Είναι τα ADV τα νέα Sport Touring?

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

Re: Είναι τα ADV τα νέα Sport Touring?

#21

Δημοσίευση από TC-drift » 22 Μαρ 2016, 09:40

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

makisp » 21 Μαρ 2016, 09:26 έγραψε:
bill_daytona έγραψε:
TC-drift έγραψε:Ποτέ μια μοτοσυκλέτα On-Off δεν θα φτάσει σε αίσθηση οδήγησης στην ασφαλτο και στο στροφιλίκι μια μοτουκλέτα Street. Μπορεί οι σύγχρονες On-Off να είναι εξίσου αποτελεσματικές σε επιδόσεις αλλά σε αίσθηση είναι διαφορετικές.

Όποιος θέλει ας πάει να καβαλήσει μια R1200RS λοιπόν και μια R1200GS και θα καταλάβει αμέσως τί εννοv.

Προσοχή: ΑΝ κάποιος πιστεύει pως ένα Multistrada, ¨ενα S1000XR, ένα Versys 1000, ένα Caponord 1200 είναι On-off εντάξει κι εγώ είμαι δεινόσαυρος!!.. :tooth:

Ψηλά street είναι και πάμε παρακάτω.. :cheers:

Όσο αφορά τα ST σαν κατηγορία δηλαδή FJR 1300, GTR 1400 τις βρίσκω εξαιρετικές μοτοσυκλέτες για ταξίδι σε ανοιχτούς δρόμους. Αν ήθελα να ταξιδεύω συχνά Ευρώπη π.χ. δεν βρίσκω γιατί να προτίμαγα ένα GS..
+1000
Δεν εχω να γραψω κάτι παραπάνω
Βασίλη ο Βαγγέλης σύγκρινε ένα adventure bike από αυτά της κατηγορίας με πιο off προσανατολισμό και 19άρι μπροστινό με ένα sport touring (με την ευρύτερη έννοια) της ίδιας εταιρίας. Συγκρίνεται όμως το r1200rs ακόμα και σε αίσθηση με τα πιο sport της adventure κατηγορίας όπως το multistrada ή τα ktm? Υπάρχουν μαρτυρίες από ανθρώπους που είχαν πχ vfr1200 και πήγαν σε Multistrada, για το πόσο μεγαλύτερες δυνατότητες και πόσο πιο καλοστημένο είναι το Multistrada. Έχει καλύτερη αίσθηση ένα bandit ή ένα cbf από ένα versys? Όλες αυτές είναι μοτοσυκλέτες που τις είχε ο Βαγγέλης και ξέρει καλύτερα από όλους το συμπέρασμα. Ακόμα και το ταπεινό versys έχει αίσθηση και στήσιμο λίγο από super motard και είναι πολύ πιο σπορτ από τα προαναφερόμενα. Η θέση οδήγησης μπροστά με την καρατιμόνα και δυνατότητα για πόδι κάτω στα κλειστά, δεν μπορεί να συγκριθεί με το στήσιμο ενός sport touring πάντα για τα δεδομένα του ελληνικού επαρχιακού με τις κλειστές και απρόβλεπτες στροφές και το μέτριο οδόστρωμα. Η διαφορά σε αίσθηση μιας ανάρτησης 150mm με μια 120mm, όταν αυτή εχει ποιοτική λειτουργία δεν είναι υποδιέστερη και έχει περισσότερο εύρος λειτουργίας και απόσβεσης των πραγματικών συνθηκών του οδοστρώματος.
Για την Ελληνική πραγματικότητα το Sport Touring πράγματι δεν ταιριάζει. Στην Ελληνική πραγματικότητα με τους δρόμους μπ@ρδέλο, με παντού σαμάρια-χαντάκια, χωμα κλπ κλπ δεν είναι απορίας άξιο που το πιο καλοπουλημένο μηχανάκι είναι τα V-strom!!

Όμως δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου!! Υπάρχουν χώρες με δρόμους σωστούς, με μεγάλες Autostrada, με επαρχιακά ανοιχτά ωραία κομμάτια που ένα ST μπορεί να αισθάνεται υπέροχα.

Το versys Π.χ. ήταν πολύ απολαυστικό και ωραίο στους Ελληνικούς δρόμους και καλύτερο απο το Bandit στην καθημερινότητα ειδικά.

Αλλά εγώ προσωπικά ακόμα και με λίγους συμβιβασμούς προτιμώ ακόμα την αίσθηση του καθαρόαιμου Street με την πιο χαμηλή και σκυφτή θέση οδήγησης και το πιο σφιχτό στήσιμο.

Εσύ ας πούμε στη φάση που είσαι τώρα αν μπορούσες να ανταλλάξεις το Sport με΄ένα Stelvio στην ίδια ακριβώς κατάσταση τί θα έκανες?? Για πες.. :devil:



Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#22

Δημοσίευση από makisp » 22 Μαρ 2016, 10:21

Η αντικειμενική ικανότητα και συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας σε απαιτητικούς ρυθμούς είναι ένα σημαντικό κριτήριο αλλά όχι το μόνο. Η αισθητική και η αίσθηση όχι μόνο του δρόμου αλλά γενικότερα της εμπειρίας της οδήγησης είναι και αυτές πολύ σημαντικές. Προσωπικά και εμένα μου αρέσουν τα στριτ και ο τρόπος οδήγησης τους, το να νιώθω όταν στρίβω να πλησιάζω την άσφαλτο κλπ. Όσο περίεργο και να φαίνεται πριν καταλήξω στο guzzi, η άλλη μοτοσυκλέτα που γούσταρα ήταν το smt. Θεώρησα ότι στην ηλικία μου και όντως οικογενειάρχης πλέον, καλύτερα να έπαιρνα μια μοτοσυκλέτα πιο "σοβαρή", που να μην με μπριζώνει συνέχεια και να μπορώ να ευχαριστηθώ και άλλες πτυχές της οδήγησης :D :cheers:
Να αναφέρω ένα τεστ σε ξένο περιοδικό που είχα διαβάσει παλιά γύρω στο 2007 και μου είχε κάνει εντύπωση, στο οποίο είχαν τεστάρει στην πίστα μοτοσυκλέτες από διαφορετικές κατηγορίες. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν που ένα gs1200 της εποχής, γύριζε σε καλύτερο χρόνο από το vfr800. Αυτό και μόνο υποδηλώνει το δυναμικό της κατηγορίας.
Προσωπικά πάντα sport touring θα διάλεγα, γιατί μου αρέσει η αισθητική τους και η θέση οδήγησης τους.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#23

Δημοσίευση από TC-drift » 22 Μαρ 2016, 11:37

Ναι γειά σου, στα λόγια μου έρχεσαι ακριβώς!! Αυτό είπα παραπάνω πως μπορείς να πας εξίσου γρήγορα με ένα σύγχρονο on-off και ένα Street ¨η ST λόγω της εξέλιξης που έχουν δεχτεί.

Αλλά η αισθητική, η αίσθηση στην οδήγηση είναι διαφορετική. Είσαι πιο κοντά στο εδαφος, έχεις χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχεις πιο σκυφτή και σπορ θέση οδήγησης, έχεις πιο σφιχτές αναρτήσεις και πλαίσιο, λιγότερες πλεύσεις στη πίεση και άλλη αίσθηση του μπροστινού λόγω 17' τροχού.

Θα χάνεις βέβαια πάντα σε άνεση ειδικά στους Ελληνικούς κ@λόδρομους..

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12327
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 224 φορές
Έχει δεχθεί like: 234 φορές
Ηλικία: 47
Επικοινωνία:

#24

Δημοσίευση από ALX » 22 Μαρ 2016, 11:45

Παιδιά, πάιζουν πολλά ρόλο στα μηχανάκια και ΄το είδος τους για την επιλογή τους. Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η σωματοδομή του κάθε αναβάτη.
Εγώ πχ, πάντα είχα θέμα με τα στρητ. Όχι ότι δεν μπορούσα, αλλά ...δεν βολευόμουν καλά πάνω τους λόγω ύψους. Όταν τα γόνατα έκαναν μικρές γωνίες με κούραζε στην πολύωρη οδήγηση.
Υπάρχουν 2μετροι που καβαλάνε SS , ΟΚ... χαρά στο κουράγιο τους θα έλεγα, αλλά να το κάνω για μια κοντινή βόλτα αυτό, ή να κάνω 2-3 20λεπτα στη πίστα. Να πάω ταξίδι όμως όπως κάνουν μερικοί, πραγματικά δεν παίζει!
Θα μπορούσα πχ να φτάσω μέχρι sport touring αλλά κι αυτό αναλόγως του πως είναι φτιαγμένη η θέση οδήγησης. Υπάρχουν ST και ST.
Bασικά θα ήθελα ένα R1200RS γιατί η BMW έχει άλλα πρότυπα όταν κατασκευάζει μοτοσυκλέτες. Δεν ετα φτιάχνει για κοντοπούτανους :D Γιαπωνέζους κι έτσι βολεύονται καλύτερα και οι ψηλοί αναβάτες. :yes:

Το πιο καλό βέβαια, είναι να είσαι εκεί στο 1,80 όπου οδηγείς άνετα ότι θες. Έμείς οι ψηλοί... πίκρα :/

Όσων αφορά τώρα την αίσθηση στην οδήγηση και ειδικά στο "στρίβειν", το σίγουρο είναι πως με το στρητάδικο μηχανάκι είσαι πιο άρχοντας και σε σωστότερη θέση όταν οδηγείς, ενώ με τα ον οφ ψιλοπαλεύεις. Μπορεί να έχεις βέβαια την καρατιμόνα που σου κάνει καλό μοχλό, αλλά το βάρος από την μία, αλλά και το ύψος, σε αναγκάζουν να προσπαθήσεις περισσότερο για να το πετάς από την μία στην άλλη. (αν είσαι και μέτριος σε ανάστημα προς κοντός, ακόμα πιο δύσκολα)
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#25

Δημοσίευση από TC-drift » 22 Μαρ 2016, 13:23

Επιτέλους ένιωσα και καλά που δεν είμαι ψηλός..!!

Με 1.74 καβαλάω ότι μηχανάκι θέλω.. :parta:

Αυτόματη συγχώνευση δημοσίευσης -- 22 Μαρ 2016, 12:23 --

Τωρα για τον Μάκη δεν ξέρω που είναι κι αυτός πρώτο μπόι.. :P

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#26

Δημοσίευση από Gavriilvet » 22 Μαρ 2016, 13:35

Mπορείς να πας εξίσου γρήγορα με ένα σύγχρονο on-off και ένα Street ¨η ST λόγω της εξέλιξης που έχουν δεχτεί.

Αλλά η αισθητική, η αίσθηση στην οδήγηση είναι διαφορετική. Είσαι πιο κοντά στο εδαφος, έχεις χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχεις πιο σκυφτή και σπορ θέση οδήγησης, έχεις πιο σφιχτές αναρτήσεις και πλαίσιο, λιγότερες πλεύσεις στη πίεση και άλλη αίσθηση του μπροστινού λόγω 17' τροχού.

Θα χάνεις βέβαια πάντα σε άνεση ειδικά στους Ελληνικούς κ@λόδρομου
ς..

Αυτό ας μείνει παρακαλω ως το συμπέρασμα του παρόντος θέματος και ας καταχωρηθεί στα πρακτικά.

Υγ. Πειράζει που λοξοκοιτα πλεον κάτι παλιά gs 1150, ψοφαω να δοκιμάσω το 1200 rs, και θέλω και ενα bandit 650? :banghead:
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#27

Δημοσίευση από TC-drift » 22 Μαρ 2016, 13:38

Ντάξει μωρε΄φυσιολογικός είsαι.. εδώ άλλοι αγοράζουν Harley.. :tooth:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
Gavriilvet
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 20 Δεκ 2015, 17:02
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Κawasaki Kle 400
Ηλικία: 36

#28

Δημοσίευση από Gavriilvet » 22 Μαρ 2016, 13:41

TC-drift έγραψε:Ντάξει μωρε΄φυσιολογικός είsαι.. εδώ άλλοι αγοράζουν Harley.. :tooth:
Και κάνουν κάι ταξιδαρες :banghead:
Γαβριήλ

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#29

Δημοσίευση από Θάνος » 27 Μαρ 2016, 10:55

TC-drift έγραψε:Ναι γειά σου, στα λόγια μου έρχεσαι ακριβώς!! Αυτό είπα παραπάνω πως μπορείς να πας εξίσου γρήγορα με ένα σύγχρονο on-off και ένα Street ¨η ST λόγω της εξέλιξης που έχουν δεχτεί.

Αλλά η αισθητική, η αίσθηση στην οδήγηση είναι διαφορετική. Είσαι πιο κοντά στο εδαφος, έχεις χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχεις πιο σκυφτή και σπορ θέση οδήγησης, έχεις πιο σφιχτές αναρτήσεις και πλαίσιο, λιγότερες πλεύσεις στη πίεση και άλλη αίσθηση του μπροστινού λόγω 17' τροχού.

Θα χάνεις βέβαια πάντα σε άνεση ειδικά στους Ελληνικούς κ@λόδρομους..

Ετσι ειναι, μπορει να μπορεις να κανεις ταξιδι με πολλες μοτοσυκλετες, ακομη ομως και ευτυχως υπαρχουν διαφορες,
ποτε ενα on/off δε θα ειναι ιδιο με ενα ST στην οδηγηση,


αν και το μηχανακι που ειναι στην φωτο στο αρχικο ποστ ακροβατει στο οριο μιας και το εχω οδηγησει και επαθα
ενα σκαλωμα καλο....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#30

Δημοσίευση από naftilos » 27 Μαρ 2016, 11:46

Gavriilvet έγραψε:
TC-drift έγραψε:Ντάξει μωρε΄φυσιολογικός είsαι.. εδώ άλλοι αγοράζουν Harley.. :tooth:
Και κάνουν κάι ταξιδαρες :banghead:
Αχαχαχαχαχα ταξιδάρες και χαρχαλευ είναι έννοιες ασύμβατες, και επαναπροσδιορίζουν προς τα χείρω τον ορισμό του ταξιδιού.
Ταξιδάρες με χαρχαλευ εννοούν το να πάνε μέχρι τα καμένα βούρλα, που θέλουν 3 μέρες στις σέλες να πάνε και να έρθουν.
Αν είναι για να πάω να κάνω μια διανυκτέρευση στας Πρέσπας με χαρχαλο, να θέλω 7 μέρες ταξίδι και να κάνω την 7 ωρών διαδρομή εβδομαδιαία ταλαιπωρία για να νομίζω ότι έκανα ταξίδι, ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω. Να μου λείπουν και τα χαρχαλα και οι ταξιδιωτικές τους καταβολές.

Απάντηση

Επιστροφή στο “[Μοτοσυκλέτα] Γενικά θέματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης