BMW R1150GS (ο τελευταίος των Μοϊκανών)

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

Re: BMW R1150GS (ο τελευταίος των Μοϊκανών)

#301

Δημοσίευση από ALX » 12 Οκτ 2016, 10:32

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Δεν ξανακάνω πειράματα. Είχα κάνει πείραμα με Fiamm και δεν έκατσε. Ο αερόψυκτος boxer των 1150κε έχει μεγάλες απαιτήσεις στην εκκίνηση (ειδικά χειμώνα) και η μπαταρία πρέπει να έχει ψυχή. Διαφορετικά, ναι μεν μπορεί να παίρνει μπροστά, αλλά επειδή θα πέφτουν τα Volt κάτω από κάποιο όριο (νομίζω 11,3Volt, δεν θυμάμαι τώρα) δεν κάνει check το ABS με συνέπεια να μην ενεργοποιείται. (πρέπει να κάνω κάνα δυο χιλιόμετρα μετά να δουλέψει λίγο, να σταματήσω, να σβήσω και να ξαναβάλω μπροστά για να ενεργοποιηθεί το ABS)

Aυτό το πρόβλημα μου το παρουσίασαν και οι άλλες μπαταρίες (η μαμά Exide, η Exide που έβαλα μετά και η Odyssey τώρα) αλλά μόνο το χειμώνα και ειδικά όταν πλησίαζε το τέλος τους. Η Fiamm όμως το έκανε από καινούρια και μου έσπασε τα νεύρα δυο χρόνια που την κράτησα. Δεν άντεξα άλλο και την πέταξα. Πήγα να γλιτώσω λεφτά (75€ είχε) και την πάτησα.


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 562
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 70 φορές
Ηλικία: 41

#302

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 21 Ιαν 2017, 11:43

alx ποσα κιλα ροπης συσφιξη πισω τροχου?
αλλαζει λαστιχα ο φιλος...
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#303

Δημοσίευση από ALX » 21 Ιαν 2017, 19:58

72 αρχικά όλα τα μπουλόνια να πατήσει ο τροχός για κεντράρισμα και 105 καργάρισμα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#304

Δημοσίευση από ALX » 30 Ιαν 2017, 21:32

Σήμερα το πρωί πηγαίνοντας να πάρω τη μοτοσυκλέτα να πάω για δουλειά, την βρήκα με το πισινό ελαστικό "πλάκα"!
Έτσι πήρα το αυτοκίνητο να πάω με σκοπό να το επισκευάσω γυρνώντας το απόγευμα.
Όμως μια δυσάρεστη έκπληξη με περίμενε όταν πήγα στο βουλκανιζατέρ. Το λάστιχο είχε ανοίξει σε ένα σημείο και από κει χανόταν ο αέρας. Ένα σκίσιμο που δεν δεχόταν καμία επισκευή. :(
_IMG_000000_000000.jpg
Η μόνη λύση η αντικατάσταση με καινούριο. (Υπήρχε και η δυνατότητα μεταχειρισμένου σετ με 60€, αλλά δεν ήθελα πάλι μεταχειρισμένα λάστιχα. Είχα βάλει πέρσι τον Ιούνιο θυμίζω ένα μπροστινό μεταχειρισμένο όταν και είχε καταστραφεί το Tourance neo κατά το 36ωρο)

Τα οικονομικά αρκετά στριμωγμένα έως εντελώς χάλια, αλλά δεν γινόταν κι αλλιώς. Η απόφαση πάρθηκε εν ριπή οφθαλμού αφού υπήρχε και η δυνατότητα 6 άτοκων δόσεων και κινήθηκα σε ό,τι πιο οικονομικό βρήκα.... δηλαδή τα Bridgestone Battlax A40 στα 190€ (που μου τα άφησε ο Περιστεράς)

Είχα ακούσει και διαβάσει καλά λογια από πολλούς, αλλά και από τον Θωμά και αποφάσισα για πρώτη φορά στη ζωή μου να εμπιστευτώ την Bridgestone σε όχημά μου.
Ελπίζω να μην με απογοητεύσει πάντως :)

Ήταν η πιο γρήγορη απόφαση αλλαγής ελαστικών στην ζωή μου και αποφάσισα να πάω και σε μια εταιρία που δεν είχα πάει ποτέ ξανά! Λέτε να με δικαιώσει αυτή η ..."επιπόλαιη" και βιαστική επιλογή μου?
IMG_20170130_202301128.jpg
IMG_20170130_192153429.jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#305

Δημοσίευση από Vag » 30 Ιαν 2017, 23:50

Καλοστριφτα ψηλε και εγω αυτη την εταιρια (Γλιτσεστρον) :P δεν την ειχα δοκιμασει ποτε , την ειχα παρει απο φοβο χωρις λογο, τελικα τα λαστιχα ειναι μια χαρα...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#306

Δημοσίευση από ALX » 31 Ιαν 2017, 00:18

Εγώ δεν την είχα πάρει από φόβο.. απλά δεν έτυχε να είναι ποτέ μέσα στις επιλογές μου γιατί θεωρουσα πως οι ανταγωνιστές της είχαν κάτι καλύτερο να προσφέρουν. Δεν ήταν και φθηνά άλλωστε παλιότερα για να δελεάσουν περισσότερο κόσμο.
Αλλά καλό είναι να δοκιμάζουμε.
Έτσι μετά την Metzeler επί σειρά ετών και πολλών ζευγαριών διαφόρων μοντέλων της, την continental, την Michelin και την Dunlop, ήρθε και σειρά της Bridgestone να δοκιμαστεί.
Μόνο η Pirelli μου έμεινε από τις μεγάλες εταιρίες ελαστικών. Είδωμεν στο μέλλον κι αυτή, αν και οι τιμές της είναι (θεωρώ) αδικαιολόγητα υψηλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και αυτό αποθαρρύνει πολλούς.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#307

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 31 Ιαν 2017, 02:56

bridgestone και ξερο ψωμι :headbang: :headbang:

καλοστριφρα ψηλε!!!

θα παμε 36ωρο? :yes:
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

stiv
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 437
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2013, 17:59
Τόπος διαμονής: Μοσχατο
Moto: Crossrunner 800
Κράνος: Αrai RX7 GP
Έχει κάνει like: 6 φορές
Έχει δεχθεί like: 13 φορές
Ηλικία: 41

#308

Δημοσίευση από stiv » 31 Ιαν 2017, 09:41

Όπα λάστιχα το γελαδι :tooth: λέγε καμία βόλτα τώρα μακριά ή και κοντά
Ααα ξέχασα καλορίζικα

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 180 φορές
Έχει δεχθεί like: 107 φορές
Ηλικία: 51

#309

Δημοσίευση από Yannis990 » 31 Ιαν 2017, 09:44

Καλορίζικα Αλεξ.
Αργούν λίγο να ζεσταθούν αλλά μετά δουλεύουν καλά.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#310

Δημοσίευση από ALX » 31 Ιαν 2017, 13:42

Σεπόλια - Μαρούσι (14χιλ) σημερα το πρωί κι ούτε χλιαρά δεν ήταν όταν έφτασα :lipseal:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

virus
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1036
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:25
Τόπος διαμονής: athens
Moto: tiger
Κράνος: shoei nxr
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 49 φορές
Έχει δεχθεί like: 30 φορές

#311

Δημοσίευση από virus » 31 Ιαν 2017, 18:35

καλοπατητα ψηλε :cheers:
Γιαννης


ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ, ΓΙΝΕΣΑΙ

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#312

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 31 Ιαν 2017, 19:39

Με τι πιεσεις εισαι? Δεν τις ριχνεις ελαφρως (κανα 10%) σε αστικη χρηση στα πολλα κρυα?
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#313

Δημοσίευση από naftilos » 31 Ιαν 2017, 21:48

ALX έγραψε:Σεπόλια - Μαρούσι (14χιλ) σημερα το πρωί κι ούτε χλιαρά δεν ήταν όταν έφτασα :lipseal:
Ναι, αλλά πριν κατεβείς και δεις ότι είναι χλιαρά στο δρόμο τα αισθανόσουν σταθερά και ακλόνητα. Δεν είχες την αίσθηση ότι μπορεί και να γλιστρήσουν κάπου κάπως με κάποιον τρόπο

Προστέθηκε σε 3 λεπτά 47 δευτερόλεπτα:
gkourmoul1 έγραψε:Με τι πιεσεις εισαι? Δεν τις ριχνεις ελαφρως (κανα 10%) σε αστικη χρηση στα πολλα κρυα?
Η αλήθεια είναι ότι με χαμηλότερη πίεση ζεσταίνετε ποιο γρήγορα, τετραγωνίζουν και σε χρόνο dt επίσης :yes: :yes:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#314

Δημοσίευση από ALX » 31 Ιαν 2017, 23:01

Η πίεση είναι η πρέπουσα. 33-36
Πιο λίγο δεν το πάω γιατί όντως δεν μου έδιναν πουθενά ανασφάλεια.

Θενκς υιέ της γρίπης :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#315

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 31 Ιαν 2017, 23:15

Συμφωνω για τις χαμηλοτερες πιεσεις, αλλα η bs δεν ειναι μισελεν. Εχουν αλλο σκελετο και αλλη ανοχη σε ελλειψη πιεσης. Παιξε λιγο και δοκιμασε.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#316

Δημοσίευση από ALX » 01 Φεβ 2017, 08:31

Θα παίξω με τις πιέσεις, αν αισθανθώ ότι γλιστράνε. Προς το παρών δεν μου δείχνουν τέτοια σημάδια, οπότε δεν υπάρχει λόγος. Αφού κρατάνε και χωρίς να ζεσταθούν... οκ. Άλλωστε εγώ κινούμαι με μικρές σχετικά ταχύτητες και σε σημεία που δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις κρατήματος για να φοβάμαι.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#317

Δημοσίευση από ALX » 10 Απρ 2017, 20:21

Μπουζόπιπα ετών 17

...θυμίζει λίγο τίτλο από παλιά Ελληνική ταινία (Δεσποινίς ετών 39) :D

Πήγα κι εγώ ωραία ωραία χτες να κάνω το σέρβις μου και μόλις τελείωσα με τα λάδια κτλ, τραβάω τις μπουζόπιπες να βγάλω καπάκια να ρυθμίσω βαλβίδες και η δεξιά μου κόβεται στα δύο. :shocking:

Εικόνα

Η μοτοσυκλέτα δουλεύει κανονικά, αλλά έφυγε το κομμάτι που αγκαλιάζει τη πορσελάνη του μπουζί. Το λάστιχο αυτό έχει ξεραθεί εντελώς. Το ίδιο φαντάζομαι ότι θα είναι και η άλλη.

Είδα τιμές και μου έπεσαν τα σαγόνια. Τον ήπιαμε? (νταξ... 17 χρόνια και 210.000χιλ τα έβγαλαν τα λεφτά τους, αλλά με πιάνουν σε δύσκολη εποχή)

Σήμερα τρόμαξα να πάω και να έρθω στη δουλειά. Μόλις οι στροφές έπεφταν κάτω από 2500σαλ άρχιζε να ρετάρει σε σημείο να θέλει να σβήσει (κάποιες φορές μου έσβησε κιόλας) Ο σπινθήρας έφευγε και στο σώμα εκτός του μπουζί λόγω ότι έλειπε το κομμάτι που κόπηκε με αποτέλεσμα το ρετάρισμα. :/

Αυτές είναι της beru και η BMW τις δίνει γύρω στα 80-85€ τη μία! :lipseal: Είδα και κάτι άλλες τις BERU πάλι που τις έδινε ένας τύπος στο Περιστέρι και πήγα και τις αγόρασα σήμερα στα 70€ και τις δύο μαζί.
Το θέμα είναι ότι πέρασα το κατοστάρικο μαζί με κάτι τσιμουχάκια των βιδών που ήθελα για τα καπάκια των κεφαλών γιατί έβγαζαν μια υγρασία λαδιού. :/

Αυτές είναι οι καινούριες που έχουν μια μικροδιαφορά με της μαμάς. Τα πτερύγια στεγανοποίησης είναι λίγο πιο πίσω και νομίζω ότι δεν πατάνε καλά στη τρύπα. Αύριο θα το δω καλύτερα. Ελπίζω να μην έχουν θέμα.

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#318

Δημοσίευση από ALX » 11 Απρ 2017, 20:54

Αλλάχτηκαν τελικά οι μπουζόπιπες, τσέκαρα βαλβίδες (μια χαρά ήταν μετά από 10000χιλ που τις είχα ξανακοιτάξει) άλλαξα και κάτι λαστιχένια δαχτυλίδια στα καπάκια των κεφαλών που είχαν ξεραθεί (στη θέση των μπουζί) , δοκιμάστηκε κι όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό :yupi:

Οι μπουζόπιπες κάθισαν μια χαρά τελικά και τέρμα το ρετάρισμα.

Έβαλα και καινούρια γκριπ γιατί τα άλλα είχαν φθαρεί κι έτσι μένει μόνο να φορέσω τα περσινά τακάκια που είχαν μόνο ένα 36ωρο στη πλάτη τους και τα φύλαξα να τα αλλάξω μόλις φαγωνόντουσαν αυτά που είχα παλιότερα. Θα το κάνω αύριο κι αυτό και μετά θα είναι πανέτοιμη η Γερμανίδα για την Ιταλία :yes:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 919
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 180 φορές
Έχει δεχθεί like: 107 φορές
Ηλικία: 51

#319

Δημοσίευση από Yannis990 » 11 Απρ 2017, 23:28

ALX έγραψε:
11 Απρ 2017, 20:54
Αλλάχτηκαν τελικά οι μπουζόπιπες, τσέκαρα βαλβίδες (μια χαρά ήταν μετά από 10000χιλ που τις είχα ξανακοιτάξει) άλλαξα και κάτι λαστιχένια δαχτυλίδια στα καπάκια των κεφαλών που είχαν ξεραθεί (στη θέση των μπουζί) , δοκιμάστηκε κι όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό :yupi:

Οι μπουζόπιπες κάθισαν μια χαρά τελικά και τέρμα το ρετάρισμα.

Έβαλα και καινούρια γκριπ γιατί τα άλλα είχαν φθαρεί κι έτσι μένει μόνο να φορέσω τα περσινά τακάκια που είχαν μόνο ένα 36ωρο στη πλάτη τους και τα φύλαξα να τα αλλάξω μόλις φαγωνόντουσαν αυτά που είχα παλιότερα. Θα το κάνω αύριο κι αυτό και μετά θα είναι πανέτοιμη η Γερμανίδα για την Ιταλία :yes:
Ωραίος :thumpup:

Άβαταρ μέλους

πυξιδας990
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 562
Εγγραφή: 12 Μαρ 2015, 10:19
Τόπος διαμονής: Λεωνιδιο Κυνουριας
Moto: κατεμαρα 990 orange
Κράνος: kabuto aerroblade
Έχει κάνει like: 28 φορές
Έχει δεχθεί like: 70 φορές
Ηλικία: 41

#320

Δημοσίευση από πυξιδας990 » 04 Ιούλ 2017, 19:56

τι εχουμε να προτεινουμε σε σωληνακια υψηλης για το 1150?
ελλαδα αν ειναι και κατι νορμαλ σε τιμη
suzuki dr 250
suzuki dr 650rs
suzuki vstrom 650
ktm 950 adventure
ktm 990 adventure
ducati multistrada 1000
ktm 990 adv orange

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12351
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 236 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#321

Δημοσίευση από ALX » 04 Ιούλ 2017, 22:31

Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα... γιατί εμένα τα είχε από τότε που το πήρα, αλλά νομίζω είναι της Goodrich.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης