Σωματότυπος και η σημασία του στην επιλογή μοτοσυκλέτας

Τί να επιλέξω;
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
isis
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 14 Μαρ 2013, 08:51
Τόπος διαμονής: Thessaloniki
Moto: xlv 125

Σωματότυπος και η σημασία του στην επιλογή μοτοσυκλέτας

#1

Δημοσίευση από isis » 28 Νοέμ 2013, 10:52

Ένα πολύ σημαντικό κριτήριο που βασανίζει τις γυναίκες οδηγούς είναι η σχέση σωματότυπος-τύπος μηχανής.

Ερωτήσεις που συνήθως προκύπτουν είναι :
- Θα φτάνω ?
- Μπορώ να διαχειριστώ το βάρος ?
- Μπορώ να οδηγήσω με ασφάλεια ?



Μια πολύ ωραία συζήτηση για να αρχίσουμε :)


Πώς άραγε Τύπος της Μοτοσυκλέτας επηρεάζει Ύψος σέλας ;

Κάθε τύπος μοτοσυκλέτας έχει διαφορετικό σκοπό και ως εκ τούτου , λειτουργία . Ως άμεσο αποτέλεσμα των μηχανικών και αισθητικών μεταβλητών μιας μηχανής , οι σέλες μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές που επηρεάζουν την ικανότητα του οδηγού να φτάσει στο έδαφος .

Cruisers : Τείνουν να έχουν τα χαμηλότερα ύψη καθίσματος , δεδομένου ότι οι κινητήρες τους είναι συνήθως "στενά" V 2 κυλίνδρων, που τοποθετούνται μπροστά από τον αναβάτη , αφήνοντας αρκετό χώρο για τη σέλα να βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος .

Sportbikes Συνήθως έχουν λίγο ψηλότερες σέλες , κυρίως επειδή η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος της επιτρέπει να κλίνει περισσότερο στις στροφές . Εγκάρσια τοποθετημένοι κινητήρες πολλαπλών κυλίνδρων, που είναι κοινές στις σπορ μοτοσυκλέτες, επιβάλουν πιο στιβαρή σχεδιασμό - "μαζεμένο" σε μήκος, ο οποίος αναγκάζει υψηλότερη τοποθέτηση του καθίσματος .

Offroad , On-Off , και supermoto μοτοσικλέτες έχουν μεγαλύτερη διαδρομή αναρτήσεων , η οποία εξυπηρετεί στην εξομάλυνση των ανωμαλιών των επιφανειών στις οποίες κινούνται . Αλλά μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης αυξάνει το συνολικό ύψος της μοτοσικλέτας , και, φυσικά , της σέλας.

Αλλά, είναι σημαντικό : Δεν πρέπει να αξιολογείται το ύψος της θέσης της σέλας μόνο στην ονομαστική του αξία . Δεν μπορεί να υπολογιστεί το αν "φτάνει" κανείς μόνο με το ύψος που αναφέρει ο κατασκευαστής. Το πλάτος της σέλας μπορεί να "κλέψει" πόντους από το άνοιγμα των ποδιών ή αντίστοιχα ο σχεδιασμός της σέλας και η σκληρότητά της , μπορούν να βοηθήσουν στο να "αγγίξει" κανείς το έδαφος. Σημαντική παράμετρος είναι και οι ανατομικές διαφορές μεταξύ ανθρώπων ιδίου ύψους, (πχ κάποιος έχει μακρύτερο πόδι και κοντό κορμό ή μεγαλύτερο πέλμα).

Η παρακάτω ιστοσελίδα μπορεί να δώσει μια "ιδέα" για τη θέση οδήγησης και το ύψος σε σχέση με διάφορα μοντέλα μοτοσυκλέτας. Αν η προσομοίωση δείχνει οριακές σχέσεις ... η μόνη σίγουρη λύση είναι η κατ' ιδίαν δοκιμή της σέλας.
http://cycle-ergo.com/


As long as you are under the illusion that you know yourself nothing will change for you....To change the outer conditions of Life you must change your inner states. The way out is the way in.

Άβαταρ μέλους

al_bandy
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 277
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: ath
Κράνος: Shoei XR1100
Ηλικία: 37

#2

Δημοσίευση από al_bandy » 28 Νοέμ 2013, 11:58

θα σου προσωπικά με το μεγαλειώδες 1,71 μου δε θα ξαναπάρω ον-οφ. πολύ ταλαιπωρία στην καθημερινότητα

επίσης πολλά εντουρο δεν τα φτάνω καν άλλα λόγο μικρότερου βάρους, λεπτότερης σέλας είναι ποιο διαχειρίσιμα

όποτε καταλήγω σε street (όταν ξαναπάρω μηχανή )

τα cruiser μου φέρνουν αναγούλα και τα ss δε με νοιαζουν οπότε δεν έχω ασχοληθεί πολύ άλλα σίγουρα είναι πιο ψηλά από τα αντίστοιχα στριτ gsx-r/gsr r6/fazer cbr/hornet κλπ

αυτά :)
Άγγελος

Άβαταρ μέλους

Masif
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1487
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 22:40
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: Suzuki GSX650F
Κράνος: RPHA10+ Ben Spies
Ηλικία: 35

#3

Δημοσίευση από Masif » 28 Νοέμ 2013, 12:41

Είμαι της άποψης οτι είναι πολύ σημαντικός παράγοντας ο σωματότυπος του καθενός για την επιλογή της μηχανής.

Αυτό που με παραξενεύει βέβαια είναι οτι πολλοί δεν ασχολούνται καν με το αν θα φτάνουν κάτω. Έχω παραδείγματα που έπεσαν από στάση γιατί πολύ απλά δεν έφταναν κάτω.

Οκ, δεν λέω μας αρέσει μια μηχανή και θέλουμε όπως και να χει να την πάρουμε αλλά μήπως να σκεφτούμε και τους άλλους παράγοντες; :think:
Αλέξανδρος

Άβαταρ μέλους

Yamahito
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 528
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:18
Τόπος διαμονής: nowhere
Moto: extx
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 9 φορές

#4

Δημοσίευση από Yamahito » 28 Νοέμ 2013, 14:35

Η γυναίκα πρέπει να προσέχει και το βάρος της μηχανής όχι μόνο το ύψος της.Αλλη δυσκολία έχει ένα εντούρο
κι άλλη ένα βαρύ μοτάρντ ή ον οφ(και ας βρίσκεται στο ίδιο ύψος η σέλα)
Κατά τα άλλα ανάλογα με το ύψος της και τα θέλω /ανάγκες της, διαλέγει και τη μηχανή.
Συνήθως επιλογές που ταιριάζουν είναι τα σκούτερ(αλλά πολλά από αυτά είναι πολύ βαρειά), τα κρουιζερ
τα στρητ και τα σουπερσπορτ.

Με απλά λόγια προτιμότερες είναι μηχανές, που και σε ύψος και σε βάρος μπορεί να τις κουμαντάρει.
Ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει μια γυναίκα να διαλέξει και ψηλή(αν της είναι ψηλή) και βαρειά μηχανή.
Φυσικά κοπέλες ψηλές με ύψος κοντά στο 1.76 -1.80 δε θα έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα με ψηλές μηχανές.

Ειδικά αν η μηχανή προορίζεται για καθημερινή κίνηση μέσα στην πόλη η επιλογή πρέπει να είναι πιο αυστηρή.
Στην πορεία/βόλτα το βάρος φαίνεται πολύ λιγότερο. Στην πόλη όμως με συνεχή παρκαρίσματα, σταματήματα, ξεκινήματα, μανούβρες το βάρος και το ύψος επηρεάζουν πολύ τα δεδομένα.

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12360
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 225 φορές
Έχει δεχθεί like: 238 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#5

Δημοσίευση από ALX » 28 Νοέμ 2013, 19:08

Ωραίο θέμα. Θα παρακολουθήσω την εξέλιξή του με ενδιαφέρον :)

Εγώ με το 1,93μου στο GS με πόδια κάτω... :grin:

Εικόνα

...και με πόδια πάνω στους μαρσπιέδες

Εικόνα

..μικρό μου κάθεται? :think:

...κι εδώ ο Pedrosa στο μηχανάκι μου με το 1,58του :tooth:

Εικόνα
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#6

Δημοσίευση από makisp » 28 Νοέμ 2013, 20:57

Η οδήγηση της μοτοσυκλέτας απαιτεί περισσότερο δεξιότητα και αντίληψη παρά σωματικές ικανότητες όπως το ύψος και η φυσική δύναμη ή κατάσταση του αναβάτη. Βέβαια σαφώς και υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί και κάποια όρια. Προσωπικά με το 1,70 ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα ή περιορισμό να κουμαντάρω κάποια μοτοσυκλέτα και οι μόνες κατηγορίες που δεν νιώθω άνετα είναι με τα πιο μεγαλόσωμα mega on/off. Ένα Varadero ή κάτι αντίστοιχο που ζυγίζει 260 κιλά και έχει σέλα στα 840-860 χιλιοστά, το φτάνω μόνο με τα μήλα του πέλματος. Αυτό σημαίνει ότι αν γύρει στατικά πάνω από κάποιες μοίρες θα πρέπει να ανοίξω το πάτημα μου για να το συγκρατήσω και εκεί για να φτάσω αναγκαστικά θα πρέπει να μετατοπίσω την λεκάνη από την σέλα, οπότε χρειάζεται πλέον πολύ ζόρυ για να συγκρατήσω την μοτοσυκλέτα, γιατί έχουν ανοίξει όλες οι λαβές και την στηρίζουν πλέον μόνο τα χέρια και όχι πόδια λεκάνη. Με εμπειρία σπάνια φτάνεις σε τέτοια κατάσταση αλλά αν χρησιμοποιείς καθημερινά την μοτοσυκλέτα, αναμενόμενα θα υπάρξει ζόρυ σε κάποιες φάσεις. Μια φυσιολογική κοπέλα σε τέτοια φάση, δεν έχει πιθανότητες να την συγκρατήσει.
Έχουν περάσει από τα χέρια μου κάμποσα μεσαία On/off με μικτό βάρος 180-220 κιλών και σέλες 840-870χιλιοστών και ακόμα και στην καθημερινή μετακίνηση ένιωθα τόσο άνετα όσο και σε παπί και ποτέ δεν θυμάμαι να αντιμετώπισα πρόβλημα. Ίσως να έκανα όπισθεν με λίγο περισσότερη δυσκολία αλλά και αυτό λύνεται με φρένο και χρήση της επαναφοράς της μπροστινής ανάρτησης.
Πέραν του βάρους της μοτοσυκλέτας και του ύψους της σέλας έχουν σημασία και άλλοι παράγοντες όπως το sag των αναρτήσεων, το κέντρο βάρος της μοτοσυκλέτας, η θέση οδήγησης, ο μοχλός του τιμονιού, το φάρδος της σέλας κλπ. Το Guzzi πχ παρόλα τα 260 κιλά του, κινείται στην πόλη σαν παπί γιατί έχει πολύ χαμηλό κέντρο βάρους. Επίσης ακόμα και στο σπρώξιμο έχει απρόσμενα μικρή αντίσταση, ίσως λόγω άξονα. Το μόνο σημείο που προσέχω είναι όταν κάνω επιτόπου στροφή σε κατηφόρα, οπότε απλά γέρνω αντίθετα και μακρυά από το μπροστά φρένο.
Το klr 650 που θεωρητικά έχει σέλα στα 870 περίπου χιλιοστά, λόγω μεγάλου sag το έφτανα σχεδόν με όλο το πέλμα όπως και το Guzzi.
Για κοπέλες 1,65-1,70 εκατοστά θα έλεγα ότι μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε στριτ και μικρομεσαίο on/off. Πάνε τα δοκιμάζουν στατικά. Κάνουν ότι τα γέρνουν λίγο. Τα σπρώχνουν λίγο και βλέπουν την αίσθηση. Με λίγη προσοχή και σύνεση θα είναι μια χαρά. Για πιο χαμηλά αναστήματα θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο. Με ένα χαμηλό, ελαφρύ και με χαμηλό κέντρο βάρους suzuki Gladius πχ πιστεύω ότι και με 1,60 είσαι μια χαρά.
Υπάρχει και δυνατότητα χαμηλώματος μιας μοτοσυκλέτας. Είτε με σκάψιμο στην σέλα, είτε βάζοντας πιο μακρείς συνδέσμους στο μοχλικό ώστε να χαμηλώσει το αμορτισέρ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ALX την 28 Νοέμ 2013, 21:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Παράγραφοι
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

IoannisPanagiotidis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 653
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 23:40
Τόπος διαμονής: Solingen
Moto: R1200GS
Κράνος: Sr1
Έχει κάνει like: 34 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 45

#7

Δημοσίευση από IoannisPanagiotidis » 28 Νοέμ 2013, 21:49

κριμα που δεν φαινεται η φωτο με τον Pedrosa πανω στο Gs! :tooth:

...κατ τα αλλα πιστευω οτι ενα street γυμνο μηχανακι μεχρι τα 600 κυβικα και τα 170 κιλα μιλαμε για μια καλη επιλογη για γυναικα! ... ομορφο , στυλατο και σε κοκκινο χρωμα! ... λεω εγω τωρα... :thumpup:

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#8

Δημοσίευση από ibar132 » 29 Νοέμ 2013, 00:31

εγω δε νομιζω οτι το υψος πεζει τοσο μεγαλο ρολο
αλλωστε δε χρειαζεται να πατας κ με τα δυο
κ με το ενα μια χαρα ειναι.
καμια βδομαδα θα σε ζορισει μετα θα το μαθεις...
τωρα αν μια γυναικα 1,60 θελει βαραντερο ναι εχει θεμα
οχι μονο με το υψος αλλα κ το βαρος...
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 685
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#9

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 29 Νοέμ 2013, 01:23

Νομίζω ότι αργά ή γρήγορα παίζει ρόλο για κάποιους, μιας και τελικά προτιμούν αυτό που τους βολεύει σωματικά.

Επίσης, όμως, αργά ή γρήγορα για κάποιους άλλους δεν θα παίζει απολύτως κανέναν ρόλο μιας και θα έχουν την εμπειρία να χειριστούν οτιδήποτε με ευκολία.

Γενικότερα, θεωρώ ότι όσο πιο συχνά αναιβοκατεβαίνει κάποιος σε μια σέλα, τόσο πιο πολύ τον επηρεάζει ο σωματότυπός του στην επιλογή μηχανής.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#10

Δημοσίευση από Σάββας » 29 Νοέμ 2013, 01:25

Εκτός πόλης μικρό το κακό.

Εντός όμως ζόρικα τα πράγματα.

Εκτιμώ ότι η κάθε μοτό πρέπει να ταιριάζει στο σωματότυπο του της αναβάτη-ριας.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Stathis psaltis
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 374
Εγγραφή: 05 Μαρ 2013, 02:23
Τόπος διαμονής: Athens
Moto: Aprilia pegaso strad
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#11

Δημοσίευση από Stathis psaltis » 29 Νοέμ 2013, 02:22

Εκείνο που μετράει πιο πολύ απ' όλα είναι το ύψος του αναβάτη.
Κατάλληλη μηχανή θεωρώ ότι είναι αυτή στην οποία πατάς minimum με τα 2/3 του πέλματος.
Αλλιώς πάντα θα υπάρχουν στιγμές που θα σε ζορίζει η μηχανή, όσο κι αν την έχεις συνηθίσει...

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1769
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#12

Δημοσίευση από ibar132 » 29 Νοέμ 2013, 13:18

δηδ σε μια μοτο εχει σημασια το ανεβα κατεβα κ οχι η οδηγικη απολαυση?
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#13

Δημοσίευση από makisp » 29 Νοέμ 2013, 14:20

Για όλα υπάρχουν λύσεις.
Αν βάλεις ένα τέτοιο μποτάκι
Εικόνα











σε ένα τέτοιο ποδαράκι




Εικόνα







τότε





















Εικόνα

















ουπς συγνώμη εννούσα





Εικόνα



Οδηγάς και rockster
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Θάνος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 5073
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:12
Τόπος διαμονής: Athens
Έχει κάνει like: 1 φορά
Έχει δεχθεί like: 7 φορές
Ηλικία: 36

#14

Δημοσίευση από Θάνος » 01 Δεκ 2013, 12:31

Να μην ξεχνάμε ότι με χαμήλωμα στις αναρτήσεις κερδίζουμε ακόμη 1-2 πόντους, συν την σέλα
που μπορεί να διαμορφωθεί (όπως ειπώθηκε και αρχικά) το κέρδος μπορεί να φτάσει και τους 5-6
πόντους, αρκετά σημαντικό νούμερο όταν είναι στα όρια του απαγορευτικού μία επιλογή!

Σημαντικό θεωρώ επίσης, το να γίνει επιλογή σε μοτο που έχει στενό ντεπόζιτο, βοηθάει πάρα
πολύ στον έλενχο, είτε για σπορ οδήγηση είτε για μέσα στην πόλη σε μανούβρες κτλ....
Μήν βιάζεσαι! Άκομη και όταν υπάρχει λόγος... άστον να περιμένει!
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

RPM
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 21:04
Τόπος διαμονής: Aθηνα
Moto: CBR 600 RR 2007
Ηλικία: 38

#15

Δημοσίευση από RPM » 22 Ιαν 2014, 10:06

Θεωρω πως ειναι σημαντικο να διαλεγει μια γυναικα μια μηχανη με την οποια να μπορει να παταει εστω και στις μυτες κατω οταν ειναι σταματημενη η μηχανη. Τελευταια κυκλοφορω με ενα transalp μεσα στην πολη και για να φτασω τα ποδια μου κατω σταματημενη, πρεπει να γυρω το σωμα μου απ τη σελα ετσι ωστε να παταει το ενα ποδι μονο τουλαχιστον. Αυτο εχει πολλους κινδυνους φυσικα και ιδιαιτερα οταν χρειαστει να φρεναρεις αποτομα μεσα στην κινηση!! Γιαυτο προσεχω ακομα περισσοτερο οταν καβαλαω τη μηχανη αυτη και παω πολυ πιο αργα απ οτι θα πηγαινα με το CBR.

Περαν αυτου, το transalp ειναι αρκετα βαρια μοτοσυκλετα να την κουνησεις με τα χερια και ειδικα αν παρκαρεις σε κατηφορα ανηφορα. Οκ συνηθιζετε αλλα σου κανει τη ζωη δυσκολη αν η μηχανη ειναι τερας σε σχεση με σενα. Χωρια αν σου πεσει (ασχετα αν ξερουμε πως να σηκωνουμε μια μοτοσυκλετα) πρεπει να περιμενεις 2 μαντραχαλαδες να τη σηκωσουν για σενα. :tooth:

Οποτε γενικα πιστευω οτι το πρωτο κριτηριο που πρεπει να κοιταζει μια γυναικα ειναι το υψος της μοτοσυκλετας.

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#16

Δημοσίευση από Σάββας » 22 Ιαν 2014, 10:41

Συμφωνώ απολύτως και όχι μόνο για το ωραίο φύλο αλλά για όλους μας, κακά τα ψέμματα.
Σκοπός είναι να κουμαντάρουμε εμείς το μοτοσακό και όχι αυτό εμάς.
Βέβαια άμα ξεκινήσει όσο μεγάλο και νάναι το βάρος εξαφανίζεται αλλά σε επιτόπιους ελιγμούς, σε ανηφόρες-κατηφόρες κλπ στατικά σταματήματα - μετακινήσεις ζόρικα τα πράγματα και ειδικά για ον οφάδες - εντουράδες πολύ ζόρικα !

Άμα δε συμβεί στραβή και πέσει σε κανά πόδι........ας μη πώ τίποτα άλλο ! :whistling:

Και εγώ όταν η μικρή μου ζήτησε μοτοσακό μετά την μεγάλη βέβαια που έχει προηγηθεί 5 χρόνια τώρα, πήγαμε στο ανάλογο φεστιβάλ πούγινε και επιτόπου δοκίμασε τα πάντα όλα με βάση τον σωματότυπό της.

Όταν βρήκε γελάγανε και τα αυτιά της ! :yes:

Βέβαια ενώ είμασταν στη βράση για δίπλωμα και με επιλεγμένο το μοτοσακό................σαβουριάστηκα εγώ σε βόλτα και όταν είδε να με φέρνουν 4 χωρίς τον Παππά το ξανασκέφτεται τώρα! :lolnb:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

RPM
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 21:04
Τόπος διαμονής: Aθηνα
Moto: CBR 600 RR 2007
Ηλικία: 38

#17

Δημοσίευση από RPM » 22 Ιαν 2014, 10:54

Ευχομαι να μην επαθες σοβαρη ζημια! Ναι λογικο ειναι να το ξανασκεφτεται αλλα τουλαχιστον αν αποφασισει να καβαλησει ξερετε τι θα παρει :)

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#18

Δημοσίευση από Σάββας » 22 Ιαν 2014, 11:14

Δυστυχώς έπαθα και πλέον έχω αποχαιρετίσει τα όπλα του μεγάλου κυβισμού οριστικά.

Πλέον με κανά μικρούλι γύρω γύρω.

Η μικρή μου το βρήκε μια χαρά αυτό που θέλει (2.08 ) :

[video]
[/video]

Όταν ξαναπερπατήσω δάσκαλο δίπλωμα και με κορδελίτσα θα της το έχω ! :yes:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

RPM
Νέα μέλη
Νέα μέλη
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 21 Ιαν 2014, 21:04
Τόπος διαμονής: Aθηνα
Moto: CBR 600 RR 2007
Ηλικία: 38

#19

Δημοσίευση από RPM » 22 Ιαν 2014, 11:49

Λυπαμαι που το ακουω.... :/

Μπραβο για την επιλογη, αν και θεωρω πως το CBR 125 π.χ. που πιστευω οτι ειναι οκ για το υψος της, ειναι πολυ καλυτερο για πρωτο μοτο και εχει καλα φρενα, καλα φωτα και πολυ καλυτερο κρατημα απ οτι ενα σκουτερ. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Σάββας
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 4131
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:44
Τόπος διαμονής: Λαμογία .
Moto: HONDA - YAMAHA
Κράνος: HJC IS 17
Έχει κάνει like: 2 φορές
Ηλικία: 56

#20

Δημοσίευση από Σάββας » 22 Ιαν 2014, 12:01

RPM έγραψε:Λυπαμαι που το ακουω.... :/

Μπραβο για την επιλογη, αν και θεωρω πως το CBR 125 π.χ. που πιστευω οτι ειναι οκ για το υψος της, ειναι πολυ καλυτερο για πρωτο μοτο και εχει καλα φρενα, καλα φωτα και πολυ καλυτερο κρατημα απ οτι ενα σκουτερ. :thumpup:
Άς ξεκινήσει με αυτό φίλη μου μιας και θέλει βέσπα (εγώ είπα όχι γιατί είναι πανάκριβη και θα δυσκολεύομαι πολύ να της κάνω σέρβις μιας και τα κάνω εγώ) και μετά αν και εφόσον θέλει να πάει παραπάνω δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να μάθει με ταχύτητες.

Άν και για τη μικρούλα μου δεν το νομίζω....βλέπει το μηχανάκι μόνο ως μέσο μετακινήσεως ευκολότερο από το κουτί.
Η μεγάλη μου είναι άλλη φάση, έχει δηλώσει ότι δεν θα οδηγήσει ποτέ κουτί αλλά και αυτή είναι μικρόσωμη και μόνο κανά κάστομ στυλ Χάρλευ που της αρέσουν μάλλον θα την βολέψει.

Έχει δίπλωμα απεριόριστο αλλά ακόμα οδηγάει σκούτερ με 12άρη τροχό και πίστεψέ με....αν στρίψεις και φρενάρεις με 12άρη τροχό στρίβεις οτιδήποτε.

Το να πάς από το δύσκολο στο εύκολο είναι μια χαρά, το αντίθετο όχι. :winking:
Εικόνα

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ladies moto vs moto”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης