TDM 900 - Ανακαλύπτωντας την Αμερική

Καταγραφή αλλαγών, συντήρησης και βελτιώσεων.
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Στη κατηγορία αυτή, έχετε την δυνατότητα να ανεβάζετε συνημμένες εικόνες κατευθείαν από τον υπολογιστή σας.
Η κατηγορία είναι αυστηρά συντονιζόμενη για spam posts. (Θα διαγράφονται χωρίς καμία ειδοποίηση)
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

Re: TDM 900 - Ανακαλύπτωντας την Αμερική

#21

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 04 Ιουν 2013, 00:38

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Να στε καλα ρε παλικαρια!! Μια χαρα ειναι η πρωτη. Μονο εχει εκκινησει η μηχανη οπου το ρελαντι ειναι ψηλα ακουγεται Φυσιολογικο....

Νικο, παιζει η επιλογη αυτη για το διπλο σταντ. Ασε που εχω και εναν μικρο βραχιονα που σηκωνει τη μηχανη οσο χρειαζεται για να ειναι στον αερα ο πισω τροχος


Εικόνα

Γιώργος


KaTeMas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 19 Απρ 2013, 02:37
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη/Istanbul
Moto: Ντεν εκο καρντια μου
Ηλικία: 32

#22

Δημοσίευση από KaTeMas » 04 Ιουν 2013, 03:36

gkourmoul1 έγραψε:
Ανεβαινεις πανω στην 82 εκατοστων σελα.
Kαλα ρε παληκαρε.Πηρες ρε αθεοφοβε μηχανακι κ πρωτη μερα αντι να βγεις εξω για τρομοκρατια πηγες μετρησες ποσα cm απεχει η σελα απο τη γη?????????????????????????

Μαλλια θα βγαλω ρε.κατα τα λοιπα,γνωστο το μηχανακι.Μια φορα κ εναν καιρο κυνηγιοσαντο με αυτο μες στη μαυρη νυχτα σε κατι αφωτιστα πανω στο Πηλιο...
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#23

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 04 Ιουν 2013, 12:42

KaTeMas έγραψε:
gkourmoul1 έγραψε:
Ανεβαινεις πανω στην 82 εκατοστων σελα.
Kαλα ρε παληκαρε.Πηρες ρε αθεοφοβε μηχανακι κ πρωτη μερα αντι να βγεις εξω για τρομοκρατια πηγες μετρησες ποσα cm απεχει η σελα απο τη γη?????????????????????????

Μαλλια θα βγαλω ρε.κατα τα λοιπα,γνωστο το μηχανακι.Μια φορα κ εναν καιρο κυνηγιοσαντο με αυτο μες στη μαυρη νυχτα σε κατι αφωτιστα πανω στο Πηλιο...
Αν ξεκινήσω την τρομοκρατία έξω, θα ξεκινήσει την τρομοκρατία μέσα η γυναίκα..... :knuppel:
Εικόνα

Γιώργος


KaTeMas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 19 Απρ 2013, 02:37
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη/Istanbul
Moto: Ντεν εκο καρντια μου
Ηλικία: 32

#24

Δημοσίευση από KaTeMas » 05 Ιουν 2013, 03:22

gkourmoul1 έγραψε:
KaTeMas έγραψε:
gkourmoul1 έγραψε:
Ανεβαινεις πανω στην 82 εκατοστων σελα.
Kαλα ρε παληκαρε.Πηρες ρε αθεοφοβε μηχανακι κ πρωτη μερα αντι να βγεις εξω για τρομοκρατια πηγες μετρησες ποσα cm απεχει η σελα απο τη γη?????????????????????????

Μαλλια θα βγαλω ρε.κατα τα λοιπα,γνωστο το μηχανακι.Μια φορα κ εναν καιρο κυνηγιοσαντο με αυτο μες στη μαυρη νυχτα σε κατι αφωτιστα πανω στο Πηλιο...
Αν ξεκινήσω την τρομοκρατία έξω, θα ξεκινήσει την τρομοκρατία μέσα η γυναίκα..... :knuppel:
Ρε φιλαρακι σε θερμοπαρακαλω δηλαδη,απαντησε μου!!!!!!!!!!!!!!
Απο κοινο μας φιλο πηρες το TDM,ρα κ εσυ εισαι φιλος.

Ρε φιλε,το εψαξες στο wiki 'H πρωτη μερα πηρες το μηχανακι κ μετρησες τη σελα???????????????????????
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

PeterPan
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: 17 Μαρ 2013, 15:25
Τόπος διαμονής: Αττικη
Moto: CBF+Wave
Κράνος: ViperGT+V3pilot
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές
Ηλικία: 38

#25

Δημοσίευση από PeterPan » 07 Ιουν 2013, 19:00

Καλως τον Γιωργαρο KaTeMa που σαι συ χαμενος ρε? Και τι βλεπω? δεν εεις μηχανη?
Εικόνα
Kumquat Racer


KaTeMas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 19 Απρ 2013, 02:37
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη/Istanbul
Moto: Ντεν εκο καρντια μου
Ηλικία: 32

#26

Δημοσίευση από KaTeMas » 09 Ιουν 2013, 01:27

PeterPan έγραψε:Καλως τον Γιωργαρο KaTeMa που σαι συ χαμενος ρε? Και τι βλεπω? δεν εεις μηχανη?
Παντου ειμαι εγω,ολα καλα!
Εχω ενα PCX 125 αλλα ειναι αναξιο να το γραφω.Ειχα πουλησει το ΚΤΜ περυσι Αυγουστο κ εκτοτε δεν ξαναπηρα κατι.Πολλη δουλεια,πολυ τρεξιμο,κ πλεον ζω σε 2 πολεις
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

PeterPan
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: 17 Μαρ 2013, 15:25
Τόπος διαμονής: Αττικη
Moto: CBF+Wave
Κράνος: ViperGT+V3pilot
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 2 φορές
Ηλικία: 38

#27

Δημοσίευση από PeterPan » 10 Ιουν 2013, 22:44

Γιωργαρας international αμα λαχει ναουμ........
Εικόνα
Kumquat Racer


KaTeMas
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: 19 Απρ 2013, 02:37
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη/Istanbul
Moto: Ντεν εκο καρντια μου
Ηλικία: 32

#28

Δημοσίευση από KaTeMas » 10 Ιουν 2013, 23:48

PeterPan έγραψε:Γιωργαρας international αμα λαχει ναουμ........
Εγω και η Ντανα ιντερνασιοναλ.Μονο που δεν κερδισα γιουροβιζιον εγω
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#29

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Αύγ 2013, 00:10

Λοιπόν, ξεκίνησαν τα μαζέματα.

Αρχές της προηγούμενης βδομάδας φορέθηκαν πίσω τακάκια και αλυσιδογράναζα...

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Επίσης, φορέθηκαν πριν λίγο καινούργια μαρσπιέ...

Εικόνα



διότι τα προηγούμενα είχαν γίνει έτσι...

Εικόνα
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#30

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Αύγ 2013, 00:13

86000χμ και το μεγάλο σέρβις έγινε σήμερα. Ο μάστορας ήταν πολύ ψείρας σε όλα του με αποτέλεσμα το σέρβις να διαρκέσει γύρω στις 5-6 ώρες.

Ο κινητήρας ανοίχτηκε, και ήταν σε πραγματικά άριστη κατάσταση. Οι βαλβίδες απλά ελέχθησαν και δεν χρειάστηκαν ρύθμιση. Αλλάχτηκε ο τεντωτήρας καδένας, λάδια, φίλτρα, μπουζί, φλάντζες, υγρά φρένων, παραφλού, και έγιναν αρκετά άλλα μαζεματάκια όπως κόλληση σε κάποιες σπασμένες βάσεις πλαστικών, σπρέυ σε τακάκια που σφύριζαν, καθάρισμα όλες οι φύσες κ.α.

Εικόνα

Ανταλλακτικά-αναλωσιμα 198 ευρώ
Εργασία 110 ευρώ

Εάν δεν είχα να αλλάξω τον τεντωτήρα, θα πλήρωνα για μεγάλο σέρβις γύρω στα 200 ευρώ. Δεν είναι και άσκημα....
Σε 24000χμ θα κάνω πάλι έναν τύπικό έλεγχο στις βαλβίδες. Πραγματική οικονομία.

Το μηχανάκι, έπειτα από λίγη ρύθμιση στα μείγματα (μικρή αύξηση) πάει μαμιώντας σε σχέση με πριν. Σε όλο το φάσμα είναι αρκετιά πιο πρόθυμο να ανεβάσει στροφές. Σε ανηφόρα με 3η σχέση και 1600 στροφές ανέβαζε αρκετά ζωηρά. Με 6η και 3300 προσπερνούσα κουτιά για πλάκα. Μεγάλη διαφορά, κυρίως λόγω μειγμάτων.

Γενικότερα είναι μεγάλη ιστορία τα μείγματα. Σήμερα πήρα μια πρώτη γερή γεύση, μιας και στην μέση της εθνικής οδού, κάτω από τον ήλιο καθόμουν και τα ρύθμιζα για να βρω τι μου ταιριάζει. Αλλά ας το πάμε από την αρχή.

Τελειώνει το σέρβις ο μάστορας και ήρθε η ώρα να δούμε τι παίζει με τα μείγματα. C1 -9, C2 6 ήταν οι τιμές τους, οι οποίες ήταν και πολύ χαμηλότερες από τα στάνταρ που έπρεπε. Πιθανόν έτσι έπρεπε μιας και η μηχανή μου φοράει άλλη εξάτμιση και φίλτρο. Παρόλ' αυτά, τις ανεβάζει αρκετά ψηλότερα για δοκιμή. Μου λέει ότι ή που θα χαλάσει τελείως ή που θα βελτιωθεί σημαντικά. Ωστόσο, εγώ ήμουν ευχαριστημένος γενικότερα με το γκάζι της μηχανής. Την αισθανόμουν βέβαια κάπως μπουκωμένη, αλλά θεώρησα ότι αυτό θα φτιάξει με το σέρβις.

Ξεκινώ την δοκιμαστική βόλτα 40 χιλιομέτρων προς Αγία Πελαγία. Το μηχανάκι πήγαινε μπάλα. Κανένας δισταγμός σε όλο το φάσμα στροφών με όλες τις σχέσεις. Αλλά, υπήρχε πολύς κραδασμός, πολύς θόρυβος του κινητήρας, πολύ τραχύ και ξερό δούλεμα που μου θύμισε το monster 1100 που είχα οδηγήσει, και γενικότερα υπήρχε μεγάλη διαφορά. Ενώ μου άρεσε το γκάζι, είχε χάσει όλη τη γλυκύτητα που είχε το μοτέρ, αυτή τη βελούδινη αίσθηση. Με το που φτάνω πίσω στο Ηράκλειο, σταματώ στο μάστορα (αντιπροσωπία της Χόνδα στη μικρή Κνωσσού-ας κάνω και λίγη διαφήμιση...) και μου επαναφέρει τις ρυθμίσεις στο -9 και 6. Μου εξηγεί ότι για να το ρυθμίσω σωστά χρειάζεται δυναμόμετρο και καυσανάλυση. Και το αφήνουμε ως έχει (δοκιμαστικά πάλι). Πριν φύγω του ζήτησα να μου δείξει πως αλλάζουμε τα μείγματα. Ήταν πολύ εύκολο.

Ξεκινώ για τον δρόμο της επιστροφής, απόγευμα πλέον, με τις παλιές ρυθμίσεις και κάθε χιλιόμετρο που περνούσε ξενέρωνα ακόμα πιο πολύ. Το μηχανάκι ήταν όπως και πριν "πνιγμένο", "μπουκωμένο", "φιμωμένο" ή όπως αλλιώς θέλετε πέστε το. Σταματώ στην άκρη του δρόμου, βγάζω γάντια, σβήνω κινητήρα και πειράζω τις ρυθμίσεις αυξάνοντας κατά 5 μονάδες κάθε κύλινδρο, δηλαδή -4 και 11, σε συνεννόηση πάντα με τον μάστορα τηλεφωνικώς. Ανάβω, ξεκινώ και....το αποτέλεσμα μαγεία πάλι... Πιο άγριο μοτέρ, πιο θορυβώδες, πιο λυσσασμένο σε σχέση με πριν. Μέχρι και πριν λίγο που οδηγούσα το χαιρόμουν. Σαν να του έδωσα άλλα 6-7 άλογα. Για κατανάλωση θα δείξει, αλλά όσο και να είναι δεν θα με πειράξει και πολύ. Εξάλλου, δεν ανέβασα πολύ το μείγμα μιας και είναι πολύ κάτω από τη μαμά ρύθμιση.

Το αφήνω έτσι λοιπόν και βλέπουμε. Το καλό είναι ότι αλλάζει η ρύθμιση μέσα σε δευτερόλεπτα.
Εικόνα

Γιώργος


Giorgos_S
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:16
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Kawasaki Versys 650
Ηλικία: 35

#31

Δημοσίευση από Giorgos_S » 07 Αύγ 2013, 00:18

Πολύ χαίρομαι ρε Γιώργη για τη συνέχεια της ιστορίας σου και της καλής συμβίωσης με τον TDM-αρο. :cheers:

Θα τηλεφωνηθούμε σύντομα για τα υπόλοιπα :P

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#32

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 07 Αύγ 2013, 09:58

διαμαντι το TDM!
εχει να γραψει ακομα πολλαπλασια χιλιομετρα!!

αυτο με τα μειγματα πως ρυθμιζεται τοσο ευκολα? οχι οτι ψηνομαι να πειραξω τιποτα, απλα απο περιεργεια :)
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#33

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Αύγ 2013, 12:58

Με τα δυο πληκτρα select και reset του πινακα οργανων παιζεις και αλλαζεις τις ρυθμισεις. Η διαφορα ειναι αμεση και εμφανης με την πρωτη μιζια.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#34

Δημοσίευση από makisp » 07 Αύγ 2013, 13:09

Μπράβο Γιώργος. Τίμια φαίνεται η χρέωση του μηχανικού. Σημαντικό να έχεις σωστό μάστορα. Μόλις κατασταλάξεις στα μίγματα και κάνεις καμία χιλιαδού χιλιόμετρα, βγάλε κανά μπουζί να δεις κατάσταση, απλά για να είσαι σίγουρος ότι δεν είσαι υπερβολικά φτωχός ή πλούσιος. Υπάρχουν και άλλες ενδείξεις βέβαια όπως αύξηση θερμοκρασίας λειτουργίας, πειράκια, χρουχρουχρου από την εξάτμιση όταν κλείνεις το γκάζι, μαύρος καπνός από πίσω κλπ.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#35

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Αύγ 2013, 14:04

Για να βγαλω μπουζι νομιζω πρεπει να βγαλω ψυγειο μιας και ειναι στη κορυφη στο καπακι.

Στην πρωτη αλλαγη που μου εκανε ο μηχανικος εκανε καμποσα σκασιματα. Στην δευτερη που εκανα εγω δουλευει μια χαρα..

Θα το δουλεψω και θα δω στην πορεια τι θα συμβει....
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#36

Δημοσίευση από makisp » 07 Αύγ 2013, 15:22

Αν θυμάμαι καλά το σκάσιμο είναι ανάφλεξη άκαυτης οπότε υποδεικνύει πλούσιο μίγμα ενώ του χρου χρου πρέπει να υποδεικνύει φτωχό. Αν ψάξεις υπάρχουν οδηγοί ρύθμισης στο ίντερνετ. Δεν τα ρύθμιζαν πάντοτε με καυσαεριανάλυση και δυναμόμετρα. Το δικό μου από μαμά κάνει και χρουχρου(δεν θυμάμαι ορολογία) και σκασίματα αλλά αυτό είναι ειδική περίπτωση. :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#37

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 07 Αύγ 2013, 16:00

Θα το ψάξω τότε. Ευχαριστώ Μάκη!
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#38

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 17 Αύγ 2013, 10:01

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

H σέλα αγοράστηκε χθες από Μότο-Κ σε ανταλλαγή με τη δικιά μου. Σαν ποιοτητα κατασκευης (ράψιμο) το προτιμω απο του Μπατζιο (που είχα στο ΤΑ650). Ειναι πιο μαλακο και με πιο αφρατο υλικο. Οι πρωτες εντυπωσεις, μετά από κοντά 200 χιλιόμετρα ειναι οτι δεν πιεζει καθολου τον καβαλο, ουτε τον κογγυκα πισω. Γενικότερα είναι πολύ πιο ξεκούραστη. Επισης εχει βελτιωθει η θεση οδηγησης. Ειμαι πλεον μεσα στη μηχανη, σκυβοντας λιγοτερο και με καλυτερη ανεμοκαλυψη.
Σε μια μεγαλύτερη βόλτα πιστεύω ότι θα δείξει τις πραγματικές αρετές της.
Απο τα πιο γλυκα 110 ευρω (+18 μεταφορικά) που εχουν φυγει απο το πορτοφολι μου.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

#39

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 19 Αύγ 2013, 17:48

Γιωργο το αποτελεσμα δειχνει πολυ καλο!!
να την ευχαρηστηθεις στο επακρο!
Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#40

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 19 Αύγ 2013, 22:29

Ευχαριστώ Δημήτρη. Κάθε μέρα την απολαμβάνω...
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#41

Δημοσίευση από Σάββας » 20 Αύγ 2013, 19:13

Άν και αργά να ευχηθώ και γώ τα καλορίζικα Γιώργη για το ωραιότατο εργαλείο σου.

Εύχομαι να το ευχαριστηθείς για άπειρα χιλιόμετρα.

Ο κατσικολιάκος το πρόσεχε σαν τα μάτια του οπότε πήρες εργαλείο τέλειο ! :thumpup:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης