προσέξει μείωση τη κατανάλωση. Σημαντική μάλιστα. Βάζω συνεχώς από το ίδιο πρατήριο....αυτό το ΒΡ της Λένορμαν&Δράμας γωνία.... που απ' ότι βλέπω ΔΕΝ κλέβει στα λίτρα και γέμισμα με γέμισμα, βγάζω πολλά χιλιόμετρα. Την τελευταία φορά μάλιστα, είδα 280χιλ με 18 λίτρα! Ποτέ δεν έχω ξαναδεί τόσα πολλά. Τα περισσότερα ήταν τα 274 που είχα πιάσει κάποια στιγμή παλιότερα.

Κάνοντας τις πράξεις, είδα κατανάλωση 6,64λ/100χιλ για την συνηθισμένη διαδρομή που κάνω καθημερινά για την δουλειά, με το ίδιο στυλ οδήγησης κτλ.
Η κανονική κατανάλωση ήταν πάντα γύρω στα 6,9 με 7 λίτρα ανά 100χιλ. Με το κλέψιμο που έπεφτε/πέφτει στα πρατήρια είχα φτάσει να καίω 7,3 - 7,4 λίτρα στα 100χιλ (όχι ότι τα έκαιγα... αλλά έκανα τις πράξεις με αυτά που έλεγε ότι έβαζε μέσα η αντλία. Στην πραγματικότητα κανονική κατανάλωση είχα, αλλά όταν διαιρείς με μεγαλύτερο αριθμό..... :closedeyes: )

Πάντως για την τωρινή σημαντικότατη μείωση της κατανάλωσης, μόνο ένα πράγμα μπορώ να σκεφτώ. Έχουν ανοίξει οι βαλβίδες γιατί έχω καιρό να τις ρυθμίσω. Βασικά έλεγα να κάτσω να τις ρυθμίσω τώρα μέσα στον Απρίλιο μόλις στρογγυλέψουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Τώρα όμως άρχισα να το ξανασκέφτομαι αν πρέπει να το κάνω :tooth: (...τη κρίση μου μέσα)


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#22

Δημοσίευση από ALX » 09 Απρ 2013, 03:16

Λοιπόοοοοοννννν....

Μετά τα στρητάδικα Michelin Pilot Road 3, ήρθαν να πάρουν την θέση τους κάποια άλλα στρητάδικα ελαστικά. Τα Dunlop Roadsmart II.
H κίνησης αυτή έγινε αναζητώντας λίγο πιο σπορτίβικο ελαστικό απ' ότι ήταν το PR3 το οποίο δεν ήταν για μεγάλες κλίσεις της μοτοσυκλέτας. "Τέλειωνε" νωρίς κι αυτό με χαλούσε, παρόλο που συνολικά το ελαστικό ήταν ότι καλύτερο είχα βάλει ως τώρα (ειδικά στη βροχή και στη στεγνή πόλη)
Πάμε για άλλα λοιπόν τώρα και να δούμε πως θα τα περάσουμε με τα Dunlop. H προηγούμενη εμπειρία μου με Dunlop (TR91) μου είχε αφήσει πολύ καλές έως άριστες εντυπώσεις (εκτός της γρήγορης φθοράς)
Τα Roadsmart II είναι δίγομα με πιο σκληρή γόμα στο κέντρο και μαλακή στα πλαϊνά. Για να σούμε πως θα τα πάνε από φθορά. Αν δε, έχουν το κράτημα των TR91 ήμαστε μια χαρά! :cheers:

Για την ιστορία και για να δω την φθορά, μέτρησα το βάθος του πέλματος. 4,5χιλ μπροστά, και 7χιλ πίσω.

ΕικόναΕικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#23

Δημοσίευση από mario » 09 Απρ 2013, 13:33

alx μετάφραση στα αγγλικά-γερμανικα προτείνω λόγω αναλυτικού χαρακτήρα της αναφοράς...... :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 55

#24

Δημοσίευση από Σάββας » 09 Απρ 2013, 20:40

Υπέροχη ανταπόκριση φίλε μου !
Εύγε ! :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#25

Δημοσίευση από ALX » 09 Απρ 2013, 21:40

mario έγραψε:alx μετάφραση στα αγγλικά-γερμανικα προτείνω λόγω αναλυτικού χαρακτήρα της αναφοράς...... :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Καλή ιδέα, αλλά ποιος να την κάνει?! Δεν ξέρω τόσο καλά αγγλικά ώστε να τα μεταφράσω σωστά. Για Γερμανικά δε.... το ξεχνάμε αουφίντερζεν :tooth:
Με την μετάφραση του google ίσως αλλά σιγά μην βγάλουν άκρη οι ξένοι :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#26

Δημοσίευση από ALX » 09 Απρ 2013, 23:20

Όσων αφορά τα ελαστικά που έχουν μπει κατά καιρούς πάνω στο GS εδώ και 10 χρόνια που το έχω, θα τα αξιολογήσω στις συνολικές τους επιδόσεις με αστεράκια και άριστα το 5. (έτσι για γνώση και συμμόρφωση)

Metzeler Tourance (Συνεχόμενα από Οκτώβριο 2003 έως Απρίλη 2008) ****
Continental Contitrail Attack (Από Απρίλη 2008 έως Απρίλη 2009) **
Metzeler Tourance EXP (Από Απρίλη 2009 έως Απρίλη 2011) ****
Dunlop TR91 (Από Απρίλη 2011 έως Απρίλη 2012) ****
Michelin Pilot Road 3 (Από Μάη 2012 έως Απρίλη 2013) *****
Dunlop Roadsmart II (Από Απρίλη 2013 έως Noέμβριο 2014) ****
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALX την 17 Μαρ 2016, 15:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Εκανα edit για να προσθέσω βαθμολόγιση των Roadsmart II :)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#27

Δημοσίευση από ALX » 10 Απρ 2013, 08:22

Σήμερα πάει για έλεγχο το πισινό Ohlins για να δούμε αν χρειάζεται σέρβις. Βασικά θέλω να κοιταχτεί ένα δυνατό τρίξιμο που έκανε το ελατήριο και γι' αυτό το είχα βγάλει... επειδή μου έσπαγε τα νεύρα.
Άντε να ετοιμαστεί κι αυτό να το ξαναβάλω πάνω!
Μετά έχω και λαδάκια μιας και πιάκαμε τα χιλιόμετρα αλλαγής, μια ρύθμιση βαλβίδων που περιμένω να την κάνω μόλις ζεστάνει λίγο ακόμα ο καιρός (να είμαστε σε θερμοκρασία δωματίου :grin: ) και ήμεθα κομπλέ.
Βασικά έχω κι ένα θεματάκι ακόμα, αλλά δεν ξέρω αν θα το κάνω τώρα. Ο μπροστινός τροχός θέλει ακτινολόγηση. Με τα κοπανήματα που έχει φάει τόσα χρόνια στους υπέροχους δρόμους μας και ειδικά στο περσινό 36ωρο που έπεσα μέσα σε δυο γκρεμολακκούβες, την έχει ακούσει ολίγον τι. Αλλά με το 100άρικο που άκουσα ότι ζητάνε ανά τροχό... μου έπεσαν τ' αυτιά! :sad:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#28

Δημοσίευση από ALX » 11 Απρ 2013, 18:51

Το πόρισμα έδειξε το κάτω ball joint. Ήταν λέει σκουριασμένο και θα μπορούσε να τρίζει αυτό. (κάτι άλλο δεν είδε που να έχει σχέση με τρίξιμο)
Καθαρίστηκε, γρασαρίστηκε και το πήρα. Σέρβις δεν έγινε τελικά γιατί μου είπε ότι αντέχει ακόμα. (έδειχνε σωστή συμπεριφορά κι είχε και πίεση μέσα)
Ένα 'κοσάρικο πήγε η δουλειά. Τώρα να βρω χρόνο να το βάλω πάνω θέλω.
Βέβαια μου είπε ότι κάποια στιγμή πρέπει να το αλλάξω. Κόστος κάνα 40άρι€ έχει.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#29

Δημοσίευση από ALX » 20 Απρ 2013, 02:20

ΕπειδήΣ μου ήρθαν κάποια αναπάντεχα χρήματα, αποφάσισα επιτέλους να κάνω κάποια πράγματα που έπρεπε να έχω κάνει από πέρσι τουλάχιστον.

1) Αγοράστηκαν τα σινεμπλόκ της τιμονόπλακας (177€ :lipseal: με την έκπτωση.... πόνεσε λίγο αλλά μου πέρασε)
2) Αγοράστηκε ένα μεταχειρισμένο μπροστινό αμορτισέρ μαμά (120€) με λίγα χιλιόμετρα (ελπίζω)
Για καινούριο... μαμά ή άφτερ... ούτε κουβέντα. Δεν θα έμενε φράγκο για τίποτα άλλο.
3) Όπως είπα, επισκευάστηκαν τα ball joint του πισινού Ohlins. 20€
4) Μπήκαν τα καινούρια λάστιχα 250€ αλλά τα 120€ μου ήρθαν από την πώληση των Michelin. :yes:
5) Κάποια στιγμή από βδομάδα, θα πάει για ακτινολόγηση η μπροστινή ζάντα. 100€

Και μετά από αυτά, πρέπει να αρχίσω να βρίσκω χρόνο για:

1) ...την τοποθέτηση των αμορτισέρ.... μπρος και πίσω.
2) ...την αντικατάσταση των σινεμπλόκ στην τιμονόπλακα (αυτό θέλει λίγη δουλειά γιατί πρέπει να αφαιρεθεί τιμονόπλακα)
3) ...να κάνω αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων.
4) ...να βγάλω τη ζάντα και να την πάω για ακτινολόγηση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#30

Δημοσίευση από ALX » 23 Απρ 2013, 22:03

Σήμερα ήταν η μέρα μαζέματος κάποιων πραγμάτων στο BMW.
Αφού βρήκα το χρόνο είπα να το κάνω.
Ξεκίνησα να αλλάξω λοιπόν τα σινεμπλόκ της τιμονόπλακας αλλά λύνοντας, πρόσεξα ότι κάτι δεν πάει καλά και με το ρουλεμάν τιμονιού. Η σκουριά που είδα, δεν μου άρεσε.
Εικόνα
Είχα και κάτι ψιλοκολληματάκια καμιά φορά όταν πήγαινα ευθεία με λίγα χαω, οπότε δεν ήθελε πολύ. Το ρουλεμάν ήταν αγορασμένο εδώ και κάποιους μήνες από τον Gee και ήρθε η ώρα να μπει.
ΕικόναΒγήκε το τιμόνι...
Εικόνα...ξεβιδώθηκαν τα καλάμια...
Εικόνα βγήκε η τιμονόπλακα....
ζεστάθηκε το σημείο του ρουλεμάν με θερμοπίστολο για να βγει.... και μετά ήρθε η σειρά τον σινεμπλόκ που όμως δεν έβγαιναν με τίποτα! Όσο κι αν προσπάθησα. Τελικά πήγα σε έναν γνωστό με συνεργείο εδώ δίπλα και του ζήτησα να χρησιμοποιήσω τη μέγγενη του κι έτσι μόνο καταφέραμε να τα βγάλουμε. Το ένα ήταν τελικά διαλυμένο εσωτερικά! Τελικά έβαλα τα καινούρια ...
Εικόνα
... και ιδού και τα παλιά.
Εικόνα

Στα 175500χιλ όλα αυτά.

Αύριο λογικά θα συνεχίσω τοποθετώντας τα αμορτισέρ ή κάνοντας σέρβις (βαλβίδες λάδια κτλ).... αναλόγως τα κέφια.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#31

Δημοσίευση από ALX » 24 Απρ 2013, 16:19

Συνέχεια σήμερα με τις υπόλοιπες εργασίες...

Το μενού σήμερα είχε αλλαγή μπροστινού αμορτισέρ....

Αριστερά το νέο... και δεξιά το παλιό.
Εικόνα

Το παλιό έδειξε πια σημάδια κόπωσης (δεν φαινόταν πριν το βγάλω)

Εικόνα

Παρόλα αυτά η μπουκάλα ήταν μια χαρά χωρίς δακρύσματα λαδιού κτλ...


Εικόνα
Τέλος εποχής λοιπόν για το μπροστινό μου αμορτισέρ που με προστάτεψε με την σωστή του λειτουργία εδώ και 175.000χιλ :shades:

Στη συνέχεια έγινε αλλαγή λαδιών και ρύθμιση βαλβίδων. Παρεμπιπτόντως, η αριστερή κεφαλή δεν χρειάστηκε καθόλου. Η δεξιά χρειάστηκε να κάνω μόνο τις δύο εισαγωγής που ήταν λίγο ανοιχτές.

Εικόνα

Στην συνέχεια, βρήκα τελικά την πατέντα για να επισκευάσω με όμορφο τρόπο τα καλώδια που ξεκινούσαν από τους διακόπτες και πήγαιναν στην κεντρική πλεξούδα, των οποίων το εξωτερικό μαύρο προστατευτικό, είχε σαπίσει και κοβόταν από την πολυκαιρία. Η λύση δόθηκε με την προσθήκη ταινίας βουλκανισμού (αφού βγήκε η παλιά προστασία) και μετά ένας οργανωτής καλωδίων που βάζουμε σε πισί σε στερεοφωνικά κτλ, ανέλαβε να κάνει πιο κομψή την δουλειά.

Εικόνα

Τέλος, μπήκε σε περίοπτη θέση και το αυτοκολλητάκι :facebike: :shades:

Εικόνα


:cheers:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#32

Δημοσίευση από Patapios » 24 Απρ 2013, 20:16

Aυτο με το αυτοκολλητακι για καντο λιανα :whistling:
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#33

Δημοσίευση από ALX » 24 Απρ 2013, 21:15

Μου έφτιαξε ένας φίλος στη δουλειά δυο τρία για δείγμα... κι είπα να μην πάνε χαμένα :whistling:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θανος.Κ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 00:26
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda SH300i C/ABS
Ηλικία: 32

#34

Δημοσίευση από Θανος.Κ » 24 Απρ 2013, 23:08

ALX™ έγραψε:Μου έφτιαξε ένας φίλος στη δουλειά δυο τρία για δείγμα... κι είπα να μην πάνε χαμένα :whistling:
Οι υπόλοιποι αφεντικό έχετε πλάνο να βρούμε τίποτις ... :whistling:
Χαμογελάτε κάνει καλό!!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#35

Δημοσίευση από ALX » 24 Απρ 2013, 23:11

Είναι δρομολογημένο... :)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#36

Δημοσίευση από ALX » 10 Μάιος 2013, 19:35

Σήμερα έγινε και η ακτινολόγιση της μπροστινής ζάντας. Πόνεσε λιγάκι αυτό το 100ευρω αλλά τι να έκανα :what: ?
Επίσης ρυθμίστηκαν οι αναρτήσεις στο σωστό SAG. :spiteful:
Έκανα συγχρονισμό κυλίνδρων (μικροδιαφορά είχαν... καθόλου σημαντική, αλλά την ρύθμισα)
Έτσι... είμαι full ΟΚ για το 36ωρο. :thumpup:

Ένα πλύσιμο θέλει βέβαια, γιατί είναι λίγο βρώμικη :hiding:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 27

#37

Δημοσίευση από Dante » 10 Μάιος 2013, 20:09

Ωραιος αλξ.
ειμαι περιεργος να δω ποσες εκατονταδες χιλιομετρα θα σου βγαλει παντως το μοτερ.
αν και ετσι οπως το περιποιεισαι το βλεπω για αθανατο!

Άβαταρ μέλους

arrhenius
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 07 Μάιος 2013, 13:56
Τόπος διαμονής: Πλεον Παντου
Moto: pcx150
Ηλικία: 45

#38

Δημοσίευση από arrhenius » 10 Μάιος 2013, 20:22

Tρομερη μηχανη, αδαης ποθος περι των 10-12 χρονων πισω, μου παρουσιαστηκε μια καταπληκτικη ευκαιρια για την εποχη αλλα δυστυχως επειδη η διαμονη μου ηταν εκτος συνορων τοτε και ειχα και αρκετα εξοδα λογο κακης υγειας σε συγγενικο προσωπο το αφησα το ολο εχγειρημα.
Ακομα και τωρα το σκεφτομαι γιατι μιλαμε το συγκεκριμενο μοντελο ειναι ασπαστο παει για πολλες χιλιαδες χιλιομετρα.
Αντε με το καλο το μυριο φιλε μου ασπαστος, ορθιος κτλπ
Hakuna Matata

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#39

Δημοσίευση από ALX » 10 Μάιος 2013, 23:48

Ευχαριστώ ρε μάγκα.... να 'σαι καλά! :thumpup:

(να την έπλενα και πιο συχνά!... :hiding: )
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 632
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 13 φορές
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 44

#40

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 11 Μάιος 2013, 00:51

Πω ρε φιλε ... μου βγηκαν τα ματια να διαβαζω ... ετσι για να ξερω και τι με περιμενει ! Εχεις κανει απιστευτη εργασια ... και στη μοτοσυκλετα ... οπως και να συγραψεις ολες αυτες θα εργασιες σου στο "χαρτι"

.... Respekt λεμεεε!!!... να τα χιλιασετε μαζι !!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 11975
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 212 φορές
Έχει δεχθεί like: 204 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#41

Δημοσίευση από ALX » 09 Ιουν 2013, 17:11

(Για να υπάρχει κι εδώ)


Σήμερα ήταν η ημερομηνία για να περάσει την γραμμή κάποιου ΚΤΕΟ η γερμανίδα μου.

Πρωί πρωί με την αυγούλα λοιπόν (στις 8:30) ήμΑνε εκεί.

-Έχετε ραντεβού?
-Μάλιστα.
-Περάστε στην υποδοχή να δώσετε την άδεια παρακαλώ.

Αφού με φακέλωσαν, πήγα το μηχανάκι στην αρχή της γραμμής ελέγχου....

Εικόνα

...για την πρώτη «εξέταση», αφού πρώτα ελέγχθηκε ο αριθμός πλαισίου.

Καυσαέριααααα....


Ο ευγενέστατος υπάλληλος της έβαλε προσεκτικά από πίσω το ματζαφλάρι του :tooth: να την μετρήσει.

Ένα βινΔεάκι, κόλλαγε στη περίπτωση για τη μέτρηση (έτσι να δούμε ρε αδερφέ τι ψάρια πιάνει η milf 1150 GS )
[video]
[/video]

...κι αφού όλα ήταν τέλεια... (φυσάει λέμε η milfάρα!) :worshippy:

....πάμε παρακάτω... στην επόμενη δοκιμασία!

Φρένα!
Πρώτα τα εμπρός... και μετά το πίσω.

Εικόνα

Κι αφού τελείωσε το τεστ... ας δούμε τι έδειξε η οθόνη...

Εικόνα

...μακριά είναι αυτή. Πάμε λίγο πιο κοντά.

Εικόνα

Μια χαρά κι εδώ όπως είπε ο υπάλληλος.

Παμπαρακατ...

Οπτικός έλεγχος φώτων, φλας, στοπ. Τσεκ

Κατόπιν στη ράμπα για να ελεγχθεί από κάτω για διαρροές, να ελεγχθούν μπροστινά / πισινά συστήματα / τροχοί / ελαστικά.

Εικόνα

Διαρροές τσεκ
Μπροστινό τσεκ
Πίσω τροχός/paralever τσεκ

Κούκλα! (τώρα που είχα φτιάξει και τα σινεμπλόκια της τιμονόπλακας!!! :spiteful: )

Αυτό που μου έκανε εντύπωση και ξέχασα να το πω, ήταν που τραβούσαν φωτό με ένα tablet (που στο ίδιο επίσης περνούσαν τα υπόλοιπα δεδομένα) και τραβούσαν από 4 διαφορετικές γωνίες (μπρος, πλάγια, πίσω κτλ).
Μεγαλύτερη δε εντύπωση, μου έκανε που φωτογράφησαν τον μπροστινό μου τροχό, κατά τέτοιο τρόπο που να φαίνεται κυρίως το ελαστικό. :think:

Πάμε τώρα σε αυτά που περίμενα να ελέγξουν και δεν έλεγξαν... :think:

Θόρυβο δεν έλεγξαν... (έβαλαν τα db που έλεγε η άδεια)
Φώτα δεν έλεγξαν.

Τέσπα.... αφού όλα ήταν ΟΚ ως εκεί.... πήραμε τη «πολυπόθητη» αυτοκολλητοσφραγίδα των 25€

Εικόνα

Σε κάνα δυο χρονάκια πάλι εδώ θα ήμαστε να ξαναδώσουμε το 25άρι(?.).... :closedeyes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης