Moto Guzzi Sport 1200

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

Re: Moto Guzzi Sport 1200

#21

Δημοσίευση από makisp » 17 Μαρ 2013, 18:38

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Κάτι μου λέει ότι μετά θα μοιάζει περισσότερο με στριφτομακαρούνι οπότε άστο κακόμοιρο.
Το μάνιουαλ λέει δύναμη σύσφιξης 40NM και μια και δεν έχουν ξεβιδωθεί από το 2006 από ότι κατάλαβα θέλουν κάτι παραπάνω.
Για τα φρένα προτείνουν κάτι τέτοιο για καστάνια 3/8
Εικόνα


Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12386
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 240 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#22

Δημοσίευση από ALX » 17 Μαρ 2013, 18:41

ΟΚ.... δεν επιμένω, καθώς είναι μια σειρά που δεν έχει δοκιμαστεί. (δεν είναι από τα καλά μου εργαλεία που χρησιμοποιώ για το GS, το οποίο φυσικά έχει ανθρώπινα νούμερα μεγέθους βιδών κι όχι ό,τι να 'ναι να σε κάνουν να τρέχεις τα ΣΚ να βρεις :tooth: )
Πάνε πάρε μία σειρά στη Σπ. Πάτση να τα έχεις μόνο για το guzzi. Aν έχεις σκοπό να το κρατήσεις για πολλά χρόνια, θα σου χρειαστούν σίγουρα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#23

Δημοσίευση από makisp » 19 Μαρ 2013, 17:16

Οκ η Τρίτη ήρθε και βρήκαμε κατάλληλο άλεν. Προχωρήσαμε λοιπόν αλλά κολλήσαμε αλλού. Το service manual του sport, στην διαδικασία που δείχνει για αλλαγή λαδιών στο πιρούνι, έχει το πιρούνι της breva που δεν είναι cartridge. Και απόρησα όταν είδα τις φώτο γιατί είχα την εντύπωση ότι εμένα ήταν cartridge Που τελικά είναι. Δεν μοιάζει όμως με κανένα από αυτά που βλέπω να λύνονται στο ίντερνετ. Το επόμενο βήμα είναι να ξεβιδώσεις την τάπα από την ράβδο του cartridge. Δεν μπορώ όμως να το κάνω γιατί η τάπα γυρίζει μαζί με την ράβδο και την κόντρα που φαίνεται να έχει η ράβδος δεν μπορώ να την πιάσω με το γαλλικό, γιατί δεν περνάει από τα σπειρώματα του ελατηρίου. Σε κάποια βίντεο δείχνουν να τραβάνε λίγο τα ελατήρια, αλλά πρώτον αυτό δεν κουνάει και δεύτερον η κόντρα είναι πολύ χαμηλά. Δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση να μπορέσω να κάνω τόσο κάτω το ελατήριο.
Κάπου στο ίντερνετ βρήκα αυτό
I am, I just missed this post.

Fork oil certainly does have an impact on the 12S forks. They are cartridge type, with shim stacks.

2Laner, you figured it out I'm sure, but the caps are bolted to the cartridge internals, so essentially the fork tube is unscrewed from the cap. For fork oil changes, not much else needs to come apart... simply pump the oil oil like a conventional fork. If it's your first time, be sure to pump one at a time into a measuring container to ensure you get nearly as much out as you plan on putting in. Often the oil can get captured in the assembly.
The bottom bolt releases the cartridge assembly with the cap still attached. At that point, you can compress the spring and use a wrench on the inner lock nut, and socket on the fork cap if you want to remove the cap to (say) replace the springs. The cartridges are not user serviceable. I recommend not risking using someone that has not been into them before else you'll be back and forth for R&D.
Σύμφωνα με αυτό για να αλλάξω το λάδι δεν χρειάζεται να βγάλω την τάπα και το ελατήριο. Και πως θα αδειάσω το cartridge από το παλιό λάδι? θα το δουλεύω μαζί με το ελατήριο? Έχει κανείς του τηλέφωνο του Πύρου Δήμα? Μας δουλεύουν. Το πηρούνι είναι marchozzi αν αυτό βοηθάει.
Τεσπά συνεχίζω ψάξιμο βάζω και φώτο και αν έχει κανείς ιδέα λέει.
Εικόνα
Η κόντρα της ράβδου είναι αυτή που φαίνεται ανάμεσα στο χέρι μου και την τάπα. Εκεί που εχω το άλεν είχε μια βιδούλα σαν τάπα την ξεβίδωσα όπως και άλλη μία βίδα στην κορυφή της τάπας(πέραν αυτής της ρύθμισης). Δεν έχω ιδέα τι κάνουν. :what:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#24

Δημοσίευση από makisp » 19 Μαρ 2013, 19:40

Εικόνα
45αρι marzocchi έχει και το caponord και φαίνεται παρόμοιας αρχιτεκτονικής(παραπάνω εικόνα). Μόνο που το σπείρωμα του ελατηρίου του Caponord είναι πιο ανοιχτό και επιτρέπει στο γαλλικό να πιάσει το παξιμάδι της ράβδου. Τεσπά θα το κοιτάξω πάλι αύριο.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#25

Δημοσίευση από Dante » 19 Μαρ 2013, 21:20

καμια πατεντα λογικα θελει η καποιο ειδικο εργαλειο

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#26

Δημοσίευση από makisp » 19 Μαρ 2013, 23:42

Μάλλον κάτι τέτοιο χρειάζομαι
Εικόνα
2 χιλιοστά πάχος πρέπει να χωράει.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#27

Δημοσίευση από makisp » 20 Μαρ 2013, 19:38

Λοιπόν μετά από αρκετό προβληματισμό και παίδεμα βρήκα την άκρη. Με ένα κάπως λίγο πιο λεπτό γαλλικό 19χιλ. και λίγο χτύπημα, κατάφερα και πέρασα το σπείρωμα και έπιασα το παξιμάδι. Πάραυτα ήταν πολύ σφιχτό οπότε αναγκάστηκα και φώναξα έναν κολητό για να βαστάει κόντρα γιατί μόνος δεν. Πρέπει να έβαλε τουλάχιστον 30-40 κιλά δύναμη έκαστος. Τι σφίξιμο ήταν αυτό.
Εικόνα
Moto Guzzi sport 1200 fork oil change
Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι απλά.
-Ξεβιδώνεις τάπα και ελευθερώνεις την ράβδο του cartridge.
-Βγάζεις το ελατήριο και γέρνεις την μπουκάλα για να αρχίσει να αδειάζει.
-Προσοχή γιατί έχει ακόμα μέσα το αποστάτη και την πατούρα του που μοιάζει με παξιμάδι. Όπως γέρνουμε και αδειάζουμε πέφτουν και αυτά. Το παξιμάδι ξαναμπαίνει με το πλατύ τμήμα προς τα πάνω για να πατάει ο αποστάτης.
-Μόλις αδειάσει, πιάνουμε την ράβδο του Cartridge και αρχίζουμε και τρομπάρουμε μέχρι να μην βγαίνουν άλλα λάδια.
Εικόνα
Το παλαιό λιπαντικό ήταν σε πολύ καλή κατάσταση παρότι τα 22.000 χιλιόμετρα και περίπου 5 χρόνια. Χρώμα, υφή, ρευστότητα,πάχος μια χαρά. Μάλλον δεν έφταιγε το λαδάκι του :tooth: Τεσπά.
-Συμπληρώνουμε την συνιστώμενη ποσότητα λαδιού, στην δική μου περίπτωση 400ml σε κάθε πιρούνι. Από μαμά έχει 7,5w, εγώ του έβαλα συνθετικά silkolene 10w γιατί αυτά βρήκα.
-Μόλις συμπληρώσουμε πιάνουμε την ράβδο του cartridge και τρομπάρουμε για να γεμίσει η τρόμπα του. Στη αρχή το νιώθουμε να βγάζει αέρα και να φυσάει, μετά το νιώθουμε να δουλεύει ομαλά, οπότε εύκολα καταλαβαίνεις πότε έγινε η εξαέρωση.
Ιδού η ράβδος, ιδού και...το τρομπάρισμα
Εικόνα
-Μετέπειτα χρειάζεται ένα κολπάκι προκειμένου να ξαναβιδώσεις την τάπα στην ράβδο του cartridge. Το ελατήριο θέλει λίγη συμπίεση για να μπορείς να βιδώσεις την τάπα. Βάζουμε λοιπόν προσεχτικά το ελατήριο έχοντας γερμένο το πιρούνι για να μην πέσει η ράβδος. Με το γαλλικό 19χιλ. μας πιάνουμε το παξιμάδι της ράβδου, πάλι μέσα από το σπείρωμα. Ξεκινάμε μετά να περιστρέφουμε το ελατήριο, σαν να το βιδώνουμε γύρω από το γαλλικό κλειδί. Με αυτό τον τρόπο το συμπιέζουμε και συγκρατούμε και την ράβδο, να μην πέσει μέσα στο πιρούνι.
Εικόνα
-Όταν έχουμε ανεβάσει αρκετά το κεφάλι της ράβδου, βιδώνουμε την τάπα και τέλος. Η τάπα έχει μια βιδούλα επάνω που τελικά είναι για εξαέρωση. Αν βιδώσεις την τάπα, βιδώνεις και αυτή.
-Βάζουμε τα πιρούνια στις πλάκες τους.
-Βάζουμε τροχό, δαγκάνες,αισθητήρα ταχύτητας, φτερό κλπ σφίγγουμε και είμαστε έτοιμοι.
Εικόνα
Σε ένα γύρο στον τετράγωνο που έκανα δεν κατάλαβα καμία διαφορά :think: Αλλά περιμένω να πάω σε καμία στριφτερή διαδρομή για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα. Επίσης βέβαια είναι αρύθμιστη και δεν έχω φτιάξει και sag. Να δω πως θα ρυθμίσω sag χωρίς διπλή στέκα. Για αυτές τις εργασίες χρησιμοποίησα την μονή στέκα και τον γρύλο του αυτοκινήτου :whistling:
Καθαρές ώρες εργασίας μόλις έλυσα το θέμα του άλεν 7χιλ και του γαλλικού κλειδιού κανά 5ωρο. Μάλλον την άλλη θα το κάνω πιο γρήγορα (πάλι καλά που δεν το κάνα για τα προς το ζην) :tooth: Είδα αρκετά βίντεο στο ίντερνετ και προβληματίστηκα αρκετά με τα θεματάκια που αντιμετώπισα. Πάντως τέτοια περιγραφή για το moto guzzi sport δεν υπάρχει στο ίντερνετ. :sorry: Θα το γράψω και στα αγγλικά να βοηθήσω κανέναν γιατί από ότι φαίνεται απλά άλλαζαν τα λάδια στην μπουκάλα και άφηναν μέσα στο cartridge τα παλιά :cry:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#28

Δημοσίευση από Dante » 20 Μαρ 2013, 19:44

Μπραβο σου που το παλεψες.ελεγα και εγω να κανω στο δικο μου γιατι πρεπει να ειναι 7 χρονια και σχεδον 13000χλμ μεσα.αλλα αφου λες οτι ηταν σε καλη κατασταση θα το παω αρκετα αργοτερα(ετσι και αλλιως δεν θα το εκανα τωρα γιατι δεν εχω χρονο-λεφτα)
τα λαδια ποσο εκαναν?
πρεπει να ρυθμισω και εγω καποτε sag.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#29

Δημοσίευση από makisp » 20 Μαρ 2013, 19:48

Τα συγκεκριμένα ήταν συνθετικά και έκαναν 18 ευρώ.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#30

Δημοσίευση από naftilos » 21 Μαρ 2013, 03:13

makisp έγραψε:[ Εικόνα ]
45αρι marzocchi έχει και το caponord και φαίνεται παρόμοιας αρχιτεκτονικής(παραπάνω εικόνα). Μόνο που το σπείρωμα του ελατηρίου του Caponord είναι πιο ανοιχτό και επιτρέπει στο γαλλικό να πιάσει το παξιμάδι της ράβδου. Τεσπά θα το κοιτάξω πάλι αύριο.
Μακη παιδι μου με πληγωνεις αφανταστα εχει 45αρι πιρουνι ο capos? τι ειναι κανενα ξεπεσμενο τζαπανεζικο του πεταματου που φοραει πιρουνια της σειρας απο το μοναστηρακι? Aprilia μηχανη εχουμε, με μια καποια αξιοπρεπεια, δεν εχουμε χοντα. Ακου 45αρι πιρουνι ο capos. Ενισταμαι, και ενισταμαι σθεναρα με παθος και μετα βδελυγμιας μεγιστης.
Στην Aprilia 45αρι φορανε τα μικρα μονοκυλινδρα οπως ο Πηγασος.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#31

Δημοσίευση από makisp » 21 Μαρ 2013, 03:46

Δίκιο έχεις Θωμά, νόμιζα ότι μόνο το raid έχει 50άρι. Όπως βλέπεις καθότι και τα 2 είναι marzocchi,έχουν αντίστοιχη σχεδίαση. Οπότε αν θελήσεις να αλλάξεις λάδια πες μου. Το ποιο βοηθητικό άρθρο που διάβασα ήταν αυτό του caponord. :tooth: Όλα τα άλλα για marzocchi ήταν για ποδήλατα :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#32

Δημοσίευση από Dante » 21 Μαρ 2013, 16:06

τιποτα για ανεστραμμενο marzocchi βρηκες??

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#33

Δημοσίευση από makisp » 21 Μαρ 2013, 17:34

Έχει σίγουρα ένα βίντεο youtube αλλά είναι για mx πιρούνια. Δεν έψαξα για το δικό σου αλλά λογικά κάτι θα βρεθεί. Η λογική στα περισσότερα βέβαια είναι αντίστοιχη, αλλά καλό είναι να βρεις περιγραφή ή βίντεο κάποιου παρόμοιου για να μην πηγαίνεις στα τυφλά. Αν βρεις το service manual σου θα περιγράφει την διαδικασία. Εγώ έπεσα στη περίπτωση που έχει το πιρούνι της breva που δεν είναι καν cartridge. Έχει κάτι πιρούνια πάντως που θέλουν ειδικά εργαλεία για να κρατάς το cartridge και να συμπιέζεις το ελατήριο. Στο griso για παράδειγμα Που έχει ανάποδο είναι της showa και η συγκεκριμένη διαδικασία θέλει 3-4 ειδικά εργαλεία.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#34

Δημοσίευση από makisp » 27 Μαρ 2013, 19:06

Διαπίστωσα σήμερα μια διαρροή στο πίσω αμορτισέρ αλλά είμαι σίγουρος ότι είναι κατά 99,9% από την υδραυλική προφόρτιση. Τι ήθελα και ασχολήθηκα με το sag. :tooth: Λογικά αν υπάρχει διαρροή από εκεί, μένει η προφόρτιση ως έχει ή όχι? Προς το παρόν ακόμα ρυθμίζει. Αυτό φαίνεται να είναι και το πρώτο θέμα που μου παρουσιάζεται. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει λειτουργικό θέμα οπότε σκέφτομαι προς το παρόν να το αφήσω ως έχει. Καμία απόψης?
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#35

Δημοσίευση από makisp » 10 Απρ 2013, 20:58

Ένιωθα το πίσω φρένο λίγο σπογγώδες, δεν μπορεί σκέφτομαι μάλλον ζεστάθηκε το τακάκι. Τελικά κοιτάω και έχει φαγωθεί τέρμα στην μια πλευρά και κατάφερα και γρατζούνισα και τον δίσκο πράγμα που έχω να κάνω καμιά δεκαετία. 4.750 χιλιόμετρα έβγαλαν τα τακάκια. Εντωμεταξύ ούτε που κατάλαβα πότε πέρασε τόσο καιρός από τότε που τα άλλαξα, οπότε δεν πήγε καθόλου το μυαλό μου ότι έχει τελειώσει το τακάκι. Πως τα τρώω έτσι ο φούστης. Ευτυχώς είχα παραγγείλει 2 ζευγάρια από τα φοβερά goldfren και έχω στοκ.
Το πίσω m5 έφτασε τα όρια φθοράς δηλαδή 1 περίπου χιλιοστό στο κεντρικό αυλάκι σε μόλις 8.000 χιλιόμετρα. Κολιές δεν κάνω, τουλάχιστον όρθιος και το 80% των χιλιομέτρων ήταν σε επαρχιακό. Θα τα αφήσω κανά 2χίλιαρο ακόμα μέχρι να φαγωθεί τελείως το κεντρικό αυλάκι. Το ίδιο είχα κάνει και την προηγούμενη φορά. Το μπροστά έχει μόνο 5.000 χιλιόμετρα και αντέχει σίγουρα άλλα τόσα. Με αυτό το σύστημα βέβαια ξεχωριστής αλλαγής μπρος πίσω δεν μπορώ να αλλάξω και μάρκα.Τεσπά δεδομένου ότι κάνω γύρω στις 10-12.000 χιλιόμετρα την διετία το ιδανικό θα ήταν ένα ελάχιστα σκληρότερο ελαστικό.
Πρέπει να λύσω και ξανά το μπροστινό να φτιάξω την βίδα ρύθμισης συμπίεσης επιτέλους, γιατί άλλαξα λάδια μπροστά για να βελτιώσω το πιρούνι και τώρα το έχω σε σουμιέ κατάσταση.
Μετά το ρύθμισμα βαλβίδων το μοτέρ δουλεύει πολύ πιο ήσυχα και απαλά και παρατηρώ την κατανάλωση να δω αν υπάρχει διαφορά.
Επίσης βλέπω δάκρυσμα στην αριστερή φλάντζα του κυλίνδρου. Προς το παρόν σε επίπεδο απλά να λερώνει την περιοχή. Μαμώ τις φλάντζες που χρησιμοποιούν. Θεωρώ ότι για βγάλσιμο του κυλίνδρου βγάζεις την κεφαλή όπως είναι και δεν χρειάζεται δηλαδή να λύσεις βαλβίδες...τεσπά αν μεγαλώσει η διαρροή θα δω...σε συμπλήρωμα λαδιού είχα βάλει περίπου 150ml παραπάνω αλλά μην τρελαθούμε τώρα τι 4Lt, τι 4,15. Είχα συνηθίσει και έβαζα λίγο παραπάνω στο Klr που έκαιγε κάτι της.
Το ΣΚ αν έχει όρεξη κανείς να έρθει Γαλάτσι να μαστορέψουμε να βοηθήσει και λίγο και στο ξεσφίξιμο γιατί με έχει πιάσει μια παλιά τενοντίτιδα, ας στείλει πμ ευπρόσδεκτος.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#36

Δημοσίευση από Dante » 11 Απρ 2013, 01:45

Για να βγαλεις κυλινδρο μου φαινεται πρεπει να ανοιξεις κεφαλη ,πως θα βγαλεις καδενα?
σαββατο αμα θες ερχομαι να μαστορεψουμε.σου στελνω πουμου

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#37

Δημοσίευση από makisp » 11 Απρ 2013, 09:27

Δεν έχει εκκεντροφόρους επικεφαλής αυτό βρε, ούτε καδένα στην κεφαλή αλλά ωστήρια. Η κεφαλή και βέβαια θέλει βγάλσιμο όπως θέλουν και τα rocker arms και αυτό είναι πολύ εύκολο. Απλά λέω ότι μάλλον δεν χρειάζεται να βγάλεις τις βαλβίδες από την κεφαλή που είναι δύσκολο γιατί μετά θες ειδικό εργαλείο για να συμπιέσεις τα ελατήρια τους και να τις ξαναβάλεις. Με τον χρονισμό δεν ξέρω τι γίνεται αλλά άμα τα ψάξεις όλα εύκολα είναι. Τεσπά το θέμα είναι ακόμα σε εμβρυακό στάδιο. Η συγκεκριμένη φλάντζα πρέπει να έχει γύρω στα 10 ευρώ και ακόμα και στον μηχανικό να το πάω δεν θα θέλει πάνω από 100 ευρώ εργασία.
Πολύ πιθανό να θέλει και απλά σφίξιμο η κεφαλή(καργάρει και ο κύλινδρος έτσι). Είναι κάτι που το κάνουν περιοδικά νομίζω κάθε 40.000 χιλιόμετρα και θα μπορούσα να το κάνω όταν ρύθμισα τις βαλβίδες αλλά δεν είχα προσέξει τότε την διαρροή.
Θα μιλήσουμε για το ΣΚ, αν θες πάρε τα τακάκια σου να στα φορέσουμε κιόλας.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Dante
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 649
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:39
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Cagiva Raptor 650
Κράνος: HJC FG-15
Ηλικία: 28

#38

Δημοσίευση από Dante » 11 Απρ 2013, 15:22

Α οκ δε το ξερα για τις βαλβιδες.
τακακια θα τα αφησω για καμια βδομαδα πριν φυγω για διακοπες γιατι εχουν λιγο ψωμι ακομα.
σου στειλα πμ,ριξε μου ενα τηλ να κανονισουμε

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#39

Δημοσίευση από naftilos » 11 Απρ 2013, 15:32

Αν η κίνηση των βαλβίδων είναι με ωστήρια όντως δεν χρειάζετε να κάνεις τίποτα δύσκολο. Ξεβιδώνεις τον άξονα με τα κοκοράκια και τον παίρνεις στο χέρι τραβάς και βγάζεις τα ωστήρια και προσέχεις να τα σημαδέψεις και να τα ξαναβάλεις με την ιδία σειρά στην ίδια θέση και όχι ανάποδα, και τέλος ξεβιδώνεις την κεφαλη και την παίρνεις στο χέρι όπως είναι μαζί με τις βαλβίδες πακέτο δεν πειράζεις τίποτε άλλο. Εξιπακούετε ότι έχεις αφαιρέσει πρώτα από πάνω εισαγωγές εξαγωγές μπουζοκαλωδια και τα ρέστα. Αλλάζεις την φλάντζα και τα βάζεις με την ανάποδη σειρά πίσω και σφίγγεις με δυναμοκλειδο στις προβλεπομενες δυναμεις, προσέχοντας βαζωντας τα ωστήρια να κουμπώσουν μέσα στις φωλιές τους και αν προβλέπετε μετά από κάποια χιλιόμετρα ξανασφιγγεις την κεφαλη για να μην κάψεις τη νέα φλάντζα. (δεν προβλέπετε για όλους τους τύπους φλαντζών δεύτερο σφίξιμο).
Αν δεν έχεις δυναμοκλειδο να σου δώκω τα δικα μου με την υπόσχεση ότι δεν θα το κακομεταχειριστείς και θα τους συμπεριφερθείς με αγάπη και στοργή.

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#40

Δημοσίευση από makisp » 11 Απρ 2013, 17:26

Θωμά και εγώ κάπως έτσι το σκέφτομαι. Αλλά εσύ βρε σιγανοπαπαδιά, που τα ξέρεις αυτά?
Dante το πμ,με το περιστέρι το έστειλες? Η αλήθεια είναι ότι κάνει κάτι περίεργα το πμ.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#41

Δημοσίευση από Σάββας » 11 Απρ 2013, 18:54

Μακάρι ναμουν εδώ να βοηθούσα φίλε μου αλλά έχω τα τρεχάματα που ξέρεις και θα λείπω το Σ/Κ.

Παρακολουθώ το θέμα όμως και είσαι ωραίος ! :thumpup:

Για τακάκια δοκίμασε τα EBC HH άμα θέλεις πάμε και μαζί να τα πάρουμε από μαγαζί πούχουμε έκπτωση στο σκουτεροκλαμπάκι και όποιος άλλος φίλος θέλει βέβαια έτσι? :winking:

Πολύ λίγα χλμ έβγαλαν ομολογουμένως.
Προσωπικά βγάζω πάνω από 15.000 στο μπροστινό, το πίσω άστο, είναι ανύπαρκτο οπότε τι να πώ, 30.000 χλμ στο σκουτερόπαπο ακόμα της μάνας του έχω και είναι ανέπαφο αλλά ομοίως και σε πολλά άλλα. :tooth:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης