JAPAN vs EUROPE


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

Re: JAPAN vs EUROPE

#261

Δημοσίευση από Gee » 23 Οκτ 2014, 22:54

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Wolfscum έγραψε:το Transalp...που θα κάνει το παπί και το ταξιδιάρικο με την ίδια ευκολία.

Ζωη εχεις οδηγησει Transalp και σου φανηκε οτι κανει για παπι :think: ?για ταξιδιαρικο ναι, αλλα για παπι????λες και οδηγουσα θωρηκτο μου φανηκε



Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#262

Δημοσίευση από Wolfscum » 23 Οκτ 2014, 22:58

Gee έγραψε:
Wolfscum έγραψε:το Transalp...που θα κάνει το παπί και το ταξιδιάρικο με την ίδια ευκολία.

Ζωη εχεις οδηγησει Transalp και σου φανηκε οτι κανει για παπι :think: ?για ταξιδιαρικο ναι, αλλα για παπι????λες και οδηγουσα θωρηκτο μου φανηκε
Γιώργο ναι το έχει ο πατέρας μου και φίλος κολλητός.

Σαν πρώτη εμπειρία ναι φαντάσει λίγο ογκώδες με την τιμόνα του και τα πλαστικά. Αλλά αν το δουλέψεις λίγο θα δεις ότι είναι πάρα πολύ μανιτζέβελο και κόβει παντού για πλάκα.

Απλά καίει τον πάτο του (μοτέρ που λέγαμε) για μέσα στην πόλη. Χειρότερο από το δικό μου με τη μισή δύναμη.

Μιλάω για το 650.

ΥΓ. Όταν λέω παπί προφανώς δεν το εννοώ κυριολεκτικά.

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#263

Δημοσίευση από makisp » 24 Οκτ 2014, 00:26

billy84 έγραψε:
Wolfscum έγραψε:Άσε ρε με τα εθνικά :P

Χωρίς πλάκα πάντως ώρα είναι έστω στο WSBK να μπουν. ΟΚ από χώμα ξεκίνησε η εταιρεία και εκεί έχει τις επιτυχίες της αλλά για να μπορεί κάνα άνθρωπος να πουλάει το RC8 χωρίς να ιδρώνει χρειάζεται να παίζει στα πρωταθλήματα η ΚΤΜ.

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 22 Οκτ 2014, 23:57 --
billy84 έγραψε: Το S1000rr ειναι καλυτερο στα λεφτα του απο ολα τα Ιαπωνικα αλλα δεν ειναι να το συζητας σαν καλυτερη επιλογη ουτε καν σε φορουμ.Νυχτα τα εφερναν στην αντιπροσωπεια και σκεπασμενα :lol: .Στα Μεγαρα με εναν που μιλουσα στα 11.000km εσπασε και ποσα αλλα ακομα.Το οτι εβαλαν εναν κοφτη για το στρωσιμο δε λεει κατι,παρτο και κανε 40.000km.Eπαναλαμβανω ειναι ενα μηχανακι που θα το επαιρνα με κλειστα ματια αν δεν ειχε αυτα τα θεματα.

Να λεμε και την αληθεια ομως αναρτησιακα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο,με το καλημερα παει για αναρτηση πισω οπως τα Ιαπωνικα για χρηση πιστας.Και μια τρομπα φρενου μια χαρα τη χρειαζεται παρολο που εχει καλες δαγκανες,κατι που κανουμε και στα Ιαπωνικα.Με αυτες τις μετατροπες δεν υπερισχυει πουθενα πλην της δυναμης αλλα τι να την κανεις αν σκεφτεσαι ποτε θα ανατιναχτει?
Όχι ρε δε χαλάνε ποτέ τα BMW. Αυτά και το C50 :P
Ναι το συνεχίζω γιατί αλλιώς το θέμα δεν έχει λόγο ύπαρξης και η ίντριγκα φέρνει πελατεία :P

Ασχετο αλλα να ξερεις οτι το 95% των οδηγων θα παει πιο γρηγορα και πιο ανετα με το μηχανακι σου παρα με ενα Tuono V2,V4,ducati streetfighter και ας μη φορας ohlins.Αυτο το ξερουν καλα οι Ιαπωνες και πραττουν αναλογως.Σιγα το δυσκολο να σου βαλουν μια competition αναρτηση πισω,ενα ζευγαρι ζαντες σφηρηλατες και ενα κομπλε μπροστινο ohlins.Το μηχανακι μετα θα εσπερνε πραγματικα αλλα ποσοι θα το αγοραζαν?Οσοι αγορασαν και τα tuono factory...δεν ειδα κανεναν να αναφερει ομως οτι στα απλα τουονο απλα πεταγες την πισω αναρτηση ενω στο χοντα ειναι μια χαρα.
Θα σου πω εγώ για τις sachs που φοράνε και τα περισσότερα ευρωπαικά. Έχω αλλάξει 10 μοτοσυκλέτες και πρώτη φορά αναγκάζομαι να αλλάξω αμορτισέρ. Έχω κάνει 32.000 χιλιόμετρα και το αμορτισέρ τα έχει παίξει από τις 20.000. Αρχικά είδα κάποια υγρά, που μάλλον ήταν από την υδραυλική προφόρτιση, η οποία πάραυτα συνεχίζει και δουλεύει. Αλλά έκτοτε το αμορτισέρ δουλεύει σε ρύθμιση 50% προφόρτιση ελατηρίου και φουλ αποσβέσεις, με μέτρια απόσβεση και πραγματικά φτωχή απόδοση. Μέχρι που άρχισε να κάνει κάποια κουλά και ανεξήγητα και να τερματίζει στα καλά καθούμενα και να τινάζεται και ο θεός και η παναγιά.
Φτωχή απόδοση τα showa και τα kayaba αλλά δεν μου έχει σκάσει ποτέ κανένα μέχρι τις 60-70Κ που τα πήγαινα.
Κορυφαία τα Ohlins και τα White power, ανταγωνιστικά τα marzocchi αλλά πόσα ευρωπαικά τα έχουν?

Θάνο αγόρασες το k1200 σε προσφορά πριν βγει το k1300 και ορθώς θεωρείς ότι στα χρήματα που το πήρες, δεδομένου των έξτρα ήταν καλή αγορά. Αν περίμενες 6 μήνες και έπαιρνες το k1300 με τα ίδια έξτρα πόσο παραπάνω θα το πλήρωνες Θάνο γιατί αυτή είναι η κανονική τιμή πώλησης του bmw. Το zzr 1400 έκανε το 2012 πριν εμφανιστεί το νέο μοντέλο 12.000. Δεν συγκρίνουμε την τιμή ενός μοντέλου στην δύση του, με αυτή ενός πρωτοεμφανιζόμενου μοντέλου, ακόμα και αν θεωρούμε ότι δεν προσφέρει κάτι ανώτερο.
Η κάθε εταιρία έχει την δική της τιμολογιακή πολιτική και σήμερα το s1000rr έχει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή για Bmw για λόγους που αυτή ξέρει.Δεν είναι δυνατόν να έχει το supersport της εταιρίας την ίδια τιμή με ένα roadster της. Ίσως είναι εργαλείο για να προβάλει την εταιρεία και όχι για να αποφέρει κάποιο κέρδος.Τι σχέση σε κόστος κατασκευής έχει το NineT με το s1000rr. Όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της bmw και της ducati σε όποια αντιστοιχία θες, είναι ακριβότερα. Ένα Monster 696 με abs έχει 2.000-3000 παραπάνω από τα αντίστοιχα suzuki,yamaha,kawasaki. Τα top mega on off της ιαπωνίας έχουν 15500 και της bmw και ducati ακόμα και να βγάλεις τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις τουλάχιστον 3.000 παραπάνω. Σε έναν μέσο αναβάτη πέφτουν λίγες οι αναρτήσεις και τα φρένα του Super Tenere?
Με 6.000 ευρώ πέρνεις αξιοπρεπή ιαπωνικές μοτοσυκλέτες όπως gladius,mt07,bandit. Σε Ευρωπαικό ούτε Beverly δεν παίρνεις.
Η αντικειμενική αλήθεια αυτή είναι.
Υπάρχουν τομείς που υπερέχουν τα ευρωπαικά αλλά αυτό δεν έρχεται χωρίς αντίτιμο και χωρίς άλλα αρνητικά.


Να ξαναπώ ότι ο φανατισμός είναι αρνητικός σε κάθε μορφή και έκφραση του και ότι υπάρχουν προικισμένες μοτοσυκλέτες και από τις 2 Ηπείρους.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5075
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 36

#264

Δημοσίευση από Θάνος » 24 Οκτ 2014, 00:44

Ώπα Μάκη, δε πήρα το Κ σε καμία προσφορά, ούτε 6 μήνες πριν βγει το 13 :D Όποτε άκυρο αυτό
που λές....το δικό μου με τα έξτρα που το πήρα τότε είχε 18.300....στην πορεία με βαλίτσες και κάτι
άλλα έχει πάει στα 19.500....Εγώ βέβαια δε το πήρα τόσο αλλα για αλλους λόγους... :)

Απο εκεί και πέρα, πάνω κάτω λέμε συνέχεια τα ίδια, και οι 2 πλευρές βγάζουν ακριβά και φθηνά
μοντέλα....σίγουρα παίζουν και το παιχνίδι τους....Απλά αυτό που λέω εγώ είναι ότι αυτα τα 2-3000
που λές και εσύ ότι έχουν παραπάνω τα έχουν λόγο καλύτερων περιφερειακών και πως αν είχαν
τα ίδια περιφερειακά και τα Ιαπωνικά, ότι θα είχαν και αυτά αυτή την τιμή και ίσως και παραπάνω....

Αυτό λέω συνέχεια....

Μην γυρνάμε πίσω...η yamaha δεν έχει βγάλει πανάκριβα μηχανάκια;;; το επετειακό r1 με τα 20χιλιάρικα
το ξεχνάμε;;; γιατι είχε Μάκη μου 20;;;; μήπως επειδή φόραγε ζαντούλα agusta φάση;;; μήπως γιατι
φόραγε κάτι τούμπανα ohlins μπρός πίσω;;;;; μήπως (αυτό δε το θυμάμαι καλά) φόραγε brembo;;;;

Αυτό λέω, ούτε φανατισμός λοιπόν υπάρχει ούτε τιποτα, μιλάω με αποδείξεις και με δεδομένα... ;)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12415
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 231 φορές
Έχει δεχθεί like: 245 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#265

Δημοσίευση από ALX » 24 Οκτ 2014, 08:36

makisp έγραψε: Θα σου πω εγώ για τις sachs που φοράνε και τα περισσότερα ευρωπαικά. Έχω αλλάξει 10 μοτοσυκλέτες και πρώτη φορά αναγκάζομαι να αλλάξω αμορτισέρ. Έχω κάνει 32.000 χιλιόμετρα και το αμορτισέρ τα έχει παίξει από τις 20.000. Αρχικά είδα κάποια υγρά, που μάλλον ήταν από την υδραυλική προφόρτιση, η οποία πάραυτα συνεχίζει και δουλεύει. Αλλά έκτοτε το αμορτισέρ δουλεύει σε ρύθμιση 50% προφόρτιση ελατηρίου και φουλ αποσβέσεις, με μέτρια απόσβεση και πραγματικά φτωχή απόδοση. Μέχρι που άρχισε να κάνει κάποια κουλά και ανεξήγητα και να τερματίζει στα καλά καθούμενα και να τινάζεται και ο θεός και η παναγιά.
Φτωχή απόδοση τα showa και τα kayaba αλλά δεν μου έχει σκάσει ποτέ κανένα μέχρι τις 60-70Κ που τα πήγαινα.
Κορυφαία τα Ohlins και τα White power, ανταγωνιστικά τα marzocchi αλλά πόσα ευρωπαικά τα έχουν?

Τα top mega on off της ιαπωνίας έχουν 15500 και της bmw και ducati ακόμα και να βγάλεις τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις τουλάχιστον 3.000 παραπάνω. Σε έναν μέσο αναβάτη πέφτουν λίγες οι αναρτήσεις και τα φρένα του Super Tenere?
Mάκη... υπάρχουν και οι προδιαγραφές ξέρεις που ζητάει η κάθε εταιρία. Δεν μπορεί πχ το δικό μου showa να δουλεύει για 150.000-160.000 χιλ (και σε βαρύ μηχανάκι) και τα αντίστοιχα showa των γιαπωνέζικων να θέλουν αλλαγή στα 60.000 ή στα 80.000 max!!!

Εγώ ξέρω ελάχιστα γιαπωνέζικα που κατάφεραν να περάσουν τις 100.000χιλ χωρίς να σκάσει αμορτισέρ!!!

Άρα μιλάμε για προδιαγραφές που ζητάει η κάθε εταιρία. Δεν είναι λοιπόν γιαπωνέζικα μόνο ή ευρωπαϊκά. Ό,τι πληρώσεις παίρνεις Μάκη μου κι όταν η Γκούτσι είπε στη Σακς δώσε μου ένα αμορτισέρ από το πανέρι μωρέ :D δεν φταίει η Σακς ούτε η κάθε Σακς. Φταίει αυτός που παράγγειλε το φτηνιάρικο αμορτισέρ της εταιρίας.

Παμπαρακατ.... λες για τις τιμές των mega on off της ιαπωνίας.... μήπως θυμάσαι αρχική τιμή του tenere? :D
Mήπως θυμάσαι επίσης πόσο το κατέβασαν μέσα σε ένα χρόνο γιατί ελάχιστοι το προτίμησαν? Σε εκείνα τα χρήματα, όλοι αγόραζαν GS!

Κουβέντα κάνουμε πάντως και δεν υπάρχει φανατισμός. Εγώ σε καμία περίπτωση δε είπα ότι τα ευρωπαϊκά είναι καλύτερα των γιαπωνέζικων. Όμως θεωρώ ότι το βασικό τους πρόβλημα (των Ιταλο/Αυστριακών κυρίως :D ) ήταν η αξιοπιστία η οποία βελτιώθηκε πολύ τα τελευταία χρόνια... την ίδια στιγμή που είναι περισσότερο προσεγμένα σε περιφερειακά και στήσιμο.
Αυτό δεν είναι φανατισμός... η πραγματικότητα είναι!
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#266

Δημοσίευση από Σάββας » 24 Οκτ 2014, 09:21

Α γειά σου....ψηλέ ! :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12415
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 231 φορές
Έχει δεχθεί like: 245 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#267

Δημοσίευση από ALX » 24 Οκτ 2014, 11:02

...και για το Θάνο που λες ότι το πήρε προσφορά, να ξέρεις ότι δεν το πήρε προσφορά. Το πήρε κανονικότατη τρέχουσα τιμή ως τελευταίο μοντέλο. Κι όταν το πήρε, ούτε φήμες δεν υπήρχαν καν από την BMW για επερχόμενη αλλαγή μοντέλου. Το 1300άρι παρουσιάστηκε στα σαλόνια τέλος του 2009.Ο Θάνος το είχε αγοράσει μέσα του 2008 αν δεν κάνω λάθος.
Επίσης θυμάμαι κατά λέξη που μου έλεγε πως η BMW είχε προσφορά Κ1200S 2-3 χιλιάρικα κάτω αλλά σε άλλα μηχανάκια προηγούμενων ετών και σε άλλα χρώματα, αλλά αυτός ήθελε το συγκεκριμένο με αυτά τα χρώματα, οπότε το πλήρωσε στη κανονική του τιμή.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5075
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 36

#268

Δημοσίευση από Θάνος » 24 Οκτ 2014, 11:16

:thumpup:


Έτσι ακριβώς ψηλέ, σκέψου το ότι έπαιζαν άλλα σε προσφορά δε το θυμόμουν...δεν είχαν esa που το
ήθελα και ήταν στα χρώματα μπλε-ασπρο που επίσης δεν ήθελα... Oook Και πάρθηκε Απρίλη του 08....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα


Gee
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 652
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:26
Τόπος διαμονής: Αθηνα
Moto: APRILIA TUONO V4 ABS
Κράνος: R-PHA 10+, Race-RPro
Έχει κάνει like: 11 φορές
Έχει δεχθεί like: 62 φορές
Ηλικία: 34

#269

Δημοσίευση από Gee » 24 Οκτ 2014, 15:28

makisp έγραψε: Σε έναν μέσο αναβάτη πέφτουν λίγες οι αναρτήσεις και τα φρένα του Super Tenere?
Αυτο το πραγμα πραγματικα το ακουω χρονια και απορω...
Ενας μεσος αναβατης δηλαδη κακο ειναι να εχει πιο αμεσα και πιο δυνατα φρενα;δεν του χρειαζονται;
Κακο ειναι να εχει αναρτησεις που ελεγχουν καλυτερα το μηχανακι και απορροφουν καλυτερα τις ανωμαλιες;ουτε αυτο του χρειαζεται;
Δεν θα καταλαβει διαφορα στην χρηση που κανει;Εγω εχω διαπιστωσει οτι διαφορα καταλαβεινεις απο την 1η λακκουβα και απο την 1η φορα που θα χρειαστει να φρεναρεις καλα.
Πχ με cbr600 στα νορμαλ φρενα ολα καλα και ωραια με παρα πολυ καλες εντυπωσεις, μεσα στα Μεγαρα ομως οταν χρειαστηκε να πιεσω πιο πολυ το φρενο(και στον δρομο μπορει να τυχει φυσικα) μου φανηκε αρκετα πιο αδυναμο απο αυτο που ειχα συνηθισει, απο την αλλη ο αναβατης του cbr καβαλησε το Hyper και επαθε πλακα με το ποση δυναμη ειχαν τα φρενα του, παροτι ηταν ποτισμενα τα τακακια με λαδι αναρτησης αφου μου ειχαν σκασει οι τσιμουχες λιγες μερες πριν.Το cbr ειναι ss 120 ιππων στιαγμενο για πιστες και μεγαλες ταχυτητες και το Hyper ειναι ενα mega motard 85 ιππων φτιαγμενο για πολυ μικροτερες ταχυτητες...

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 35

#270

Δημοσίευση από Lavazutra » 24 Οκτ 2014, 18:16

ειναι ανάλογα πως το πας και τι ζητάς.....πχ το versys για τα δεδομένα μου είναι σουμιές....αλλοι το λένε γαμηστερό....

Εγώ ξέρω ότι με 50000χλμ θα σου έρθω σε λίγο καιρό για ρουλεμάν λαιμού...............2η φορά......ΧΑΧΑΧΧΑΧΧΑΧΧΑΧΑ
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#271

Δημοσίευση από makisp » 24 Οκτ 2014, 18:17

Όσον αφορά την μοτοσυκλέτα του Θάνου προφανώς είχα καταλάβει λάθος.
Alx 16.000 έκανε το Tenere όταν παρουσιάστηκε και 17 το crosstourer.
Έχετε φτάσει οι μεν να λέτε α είναι ευρωπαικό χαλάει και οι άλλοι να λέτε είναι ευρωπαικό έχει αναρτήσεις και φρένα.
Δεν νομίζω να είναι έτσι. Τα μισά από τα Tiger εδώ μέσα έχουν αλλάξει αναρτήσεις και τα μισά από τα υπόλοιπα το σκέφτοντε. Τα street triple βάζουν αμορτισέρ από daytona και τα Daytona ohlins. Προσωπικά έχει τύχει να οδηγήσω sprint st 955 με εξαπίστονες από Hayabusa και έχω δει και άλλο με τέτοιο setup.
Gee το ότι οι αναρτήσεις είναι φτωχές δεν σημαίνει ότι τις καταλαβαίνεις στις λακούβες. Η φτωχή ανάρτηση μπορεί να είναι μια χαρά άνετη απλά να μην λειτουργεί σωστά στα πολλά ή να είναι αρκούντως σφιχτή αλλά να μην αποσβένει αρκετά. Η ποιοτική ανάρτηση λειτουργεί απλά σωστά σε διαφορετικές καταστάσεις και φορτία.
Σαφώς το guzzi έχει τα καλύτερα φρένα από κάθε μοτοσυκλέτα που είχα. Δεν σημαίνει όμως ότι οι μοτοσυκλέτες με τα tocico ή nissin που είχα, ήταν επικίνδυνες ή δεν σταματούσαν αποτελεσματικά και με ασφάλεια.
Προσωπικά στο guzzi αμφιβάλω αν έχω χρησιμοποιήσει σε κάποια περίπτωση πάνω από το 70% των φρένων του ενώ στα άλλα μπορεί σε ακραίες καταστάσεις να τερμάτιζα και καμία μανέτα. Απλά τα φρένα του είναι too much για τον δρόμο χωρίς αυτό να είναι κακό, αλλά ούτε και εκ των ουκ ανεφ.
Οι ιαπωνικές αναρτήσεις συνήθως δουλεύουν μια χαρά στο 70%-80% των ορίων της μοτοσυκλέτας που κινήται και η πλειοψηφία των οδηγών. Δεν μεταδίδουν πολλές πληροφορίες που επίσης είναι καλό για τους μέτριους οδηγούς. Από εκεί και πάνω αρχίζουν τα κουνήματα συνήθως αρκετά πριν φτάσει στο όριο το πλαίσιο και αυτό σηματοδοτεί με κάθε ασφάλεια ότι ως εδώ καλά. Λίγο φτωχά τα φρένα αλλά προοδευτικά και υπό φυσιολογικές συνθήκες αρκούντως δυνατά. Βυθίζεται παραπάνω το πιρούνι στα φρένα αλλά σε πόσους γλίστρησε το μπροστινό επειδή τερμάτισε αυτό?
Η μετριότητα για τους πολλούς μπορεί να μην είναι κακή και ίσως σε κάποια επίπεδα και θετική.
Κάποιοι ανεβασμένοι οδηγικά πολύ σωστά να ψαχτούν και παραπάνω και ας κάνουν τις επιλογές τους. Δεν παράγονται όμως μοτοσυκλέτες μόνον για αυτούς και δεν αξιολογούντε όλες οι μοτοσυκλέτες μόνο με αυτά τα κριτήρια.
Λέτε ότι δικαιολογείται σε μια μεσαία μοτοσυκλέτα διαφορά 3.000 λόγω περιφεριακών. Δεν αγοράζουν οι κατασκευαστές με τιμές λιανικής παίδες. Αν ένα τοπ Ohlins αμορτισέρ κάνει 1200 ευρώ λιανική, ο έμπορος το παίρνει 600 ευρώ. Η λιανική με 50% δουλεύει. Ο κατασκευαστής που παραγγέλνει μερικές χιλιάδες κομμάτια τον χρόνο πληρώνει μάξιμουμ το 20% της λιανικής.
Άρα ένα σετ Ohlins δεν κοστίζει 3-4.000 στον κατασκευαστή, ούτε ένα σετ brembo κανά χιλιάρικο.
Τεσπά σε κουβέντα να βρισκόμαστε.
Ποτέ δεν μετάνιωσα που πήρα το guzzi ούτε σκέφτηκα ποτέ να το πουλήσω. Δεν τα παίρνεις βέβαια και για τα κορυφαία χαρακτηριστικά τους, αλλά για άλλους λόγους που βέβαια δύσκολα απαντόντε στας ανατολάς.
Απλά υπερβάλλετε και είστε απόλυτοι και νιώθω την ανάγκη να εξορθολογήσω την συζήτηση.
Αν μου δοθεί η δυνατότητα στο μέλλον 2 υποψήφια που μπορεί να χτυπήσω διατηρώντας παράλληλα και το guzzi είναι το vfr1200 και το z1000sx. Ας δώσω αν χρειάζεται και 1000 ευρώ για αναρτήσεις :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#272

Δημοσίευση από billy84 » 24 Οκτ 2014, 18:36

Θάνος έγραψε:Ώπα Μάκη, δε πήρα το Κ σε καμία προσφορά, ούτε 6 μήνες πριν βγει το 13 :D Όποτε άκυρο αυτό
που λές....το δικό μου με τα έξτρα που το πήρα τότε είχε 18.300....στην πορεία με βαλίτσες και κάτι
άλλα έχει πάει στα 19.500....Εγώ βέβαια δε το πήρα τόσο αλλα για αλλους λόγους... :)

Απο εκεί και πέρα, πάνω κάτω λέμε συνέχεια τα ίδια, και οι 2 πλευρές βγάζουν ακριβά και φθηνά
μοντέλα....σίγουρα παίζουν και το παιχνίδι τους....Απλά αυτό που λέω εγώ είναι ότι αυτα τα 2-3000
που λές και εσύ ότι έχουν παραπάνω τα έχουν λόγο καλύτερων περιφερειακών και πως αν είχαν
τα ίδια περιφερειακά και τα Ιαπωνικά, ότι θα είχαν και αυτά αυτή την τιμή και ίσως και παραπάνω....

Αυτό λέω συνέχεια....

Μην γυρνάμε πίσω...η yamaha δεν έχει βγάλει πανάκριβα μηχανάκια;;; το επετειακό r1 με τα 20χιλιάρικα
το ξεχνάμε;;; γιατι είχε Μάκη μου 20;;;; μήπως επειδή φόραγε ζαντούλα agusta φάση;;; μήπως γιατι
φόραγε κάτι τούμπανα ohlins μπρός πίσω;;;;; μήπως (αυτό δε το θυμάμαι καλά) φόραγε brembo;;;;

Αυτό λέω, ούτε φανατισμός λοιπόν υπάρχει ούτε τιποτα, μιλάω με αποδείξεις και με δεδομένα... ;)

Ναι αλλα σε αντοιστοιχη περιπτωση το RSV factory εχει 24.000 ευρω.To καλο αν θες ενα γιαπωνεζικο 1000αρι ειναι οτι μετα απο 1-2 χρονια βρισκεις στοκ στα 12.000.Τα Σουζουκι τα εβρισκες με κατω απο 11.000 καινουργια!Μιλαμε για τα μισα λεφτα.

Αν θες ζαντες με 1700 βαζεις PVM,προσφορες παιζουν παντα,μαλιστα ειχα βρει galespeed για το δικο μου στα 1300 ευρω!!!
Αν θες αναρτηση πισω βαζεις με 1200 ευρω περιπου,δε συζηταω καν τις ευκαιριες για μεταχειρισμενες που βρισκεις με 500 ευρω.
Και ενα κομπλε μπροστινο ohlins βαζεις με 2500 ευρω.
Μια τρομπα φρενου με 200 ευρω και αν θες το απολυτο και καλυτερο απο οτι φορανε τα Ευρωπαικα βαζεις με 650 accosatto δαγκανες μονομπλοκ.

Σημερα το κορυφαιο japan ΖΧ10 του '14 το βρισκεις με 16.000(http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5251837/) .Μιλαμε για 7-8 χιλιαρικα κατω απο το APRC.Υπαρχει μοντελο του 12 στοκ με 14.800.

Συνολικα πιστευω πως οικονομικα σου βγαινουν παντα φθηνοτερα τα Japan σε τετοιες κατηγοριες εκτος απο το BMW οπως σωστα ειπωθηκε.Και οπως ειπα αν κινεισαι με υπομονη βρισκεις ευκαιριες αναρτησεις η ζαντες,τρομπες φρενου,δισκοπλακες και εκει κερδιζεις ακομα περισσοτερα.
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5075
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 36

#273

Δημοσίευση από Θάνος » 26 Οκτ 2014, 13:47

Gee έγραψε:
makisp έγραψε: Σε έναν μέσο αναβάτη πέφτουν λίγες οι αναρτήσεις και τα φρένα του Super Tenere?
Αυτο το πραγμα πραγματικα το ακουω χρονια και απορω...
Ενας μεσος αναβατης δηλαδη κακο ειναι να εχει πιο αμεσα και πιο δυνατα φρενα;δεν του χρειαζονται;
Κακο ειναι να εχει αναρτησεις που ελεγχουν καλυτερα το μηχανακι και απορροφουν καλυτερα τις ανωμαλιες;ουτε αυτο του χρειαζεται;
Δεν θα καταλαβει διαφορα στην χρηση που κανει;Εγω εχω διαπιστωσει οτι διαφορα καταλαβεινεις απο την 1η λακκουβα και απο την 1η φορα που θα χρειαστει να φρεναρεις καλα.
+1000 :thumpup:

makisp έγραψε:
Προσωπικά στο guzzi αμφιβάλω αν έχω χρησιμοποιήσει σε κάποια περίπτωση πάνω από το 70% των φρένων του ενώ στα άλλα μπορεί σε ακραίες καταστάσεις να τερμάτιζα και καμία μανέτα. Απλά τα φρένα του είναι too much για τον δρόμο χωρίς αυτό να είναι κακό, αλλά ούτε και εκ των ουκ ανεφ.

Λέτε ότι δικαιολογείται σε μια μεσαία μοτοσυκλέτα διαφορά 3.000 λόγω περιφεριακών. Δεν αγοράζουν οι κατασκευαστές με τιμές λιανικής παίδες. Αν ένα τοπ Ohlins αμορτισέρ κάνει 1200 ευρώ λιανική, ο έμπορος το παίρνει 600 ευρώ. Η λιανική με 50% δουλεύει. Ο κατασκευαστής που παραγγέλνει μερικές χιλιάδες κομμάτια τον χρόνο πληρώνει μάξιμουμ το 20% της λιανικής.
Άρα ένα σετ Ohlins δεν κοστίζει 3-4.000 στον κατασκευαστή, ούτε ένα σετ brembo κανά χιλιάρικο.
Τεσπά σε κουβέντα να βρισκόμαστε.

Μάκη, δε σου έχει χρειαστεί ποτέ δηλ το κάτι παραπάνω;;;; μου κάνει εντύπωση....εγώ είναι αρκετές οι φορές
που έχω πει ότι αν δεν είχα αυτά τα φρένα που είχα τώρα θα ήμουν αλλού, σε νοσοκομείο;;;; στον άλλο κόσμο;;;
θα ήμουν όμως αλλού..... Δεν είναι ανάγκη να χρησημοποιείς το 100% Μάκη μου κάθε μέρα, αλλα δε καταλαβαίνω
γιατί όταν το χρειαστείς να μήν το έχεις;;; πραγματικά δε το καταλαβαίνω αυτό αλλα ούτε και τον τρόπο σκέψης σου...

Απο εκεί και πέρα, εάν σου άρεσε να τερματίζεις την μανέτα τι να πώ, εμένα προσωπικά ΔΕΝ μου άρεσε....και επειδή
ήθελα να κυνηγήσω και την οδηγησή μου ήταν αφορμή να θέλω να αλλάξω μηχανάκι και να πάω κάπου παραπάνω,
γιατι χωρίς το παραπάνω θα ανέβαζα επίπεδο με ρίσκο την ζωή μου, κάτι που δε συμβαίνει τώρα, πολύ απλά γιατί
μου παρέχει παραπάνω δυνατότητες σε δυνάμεις (είτε γκαζιού, είτε φρένων, είτε κρατημάτων) και έχω τα περιθώρια
να ανεβαίνω χωρίς να χαροπαλεύει το μηχανάκι....εάν αυτό δεν είναι σημαντικό για εσένα τότε δεν έχω να πώ
κάτι άλλο.... Γενικά δε συμφωνώ με την σκέψη σου, αλλα οκ :thumpup:



Πάμε παρακάτω στις τιμές, δεν είναι βρε Μάκη μόνο 3.000 ευρώ, παραπάνω θές για να βάλεις τα ίδια,
και εγώ δε μίλησα για ΜΕΣΑΙΕΣ κατηγορίες ΠΟΤΕ,

βεβαίως και στην εταιρεία δε κοστίζουν 3000, κοστίζουν 1500, θα βγάλει και απο εκεί αφού κάνει
παραγωγή μεγάλη και παραγγέλνει πολλά κομμάτια, άρα θα πάρει καλύτερη τιμή, έτσι λοιπόν
θα βγάλει κάτι παραπάνω αλλα στο δίνει και με κάτι λιγότερο απο αυτό που θα έδινες εσύ
παραγγέλνοντας ένα ένα κομμάτι και θα σε γδέρνανε...
Όταν μιλάμε για άλλες αναρτήσεις, σύστημα φρένων μπρός πίσω, είναι αρκετά, άν βάλουμε
και τπτ ζάντες στο παιχνίδι άντε γειά, για σωληνάκια και γενικότερα περιφεριακά δε το συζητώ κάν....
γιατι είτε το θέλουμε είτε όχι εγώ έχω δει χαοτικές διαφορές στην ποιότητα, το μηχανάκι μου
μπαίνει στον 7ο χρόνο και είναι σα καινούργιο, τα cbr, το haya, μέσα στον χρόνο είχαν
ξεφλουδίσει τα μαρσπιε, είχαν σκουριάσει βίδες.... :plaf: τι μου τα θυμίζεις τώρα;;; και μετά
θα με χαρακτηρίσεις φανατισμένο;;; γιατί;;;; επειδή λέω αυτό που έζησα και λέω την αλήθεια;;;
μήπως τελικά άλλος είναι ο φανατισμένος;;;; :D :P

Όντως κουβέντα να γίνεται, αλλα δε χρειάζονται χαρακτηρισμοί Μάκη...Δεν με ενδιαφέρει να
σου αλλάξω την γνώμη, αν θές να την αλλάξεις απο μόνος σου απο ότι διαβάζεις είναι δικό σου
θέμα, το ίδιο ισχύει αντίστροφα και για εμένα και για όλους μας, εξού και η συζήτηση, χαρακτηρισμοί
γενικά δε χρειάζονται όμως... ;)

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 26 Οκτ 2014, 13:42 --
billy84 έγραψε:

Ναι αλλα σε αντοιστοιχη περιπτωση το RSV factory εχει 24.000 ευρω.To καλο αν θες ενα γιαπωνεζικο 1000αρι ειναι οτι μετα απο 1-2 χρονια βρισκεις στοκ στα 12.000.Τα Σουζουκι τα εβρισκες με κατω απο 11.000 καινουργια!Μιλαμε για τα μισα λεφτα.

Αν θες ζαντες με 1700 βαζεις PVM,προσφορες παιζουν παντα,μαλιστα ειχα βρει galespeed για το δικο μου στα 1300 ευρω!!!
Αν θες αναρτηση πισω βαζεις με 1200 ευρω περιπου,δε συζηταω καν τις ευκαιριες για μεταχειρισμενες που βρισκεις με 500 ευρω.
Και ενα κομπλε μπροστινο ohlins βαζεις με 2500 ευρω.
Μια τρομπα φρενου με 200 ευρω και αν θες το απολυτο και καλυτερο απο οτι φορανε τα Ευρωπαικα βαζεις με 650 accosatto δαγκανες μονομπλοκ.

Σημερα το κορυφαιο japan ΖΧ10 του '14 το βρισκεις με 16.000(http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5251837/) .Μιλαμε για 7-8 χιλιαρικα κατω απο το APRC.Υπαρχει μοντελο του 12 στοκ με 14.800.

Συνολικα πιστευω πως οικονομικα σου βγαινουν παντα φθηνοτερα τα Japan σε τετοιες κατηγοριες εκτος απο το BMW οπως σωστα ειπωθηκε.Και οπως ειπα αν κινεισαι με υπομονη βρισκεις ευκαιριες αναρτησεις η ζαντες,τρομπες φρενου,δισκοπλακες και εκει κερδιζεις ακομα περισσοτερα.


ΟΚ, αν βάλεις μεταχειρισμένα αλλάζει το πράγμα...δε διαφωνώ σε αυτό, αλλα το να πάρεις μεταχειρισμένο μηχανάκι
θαρρώ πως το ίδιο πλέον ισχύει και για τα ευρωπαικά, πέρασε η εποχή που κρατάγανε τιμές στην μεταπώληση,
τα τελευταία χρόνια δεν ισχύει αυτό....βρισκεις και aprilia rsv factory με πολί λίγα, ειδικά άν μιλάμε για 4ετιας μοντέλα...

Παλιά κρατάγανε τιμή μεταπώλησης επειδή δεν βγάζανε κάθε 2 χρόνια μοντέλο (ουτε τώρα το κάνουν πάντα
αλλα σίγουρα δε κάθονται και 5 που καθόντουσαν με ένα μοντέλο, ειδικά η bmw που το έκανε αυτό, τώρα αλλάζει
απο 2-4 χρόνια), αυτό το κάνουν οι ιάπωνες, όπου χρώματα αλλάζανε βασικά και καμία λεπτομέρεια και το λανσάρανε
ως νεο μοντέλο, το κλασσικό λιφτινγκη που λέγαμε, αυτό και αν είναι ΤΡΑΓΙΚΟ και είναι κάτι που κανείς
δεν έχει προσέξει και σχολιάσει, με αυτή την τακιτκή πραγματικά έχετε αναρωτηθεί ποιοι κάνουν μεγαλύτερη
μπίζνα μπρός στον βωμό του κέρδους;;;; ;)
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#274

Δημοσίευση από billy84 » 26 Οκτ 2014, 23:22

Θανο δε με καταλαβες.Οταν λεω μεταχειρισμενα εννοω ανταλλακτικα πχ μια αναρτηση η δισκοπλακες κλπ.Μιλησα για στοκ μηχανακια,αυτη τη στιγμη πουλιεται το cbr1000 του 11 με abs στα 12.500 καινουργιο.Μιλαμε για 10.000 ευρω κατω απο το RSV factory.Αν ριξεις αυτα τα λεφτα στο CBR το μηχανακι θα ειναι ετοιμο να τρεξει superstock,με τα μισα λεφτα τρεχεις στην open ανετα.Αυτο εννοουσα με τις ευκαιριες απο οικονιμικης αποψης.

Η χοντα εχει βγαλει και μια εκδοση SP του CBR1000 με ολα τα εξτρα,ζαντες αναρτησεις κλπ.Ξερεις κανεις ποια ειναι η τιμη του?
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Wolfscum
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1442
Εγγραφή: 02 Μαρ 2013, 16:05
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Aprilia Tuono 1100V4
Κράνος: AGV
Έχει κάνει like: 10 φορές
Έχει δεχθεί like: 28 φορές

#275

Δημοσίευση από Wolfscum » 26 Οκτ 2014, 23:36

21.500

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#276

Δημοσίευση από billy84 » 26 Οκτ 2014, 23:55

Wolfscum έγραψε:21.500

Αρα εκτος απο τις ευκαιριες στοκ που αναφερω παλι ειναι πιο φθηνα τα Japan 1000αρια με ολα τα εξτρα που φοραει ενα κορυφαιο Ευρωπαικο πλην του Traction που δεν εχει ουτως η αλλως το CBR.Το HP4 και αυτο εχει παραπανω απο το RSV που ειναι η κορυφαια εκδοση του S1000rr.Αποδεικνυεται και στην πραξη οτι στα Ευρωπαικα ΔΕΝ πληρωνεις μονο τα περιφερειακα εκτος απο καποιες εξαιρεσεις σαφως.Να ειμαστε αντικειμενικοι.
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#277

Δημοσίευση από makisp » 27 Οκτ 2014, 00:22

Χαρακτηρισμοί και βέβαια δεν χρειάζοντε, δεν το συνηθίζω και δεν κατάλαβα ότι έκανα κάτι τέτοιο :thumpup:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5075
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 36

#278

Δημοσίευση από Θάνος » 27 Οκτ 2014, 12:12

billy84 έγραψε:Θανο δε με καταλαβες.Οταν λεω μεταχειρισμενα εννοω ανταλλακτικα πχ μια αναρτηση η δισκοπλακες κλπ.Μιλησα για στοκ μηχανακια,αυτη τη στιγμη πουλιεται το cbr1000 του 11 με abs στα 12.500 καινουργιο.Μιλαμε για 10.000 ευρω κατω απο το RSV factory.Αν ριξεις αυτα τα λεφτα στο CBR το μηχανακι θα ειναι ετοιμο να τρεξει superstock,με τα μισα λεφτα τρεχεις στην open ανετα.Αυτο εννοουσα με τις ευκαιριες απο οικονιμικης αποψης.

Η χοντα εχει βγαλει και μια εκδοση SP του CBR1000 με ολα τα εξτρα,ζαντες αναρτησεις κλπ.Ξερεις κανεις ποια ειναι η τιμη του?

Ναι οκ, απλα και με aftermarket μεταχειρισμένα γλυτώνεις χρήματα, οπότε αλλάζουν τα δεδομένα,
στοκ ξέρω ότι βγάζει η bmw, για τις άλλες εταιρείες δεν ξέρω, α, και η ktm έχει βγάλει στοκ και τα
μηχανάκια είναι γύρω στα 2000-3000€ πιο κάτω...

Σημασία για εμένα έχει ότι όταν βγάζουν και οι Ιάπωνες πιο special εκδόσεις χτυπάνε τις ευρωπαικές
τιμές, τώρα το άν θα είναι κάποιοι 500 πάνω ή κάτω δεν έχει πολύ σημασία, αν έβγαζαν και οι
ευρωπαίοι διπλές εκδόσεις, δηλ με πιο απλά περιφεριακά σε αναρτήσεις, φρένα, ζάντες κτλ σίγουρα
θα ήταν και πιο φτηνά και θα ήταν στις τιμές των ευρωπαίων,

ας μην γελιόμαστε παιδιά, τα ίδια είναι και οι δύο, και οι δύο βαράνε όσο τους πέρνει και όπου
τους πέρνει....

billy84 έγραψε:
Wolfscum έγραψε:21.500

Αρα εκτος απο τις ευκαιριες στοκ που αναφερω παλι ειναι πιο φθηνα τα Japan 1000αρια με ολα τα εξτρα που φοραει ενα κορυφαιο Ευρωπαικο πλην του Traction που δεν εχει ουτως η αλλως το CBR.Το HP4 και αυτο εχει παραπανω απο το RSV που ειναι η κορυφαια εκδοση του S1000rr.Αποδεικνυεται και στην πραξη οτι στα Ευρωπαικα ΔΕΝ πληρωνεις μονο τα περιφερειακα εκτος απο καποιες εξαιρεσεις σαφως.Να ειμαστε αντικειμενικοι.


Το νεο kawasaki πόσα έχει;;;; Προσωπικά όπως είπα και παραπάνω δεν με ενδιαφέρει εάν το ένα είναι 800€ πιο
ακριβό απο ένα άλλο, παίζουν στην ΙΔΙΑ κατηγορία, στις 22.000 θα σκεφτείς τα 500 ή 1000€; Σημασία έχει
ότι τα πιο special μηχανάκια είναι στις τιμές αυτές, είτε είναι ευρωπαικά είτε όχι! Δηλ όταν κάποια Ιαπωνικά
είναι πιο ακριβά τί πληρώνεις παραπάνω;;;; γιατι υπάρχει και η καραμέλα ότι πληρώνεις τον έλιγκα ή το ducati,
δεν είναι έτσι παίδες, για να είμαστε όντως αντικειμενικοί δηλ....

Στο μόνο που το λέω χρόνια επίσης ειδικά όσο αναφορά την bmw αλλα και την ducati είναι ότι
στα μικρά μηχανάκια τους όντως πληρώνεις το όνομα, ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται, μιας και προσωπικά
δεν θεωρώ ότι αξίζουν τα χρηματά τους, όταν δεν έχουν τπτ καλύτερο επάνω τους απο τον ανταγωνισμό
τους και τα γιαπωνέζικα είναι πιο προσιτά!
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

billy84
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: 01 Φεβ 2014, 22:14
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: R1 '07
Κράνος: Arai Viper GT

#279

Δημοσίευση από billy84 » 27 Οκτ 2014, 16:49

Θάνος έγραψε:
billy84 έγραψε:Θανο δε με καταλαβες.Οταν λεω μεταχειρισμενα εννοω ανταλλακτικα πχ μια αναρτηση η δισκοπλακες κλπ.Μιλησα για στοκ μηχανακια,αυτη τη στιγμη πουλιεται το cbr1000 του 11 με abs στα 12.500 καινουργιο.Μιλαμε για 10.000 ευρω κατω απο το RSV factory.Αν ριξεις αυτα τα λεφτα στο CBR το μηχανακι θα ειναι ετοιμο να τρεξει superstock,με τα μισα λεφτα τρεχεις στην open ανετα.Αυτο εννοουσα με τις ευκαιριες απο οικονιμικης αποψης.

Η χοντα εχει βγαλει και μια εκδοση SP του CBR1000 με ολα τα εξτρα,ζαντες αναρτησεις κλπ.Ξερεις κανεις ποια ειναι η τιμη του?

Ναι οκ, απλα και με aftermarket μεταχειρισμένα γλυτώνεις χρήματα, οπότε αλλάζουν τα δεδομένα,
στοκ ξέρω ότι βγάζει η bmw, για τις άλλες εταιρείες δεν ξέρω, α, και η ktm έχει βγάλει στοκ και τα
μηχανάκια είναι γύρω στα 2000-3000€ πιο κάτω...

Σημασία για εμένα έχει ότι όταν βγάζουν και οι Ιάπωνες πιο special εκδόσεις χτυπάνε τις ευρωπαικές
τιμές, τώρα το άν θα είναι κάποιοι 500 πάνω ή κάτω δεν έχει πολύ σημασία, αν έβγαζαν και οι
ευρωπαίοι διπλές εκδόσεις, δηλ με πιο απλά περιφεριακά σε αναρτήσεις, φρένα, ζάντες κτλ σίγουρα
θα ήταν και πιο φτηνά και θα ήταν στις τιμές των ευρωπαίων,

ας μην γελιόμαστε παιδιά, τα ίδια είναι και οι δύο, και οι δύο βαράνε όσο τους πέρνει και όπου
τους πέρνει....

billy84 έγραψε:
Wolfscum έγραψε:21.500

Αρα εκτος απο τις ευκαιριες στοκ που αναφερω παλι ειναι πιο φθηνα τα Japan 1000αρια με ολα τα εξτρα που φοραει ενα κορυφαιο Ευρωπαικο πλην του Traction που δεν εχει ουτως η αλλως το CBR.Το HP4 και αυτο εχει παραπανω απο το RSV που ειναι η κορυφαια εκδοση του S1000rr.Αποδεικνυεται και στην πραξη οτι στα Ευρωπαικα ΔΕΝ πληρωνεις μονο τα περιφερειακα εκτος απο καποιες εξαιρεσεις σαφως.Να ειμαστε αντικειμενικοι.


Το νεο kawasaki πόσα έχει;;;; Προσωπικά όπως είπα και παραπάνω δεν με ενδιαφέρει εάν το ένα είναι 800€ πιο
ακριβό απο ένα άλλο, παίζουν στην ΙΔΙΑ κατηγορία, στις 22.000 θα σκεφτείς τα 500 ή 1000€; Σημασία έχει
ότι τα πιο special μηχανάκια είναι στις τιμές αυτές, είτε είναι ευρωπαικά είτε όχι! Δηλ όταν κάποια Ιαπωνικά
είναι πιο ακριβά τί πληρώνεις παραπάνω;;;; γιατι υπάρχει και η καραμέλα ότι πληρώνεις τον έλιγκα ή το ducati,
δεν είναι έτσι παίδες, για να είμαστε όντως αντικειμενικοί δηλ....

Στο μόνο που το λέω χρόνια επίσης ειδικά όσο αναφορά την bmw αλλα και την ducati είναι ότι
στα μικρά μηχανάκια τους όντως πληρώνεις το όνομα, ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται, μιας και προσωπικά
δεν θεωρώ ότι αξίζουν τα χρηματά τους, όταν δεν έχουν τπτ καλύτερο επάνω τους απο τον ανταγωνισμό
τους και τα γιαπωνέζικα είναι πιο προσιτά!

Δεν ειναι καραμελα και σου παραθετω ζωντανα παραδειγματα.

Δες εδω το cbr1000 SP που φοραει ολα τα κορυφαια περοφερειακα. http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5575122/

Σε αντιστοιχη περιπτωση το RSV με τα ιδια πραγματα πανω εχει 23.300 http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2226603/

2400 ευρω πανω το RSV φορωντας τα ιδια πραγματα.Νομιζω ειναι σεβαστο ποσο.

Για το kawasaki σου εβαλα λινκ πιο πριν.Ανεξαρτητα απο το ποιο γουσταρει ο καθενας,δεν ειναι πιο τιμια επιλογη το Χοντα στην προκειμενη περιπτωση?
Μια εκπληκτική διαδρομή...

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5075
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 10 φορές
Ηλικία: 36

#280

Δημοσίευση από Θάνος » 27 Οκτ 2014, 23:38

Φυσικά και είναι Βασίλη, δε διαφωνώ σε κάτι, απλά υπάρχουν πλέον και πιο φτηνά Ευρωπαικά...αυτό λέω!
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12415
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 231 φορές
Έχει δεχθεί like: 245 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#281

Δημοσίευση από ALX » 01 Νοέμ 2014, 17:33

Η Honda έχει ΚΑΙ την τεχνολογία ΚΑΙ τους κατάλληλους ανθρώπους ΚΑΙ κυρίως τα ΛΕΦΤΑ για να κάνει παπάδες αν θέλει. Αν βγάλουν και τα καβούρια από τη τσέπη και μειώσουν λίγο το κέρδος τους ανά μηχανάκι βάζοντάς τους πάνω πιο καλά περιφερειακά και επενδύσουν και λίγο σ' αυτό το ....νερόβραστο design, μπορεί να μεγαλουργήσει!

Είπαμε... η suzuki δεν έχει τα λεφτά αλλά και να 'χε, δεν έχει γούστο. Οι σχεδιαστές της θέλουν όλοι κρέμασμα και παραδειγματικό θάνατο, χρόοονια τώρα :tooth: Έχει επενδύσει σε ένα GSXR χρόνια τώρα στο οποίο αλλάζει κάθε φορά ένα μικροπράγμα πάνω τους (αισθητικά πάντα) γιατί ΜΙΑ φορά κι αυτοί πετύχανε ένα όμορφο σουλούπι... μη το μαμήσουν! :tooth:
Aπό κει και πέρα.... νάδα...νιέντε...φίν... τίποτα. Μέτριες κατασκευές φιλικές προς τον πελάτη (μάλλον φιλικές στη τσέπη του πελάτη) κι ένα μπούσα να έχουμε μηχανάκι στα 300+ χαω... κι εντάξει είμαστε! Για κορυφή... απλά το ξεχνάμε. Για μένα είναι η νούμερο 4 Ιαπωνική εταιρία.

Η Καβάσο, έχει λεφτά γενικώς (για το μοτο-τομέα της δεν ξέρω βέβαια πόσα σκορπάει) και μπορεί να κάνει ωραία πράγματα κι όχι τόσο ακριβά. Αργεί μεν, αλλά απαντάει πάντα δε, με δυνατά χαρτιά τα οποία για λίγο ή πολύ, θα στρογγυλοκαθίσουν στην κορυφή!

Η ΥΑΜΑΗΑ είναι η πιο σταθερή εταιρία στη παρουσίαση νέων ιδεών και απόδοσης συνόλου με μια αρκετά καλή έως πολύ καλή αισθητική τις περισσότερες φορές. Από αυτή δεν περιμένεις να χτυπήσει κορυφή στο overall, αλλά ξέρεις πως είναι πάντα εκεί κοντά. Τα μηχανάκια της δεν είναι γεμάτα κορυφαία περιφερειακά αλλά αυτά που έχει τις περισσότερες φορές κρίνονται επαρκέστατα. Χαλάει λεφτάκια αλλά με μέτρο. Όμως πάντα δίνει στα μηχανάκια της το καλύτερο που μπορεί με τα λεφτά που σκορπάει.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Απάντηση

Επιστροφή στο “[Μοτοσυκλέτα] Γενικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης