JAPAN vs EUROPE

Απάντηση
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

JAPAN vs EUROPE

#1

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 23 Σεπ 2013, 11:34

Συνεχεια εδω!!!!!!!!!
Θάνος έγραψε:Βαγγέλη, πόσο έχει το Hayabusa πόσο το Κ;;;;;; Βάλε την ποιότητα του Κ και μετά έλα πές μου,
μπορεί να μην συμβαίνει σε όλα, αλλα στα περισσότερα έτσι είναι, απορώ εσύ πως και τα λές
αυτά τα πράγματα......


έχω το Κ ρε παίδες και τα μαρσπιέ είναι όπως την πρώτη μέρα, είχα busa, cbr rr, cbr f, τα μαρσπιέ
μετά τον πρώτο μήνα ξεφλούδιζαν....τι να λέμε τώρα;;;;; και μην αρχίσουμε τα περι αν δε παινέσεις
το σπίτι σου κτλ γιατι σας έχω έτοιμη την απάντηση, όποιος θέλει έρχεται σε κάποια συνάντηση
και μπορεί να δεί αν λέω ψέμματα ή όχι.... :)

Τα γιαπωνέζικα ΕΙΝΑΙ πιο ακριβά, όποιος θέλει το ψάχνει το θέμα, τολμώ να πώ ότι είναι και κανόνας πλέον....


Μόνο και μόνο οι ζάντες αρκούν, μην μιλήσουμε για φρένα και αναρτήσεις γιατί θα κλάψουμε....την συνόλικη
ποιότητα υλικών την αφήνω απέξω, την κάνω δώρο... :tooth:
απλα Θανο ειναι οτι οταν αγοραζεις μοτο πχ ευρωπαικο θα τα σκας μαζεμενα τα λεφτα και αυτο σου κακοφαινεται!
ενω παιρνεις το γιαπωνεζικο το αναβαθμιζεις σιγα σιγα και νομιζεις οτι το πηρες φτηνα :whistling:


Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

Barbadinos
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 07 Απρ 2013, 19:54
Τόπος διαμονής: West Athens
Moto: VFR 800x crossrunner
Κράνος: suomy sr sport
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 5 φορές
Ηλικία: 53

#2

Δημοσίευση από Barbadinos » 23 Σεπ 2013, 11:35

gkourmoul1 έγραψε:Βαγγέλη, όταν έκανε το tdm 11300, πόσο έκανε το δικό σου?

Γιώργη θα απαντήσω εγώ γιατί έχω το ίδιο με τον Βαγγέλη..

Οταν το tdm είχε 11000 το Tiger είχε 12300...και οι διαφορές μεταξύ τους είναι χαοτικές.. :bye:
Ολα είναι δύσκολα...προτού γίνουν εύκολα

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 702
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 45 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 45

#3

Δημοσίευση από Αήρ » 23 Σεπ 2013, 11:59

Βρε σεις κάντε ένα άλλο τόπικ, JAPAN vs EUROPE... :shades:
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#4

Δημοσίευση από makisp » 23 Σεπ 2013, 12:39

ΑδελφόςΚαραμαζώφ έγραψε:ρε Αλχ άμα δεν το έβλεπες οπάδικα τι θα έγραφες? :tooth:


μακισπ πώς εξάγονται οι διαδικασίες πιστοποίησης και ελέγχου παραγωγής?
άπαξ και ξέρεις τι κατασκευάζεις, ο έλεγχος παραγωγής είναι θέμα χρόνου και κόστους όχι γνώσης
Δεν έχεις ακούσει τα ISO 9001,14001....
businessknowledgesource.com/manufacturi ... 27120.html
Αυτά δημιουργήθηκαν την δεκαετία του 2000 στα πρότυπα των Ιαπωνικών μοντέλων κατασκευής και παραγωγής που υπήρχαν από το 1960.
Τυποποίηση και οργάνωση των διαδικασιών είναι, ώστε να βελτιστοποιείται η ποιότητα.
Αυτό που λέγαμε δηλαδή παλιά, εμένα δεν μου έχει βγάλει τίποτα και τον άλλο τον έχει χρεωκοπήσει ή το ιταλικό πχ όπως σου βγει είναι λογικά δεν ισχύει πλέον.
Δεν εξαρτάται μια συγκεκριμένη παραγωγή από το αν την συναρμολόγηση την έχει κάνει ο Μάκης ή ο Γιώργος καθώς και οι δύο δουλεύουν τυποποιημένα και με τρόπο που να μπορεί να ελεγχθεί και εγγυηθεί η ποιότητα.
Όλα αυτά ίσως θεωρητικά γιατί στην Ελλάδα όλες οι εταιρείες που δούλευα, είχαν iso αλλά μόνο για να το αναφέρουν στο site. Κοινώς καμία διαδικασία iso δεν εφαρμοζόταν. Βέβαια η υπόλοιπη Ευρώπη δεν είναι Ελλάδα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#5

Δημοσίευση από makisp » 23 Σεπ 2013, 13:24

Δεν νομίζω ότι μπορεί να υπάρξει γενίκευση στο ποια είναι ακριβότερα τα Ιαπωνικά ή τα Ευρωπαικά διότι είναι αναλόγως το μοντέλο και τι θέλει κανείς.
Ένα Ιαπωνικο σούπερσπορτ με τα big piston Πιρούνια του της showa έχει υποδεέστερες αναρτήσεις από ένα ευρωπαικό?
Αν πάρεις ένα Hypersport zzr1400 χρειάζεται για φυσιολογική χρήση κάποια επέμβαση στα περιφερειακά?

Αν πάρεις ένα all around και συνήθως Budget κατηγορίας, er-6 ή bandit κλπ σίγουρα θα έχει φτωχά περιφερειακά. Αλλά τι ποσοστό από τους κατόχους που θα τα επιλέξουν, χρειάζονται πράγματι κάτι ανώτερο? Πρέπει σώνει και καλά να αλλάξεις ελατήρια, αμορτισέρ, σωληνάκια κλπ? Ίσως ούτε το 10% των κατόχων να μην επεμβαίνει ριζικά και κοστοβόρα στα περιφερειακά τους. Άρα για το 90% των κατόχων τα ιαπωνικά είναι οικονομικότερα από τα ευρωπαικά. Αν κάποιος είναι ιδιαίτερα απαιτητικός τότε καλύτερα να είναι λίγο ψαγμένος και να κάνει εξαρχής σωστές επιλογές και να μην πληρώνει αργότερα.

Το er6 και το Gladius κοστίζουν γύρω στα 6.000-7.000 όταν το ducati 696 Κοστίζει 9000. Σίγουρα δεν έχει 2000+ σε περιφερειακά το ducati και η πλειοψηφία των κατόχων των Ιαπωνικών μια χαρά θα κάνουν την δουλειά τους.

Βέβαια για εμένα να συγκρίνεις ducati με ιαπωνικό είναι στις περισσότερες περιπτώσεις εντελώς άτοπο, σαν να συγκρίνεις mini cooper με suzuki swift ή ferrari με nissan. Άλλες οι μεθόδοι παραγωγής άλλες κουλτούρες και παράδοση και το ένα είναι πολύ μα πολύ πιο exclusive(αποκλειστικό?).

Η Triumph Νομίζω ότι είναι ο Ευρωπαίος κατασκευαστής που τα πρότυπα κατασκευής είναι πιο κοντά στους ιάπωνες. Αλουμινένια πλαίσια,κυρίως showa,nissin και αντίστοιχη ποιότητα. Βέβαια το αποτέλεσμα είναι συνήθως διαφορετικό γιατί οι μοτοσυκλέτες φτιάχνονται από Ευρωπαίους για Ευρωπαίους. Κλειδώνουν πιο καλά στα θέλω μας. Οι Ιάπωνες άρχισαν να μιλάνε για οδική συμπεριφορά μετά το 1984 στις μοτοσυκλέτες και μετά το 1990 στα αυτοκίνητα, όταν στην ευρώπη αυτό ήταν πάντα προτεραιότητα.
Τα ktm έχουν όντως κορυφαία περιφερειακά και σαφώς δικαιολογούν το κόστος τους. Για κάποιον βέβαια που τα χρειάζεται και μπορεί να τα αξιοποιήσει.
BMW δεν είχα ποτέ αλλά θεωρώ ότι είναι κάπως ακριβές μοτοσυκλέτες καθώς οι Γερμανοί εξαργυρώνουν το όνομα και την ποιότητα τους???? Το τελευταίο είναι πολλές φορές αμφισβητήσιμο τόσο όσον αφορά την αξιοπιστία αλλά και την απτή ή ουσιαστική ποιότητα του συνόλου των υλικών. Σίγουρα υπάρχουν και καλά παραδείγματα που δικαιολογούν τα παραπάνω αλλά και αρνητικά.

Αυτή την στιγμή ένα f800gs abs κοστίζει 12500
Ένα triumph tiger800xc κοστίζει 10500
Ένα vstrom650--->9000
Ένα Crossrunner-->11000
Μπορεί να δικαιολογήσει το bmw την τιμή του από την ποιότητα ή κάτι άλλο?
Για μένα όχι αυτή είναι η υπεραξία.
Αντιθέτως η τιμολογιακή πολιτική της Triumph είναι ανταγωνιστική της Ιαπωνικής. To VSTROM είναι 650 και υπάρχει και η απλή έκδοση του Tiger.
Για μένα και οι 4 που ανέφερα έχουν κοντινή ποιότητα περιφερειακών και γενικότερης κατασκευής.
Ιαπωνικό με προβλήματα ποιότητας δεν είχα ποτέ. Και τα λάστιχα των μαρσπιέδων μπορεί μετά από 50Κ+, να άνοιγαν στις άκρες αλλά δεν ξέρω τώρα αν μπορούμε να κρίνουμε την ποιότητα από το ελαστικό των μαρσπιέδων.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#6

Δημοσίευση από Vag » 23 Σεπ 2013, 13:38

Oμως μην ξεχνατε οτι το tdm μονοπωλουσε στην κατηγορια του ,πριν βγει το tiger οπωτε και αμεσως πατωσε στις πωλησεις κανω λαθος? :shades:

αρα ειναι δυσκολο να πεσει η τιμη του απο την μια στιγμη στη αλλη ....

Συμφωνω σε αυτο που λεει και ο Ντινος οι διαφορες σαν μοτοσυκλετα ειναι μεγαλες.. :)

δεν το λενε και τυχαια το tiger οτι ειναι ο διαδοχος του tdm...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#7

Δημοσίευση από makisp » 23 Σεπ 2013, 14:05

Vagelis έγραψε:Νεο θεματακι..........

μην ξεχνατε οτι το tdm μονοπωλουσε πριν βγει το tiger οπωτε και αμεσως πατωσε στις πωλησεις κανω λαθος? :shades:

οπωτε ειναι δυσκολο να πεσει η τιμη του απο την μια στιγμη στη αλλη ....

ασε οπως λεει και ο Ντινος οι διαφορες σαν μοτοσυκλετα ειναι μεγαλη.. :)
To TDM σχεδιάστηκε το 2002 και ήταν ανταγωνιστικό του 955. Μετά το 2007 απλά ξέμεινε στην γκάμα της yamaha, οπως και το Varadero στην γκάμα της Honda.
Όλα πούλαγαν καλά μέχρι πρόσφατα κυρίως λόγω της αντίληψης περι Ευρωπαϊκής αξιοπιστίας αλλά και του ιμαντζ που είχαν τα ενλόγω μοντέλα σε συγκεκριμένα γκρούπ της αγοράς.
Το TDM έκανε θραύση σε κάποια στρώματα της νεολαίας, που ήθελαν να αναβαθμιστούν από το xt και το Varadero ήταν μια μοτοσυκλέτα με κάποιο κοινωνικό πρεστίζ αλλά βέβαια και ταξιδιωτικές ικανότητες.
Το tiger εδώ στην Ελλάδα το έκοψε το θέμα με τα πιστόνια αλλιώς θα είχε πάει πολύ καλύτερα. Σίγουρα στα χρήματα του ήταν εξαιρετική επιλογή.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

midnek
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 18:57
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Honda

#8

Δημοσίευση από midnek » 23 Σεπ 2013, 14:35

makisp έγραψε: Ένα Ιαπωνικο σούπερσπορτ με τα big piston Πιρούνια του της showa έχει υποδεέστερες αναρτήσεις από ένα ευρωπαικό?
YZF R1 -> 17.900
RSV 4- APRC -> 18.000
S1000RR -> 16.800 δεν ξέρω με τι έξτρα προσφέρεται

Τι θα διάλεγες; :shades:



makisp έγραψε: Αυτή την στιγμή ένα f800gs abs κοστίζει 12500
Ένα triumph tiger800xc κοστίζει 10500
Ένα vstrom650--->9000
Ένα Crossrunner-->11000 στην προνομιακή τιμή των 11.900 πλέον προσφορά από τα 13.000 που είχε μέχρι πρότινος ... :lipseal:
Το καινούριο tiger 1050 που ειναι παραπλησιας χρήσης ειναι στα 11.500...

makisp έγραψε: Η Triumph Νομίζω ότι είναι ο Ευρωπαίος κατασκευαστής που τα πρότυπα κατασκευής είναι πιο κοντά στους ιάπωνες. Αλουμινένια πλαίσια,κυρίως showa,nissin και αντίστοιχη ποιότητα. Βέβαια το αποτέλεσμα είναι συνήθως διαφορετικό γιατί οι μοτοσυκλέτες φτιάχνονται από Ευρωπαίους για Ευρωπαίους. Κλειδώνουν πιο καλά στα θέλω μας. Οι Ιάπωνες άρχισαν να μιλάνε για οδική συμπεριφορά μετά το 1984 στις μοτοσυκλέτες και μετά το 1990 στα αυτοκίνητα, όταν στην ευρώπη αυτό ήταν πάντα προτεραιότητα.
Μάκη, το θέμα νομίζω δεν ειναι τα περιφερειακά από μόνα τους, αλλά το κατα πόσο το σύνολο δουλεύει και πως. Μόνος σου αναφέρεις ότι κλειδώνουν πιο καλά στα θέλω μας, οπότε αν δεν μιλάμε για καθαρά budget μοτοσικλέτες (που πλέον και οι Japan δεν ειναι και τόσο) τότε ο υποψηφιος αγοραστής ειναι αντιμέτωπος με ένα σημαντικό δίλημμα...
Δημήτρης

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 702
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 45 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 45

#9

Δημοσίευση από Αήρ » 23 Σεπ 2013, 15:18

Που είναι τα Ευρωπαικά οέο;;;

http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... _98013.asp
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...

Άβαταρ μέλους

Patapios
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 3403
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:29
Τόπος διαμονής: Νεα Ιωνια
Moto: Τiger 1050 SE
Κράνος: hjc prha-10
Ηλικία: 37

#10

Δημοσίευση από Patapios » 23 Σεπ 2013, 15:26

Αήρ έγραψε:Που είναι τα Ευρωπαικά οέο;;;

http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... _98013.asp

Πες οτι κανεις πλακα :/
FaceTiger.gr Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Αήρ
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 702
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 21:54
Τόπος διαμονής: Στον κόσμο μου!
Moto: SYM sitycom s 300i
Κράνος: HJC HQ1
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 45 φορές
Έχει δεχθεί like: 26 φορές
Ηλικία: 45

#11

Δημοσίευση από Αήρ » 23 Σεπ 2013, 15:32

:shades: :tooth: :whistling:
Γιώργος από το Best...

Μη μου τους όρχεις τάραττε...


ΑδελφόςΚαραμαζώφ
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 10 Ιούλ 2013, 18:31
Τόπος διαμονής: στο διάολο

#12

Δημοσίευση από ΑδελφόςΚαραμαζώφ » 23 Σεπ 2013, 17:00

makisp έγραψε:
ΑδελφόςΚαραμαζώφ έγραψε:ρε Αλχ άμα δεν το έβλεπες οπάδικα τι θα έγραφες? :tooth:


μακισπ πώς εξάγονται οι διαδικασίες πιστοποίησης και ελέγχου παραγωγής?
άπαξ και ξέρεις τι κατασκευάζεις, ο έλεγχος παραγωγής είναι θέμα χρόνου και κόστους όχι γνώσης
Δεν έχεις ακούσει τα ISO 9001,14001....
businessknowledgesource.com/manufacturi ... 27120.html
Αυτά δημιουργήθηκαν την δεκαετία του 2000 στα πρότυπα των Ιαπωνικών μοντέλων κατασκευής και παραγωγής που υπήρχαν από το 1960.
Τυποποίηση και οργάνωση των διαδικασιών είναι, ώστε να βελτιστοποιείται η ποιότητα.
Αυτό που λέγαμε δηλαδή παλιά, εμένα δεν μου έχει βγάλει τίποτα και τον άλλο τον έχει χρεωκοπήσει ή το ιταλικό πχ όπως σου βγει είναι λογικά δεν ισχύει πλέον.
Δεν εξαρτάται μια συγκεκριμένη παραγωγή από το αν την συναρμολόγηση την έχει κάνει ο Μάκης ή ο Γιώργος καθώς και οι δύο δουλεύουν τυποποιημένα και με τρόπο που να μπορεί να ελεγχθεί και εγγυηθεί η ποιότητα.
Όλα αυτά ίσως θεωρητικά γιατί στην Ελλάδα όλες οι εταιρείες που δούλευα, είχαν iso αλλά μόνο για να το αναφέρουν στο site. Κοινώς καμία διαδικασία iso δεν εφαρμοζόταν. Βέβαια η υπόλοιπη Ευρώπη δεν είναι Ελλάδα.

χανείο είναι και οι ευρωπέοι σε σχέση με τους ιαπωνέζους
δες για παράδειγμα τι έγινε μόλις αυξήθηκε η ζήτηση στα bmw και που έγραψε τις τυποποιήσεις και τους ελέγχους παραγωγής.

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#13

Δημοσίευση από Θάνος » 23 Σεπ 2013, 17:09

Πρίν λίγα χρόνια σε αυτά τα τόπικ είχαμε σφαγές, δεν είναι τυχαίο που τώρα πια δεν έχουμε,
πολύ απλά γιατί ακόμη και οι φανατικοί γιαπωνεζόφιλοι έχουν αρχίσει να το βλέπουν αλλιώς το θέμα,
μιας και δε μπορούν να κάνουν και αλλιώς, εκτός και αν μιλάμε για άνθρωπο με παροπίδες
και άνθρωπο που είναι τυφλός....

Κάποτε φτάνανε κάποιοι μέσα απο μοτοσυκλετιστικές κουβέντες να μειώνουν τους συνανθρώπους τους
επειδή κάνανε το βήμα να δοκιμάσουν την ευρωπαική μεριά, απλά tragic, η αμορφοσιά σε όλο της
το μεγαλείο δηλαδή....


Αν το δείτε ξεκάθαρα (εκτός κάποιων ελάχιστων περιπτώσεων) τα γιαπωνέζικα βγαίνουν ποοοολύ
πιο ακριβά απο τα ευρωπαικά, ειδικά στις κατηγορίες SS, ST, όπου βέβαια έτσι και οι γιαπωνέζοι
καταφέρναν να έχουν τα περιφεριακά και την συνολική ποιότητα των ευρωπαικών θα έπερναν
ξανά την πρωτιά στον χώρο χαλαρά....αλλα την έχουν χάσει, προσωπικά απο το 2000 και μετά
το έλεγα αυτό, ότι όπως έγινε και στα αυτοκίνητα έτσι θα γίνει και με τις μηχανές, δηλ θα έρθει η
μέρα που στον δρόμο θα βλέπεις σχεδόν μόνο ευρωπαικά κτλ κτλ.....


Ψάξτε το και θα δείτε πως έτσι είναι! :)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

VASILIS98
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:15
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: kymco agility 200i
Κράνος: shoei xr1100
Έχει δεχθεί like: 1 φορά
Ηλικία: 36

#14

Δημοσίευση από VASILIS98 » 23 Σεπ 2013, 17:19

Eτσι ακριβως ειναι Θανο! Πλεον τα ευρωπαικα εχουν ξεφυγει κ αν δεν ηταν στη μεση η οικονομικη κριση ηδη τα ευρωπαικα μοτοσακο θα ηταν η πλειοψηφια στο δρομο!

Κουμπωνουν στα θελω μας πιο καλα οπως ειπωθηκε κ πιο πανω!
Για παραδειγμα εγω φανατικος τζαπανις κ με παρωπιδες αν κ εχω περασει κ απο ευρωπη μερια με δυο ktm duke II με το μαυρο μοτερ αγανακτησα κ εγινα ακομη πιο τζαπαν.

Τις προαλες ετυχε να οδηγησω ενα bmw f800 st σαν αυτο του midnek στην φωτο ε λες και δεν ειχα ξανα οδηγησει μηχανη χτυπαγε η καρδια μου σαν τα τυμπανα της ζουγκλας!

Πιστευω πως ειναι πολυ πιο ολοκληρωμενα μοτορια τα ευρωπαικα απο ολες τις αποψεις!

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#15

Δημοσίευση από makisp » 23 Σεπ 2013, 17:26

Καλά σε αυτό το φόρουμ, με 3 συντονιστές με ευρωπαικά, άντε να σηκώσει και κανάς γιαπωνεζόφιλος κεφάλι :lolnb:

Να επισημάνω εδώ ότι η Ευρώπη είναι Ήπειρος και η Ιαπωνία χώρα.
Δηλαδή εδώ είμαστε (Γερμανία,Ιταλία,Βρετανία,Αυστρία...) vs Ιαπωνία :tooth:
Για ανάλυσε μου ρε Θάνο, γιατί το zzr1400 είναι ακριβότερο από το k1300s και το gsxr1000 από το ss1000. Δεν το πιάνω.
Για μένα πρότυπο ποιότητας είναι η Honda και όχι η BMW. Δες vfr800,1200,cbr1100xx Κλπ.
Βλέπεις το xx του 99 του Γιώργου που έχει τριφτεί και με 100 χιλιόμετρα και ακόμα λάμπει και κάτω από το τρίψιμο. :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#16

Δημοσίευση από Vag » 23 Σεπ 2013, 17:44

makisp έγραψε:Καλά σε αυτό το φόρουμ, με 3 συντονιστές με ευρωπαικά, άντε να σηκώσει και κανάς γιαπωνεζόφιλος κεφάλι :lolnb:

Να επισημάνω εδώ ότι η Ευρώπη είναι Ήπειρος και η Ιαπωνία χώρα.
Δηλαδή εδώ είμαστε (Γερμανία,Ιταλία,Βρετανία,Αυστρία...) vs Ιαπωνία :tooth:
Για ανάλυσε μου ρε Θάνο, γιατί το zzr1400 είναι ακριβότερο από το k1300s και το gsxr1000 από το ss1000. Δεν το πιάνω.
Για μένα πρότυπο ποιότητας είναι η Honda και όχι η BMW. Δες vfr800,1200,cbr1100xx Κλπ.
Βλέπεις το xx του 99 του Γιώργου που έχει τριφτεί και με 100 χιλιόμετρα και ακόμα λάμπει και κάτω από το τρίψιμο. :tooth:
Mακη ο θανος ειπε απο το 2000 και μετα πηρε κεφαλι η ευρωπη....

Και εκει εχει καποιο δικιο γιατι πιο πριν δεν υπηρχε καν .. :tooth:

Οσο για τους συντονιστες εγω πηρα ευρωπαικο χωρις να το εχω μετανιωσει ειχα βεβαια μια μικρη επιφυλαξη αλλα τελικα ολα μια χαρα, την κ@υλ@ μου μου χαριζει καθε φορα που την καβαλαω δεν την εχω νιωσει με κανενα αλλο μοτο....μου ανεβαζει το λιμπιντο καθημερινα... :tooth:

Αλλα παρολο που εχω ευρωπαικο δεν παει να πει οτι ειμαι και φανατικος ευρωπαιος, ειμαι σε ολα ανοιχτος,και σιγουρα εχω αποψη , και σιγουρα μου αρεσουν και τα ευρωπαικα αλλα και τα ιαπωνεζικα.....οπως εχω πει ,καποια υπερτερουν και καποια οχι,ειτε ειναι ευρωπαικα ειτε ιαπωνεζικα....... αλλα δεν θεωρω οτι τα ιαπωνεζικα ειναι ακριβα.... :fp:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#17

Δημοσίευση από makisp » 23 Σεπ 2013, 18:09

Να επισημάνω ότι η Κρίση έχει ωφελήσει την Ευρώπη και ότι γύρω στο 2010(δεν θυμάμαι ακριβώς) έφαγε υποτίμηση το ευρώ έναντι στο γιεν και εκεί που πχ τα ss1000 κόστιζαν 14-15Κ πήγαν εν μια νυκτί στα 16Κ+.
Βαγγέλη χαίρομαι για το λίμπιντο φίλε...αρχίζουμε και γινόμαστε και μιας ηλικίας :tooth:
Και τον Παππού με το Γιαπωνέζικο μια χαρά τον κόβω :lolnb:
Καλά πριν το 2000 η Ευρώπη...
Η Απρίλια έβγαζε τον Πήγασο και....αυτόν
Η Γκούζι έβγαζε 2 τσόπερ και 1 δρόμου σε 2-3 εκδόσεις, α είχε και την centauro (μάλλον είχε παρατεταμένη ομίχλη στην λίμνη Κόμο)
Η Triumph είχε αντιγράψει το gpz900 Του 1984 και είχε βγάλει τις σειρές που είχε βγάλει που συνδύαζαν, 2 διαφορετικές διαδρομές πιστονιού σε 3 ή 4 κυλίνδρους με διαφορετικά κουστούμια trident/sprint/daytona/trophy/tiger και πλαίσια/ψαλίδια κλπ τα ίδια (δες ρεγουλατόρο triumph ως το 1998 και ρεγουλατόρο kawasaki 1984)
H ΚΤΜ έβγαζε εντούρο και διάφορες πολιτικές μονοκύλινδρες εκδόσεις για όσους ήθελαν στα γεράματα να έχουν parkinson
Η ducati είχε τα supersport 888/916, τα monster και τα ss που τι ακριβώς ήταν? Μάλλον roadsport. Έβγαιναν και με μισό ή ολόκληρο φαίρινγκ και με 1 ή 2 δισκόφρενα.
Η bmw είχε πλούσια γκάμα για την τρίτη ηλικία άντε και μία περιπετειώδης έκδοση.

Α και με τα 5700 που κάνει το gladius σε ευρωπαικό...άντε να πάρεις κανένα σκουτερόπαπο :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6765
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#18

Δημοσίευση από Vag » 23 Σεπ 2013, 18:15

makisp έγραψε: Α και με τα 5700 που κάνει το gladius σε ευρωπαικό...άντε να πάρεις κανένα σκουτερόπαπο :tooth:
Αυτο ξαναπεστο!!!!! :tooth:
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

Stathis psaltis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 02:23
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Aprilia pegaso strad
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#19

Δημοσίευση από Stathis psaltis » 23 Σεπ 2013, 19:39

Το θέμα είναι ότι οι Japan από το 2000 και μετά δε λένε με τίποτα να αντιληφθούν ότι ο κόσμος έχει αλλάξει κατα πολύ! 'Αλλα γούστα, άλλες απαιτήσεις, άλλη αισθητική!
Αυτό το κενό εκμεταλεύτηκαν οι Ευρωπαίοι και με το κατάλληλο marketing κερδίζουν έδαφος χρόνο με το χρόνο!
Με λίγα λόγια οι σχιστομάτες εξακολουθούν να δίνουν περισσότερη βάση στην πρακτικότητα ( ακόμα και στις μεγάλες μοτό) παραμελόντας κάποιες λεπτομέρειες, που όμως κάνουν τη διαφορά.
Γι΄ αυτό και αν βάλεις να διαλέξoυν ανάμεσα στο gladius και το monster 696 δεν θα υπάρχει ούτε ένας που να διαλέξει το gladius....

Άβαταρ μέλους

Vortex
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 876
Εγγραφή: 20 Φεβ 2013, 00:49
Τόπος διαμονής: Αττική
Moto: gsxr 600 k9
Κράνος: HJC/SHOEI
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 32

#20

Δημοσίευση από Vortex » 23 Σεπ 2013, 19:45

16800 ss 1000r
18000 rsv4
10995 k9
12575 k13

πως ειναι πιο ακριβα ρε παιδια; το κ9 να παρεις να το φορτωσεις με traction κλπ κλπ δεν ξεπερναει το rsv4 το απλο
και το κ13

και εβαλα τα gsxr γιατι ξερω απο τα παιδια που εχουν ριξει χρημα πανω .

Απάντηση

Επιστροφή στο “[Μοτοσυκλέτα] Γενικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης