Βρείτε το λιπαντικό για τον κινητήρα σας

Ό,τι λιώνει, ό,τι παλιώνει κι ό,τι τελειώνει!
Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

Re: Βρείτε το λιπαντικό για τον κινητήρα σας

#41

Δημοσίευση από ALX » 26 Φεβ 2016, 10:21

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

Aυτό με το κάψιμο του λαδιού, δεν είναι μύθος και αναλόγως του λαδιού, βλέπεις διαφορετική "κατανάλωση" λαδιού.

Και δεν το λέω επειδή το διάβασα κάπου ή μου το είπε ο μπατζανάκης του ξαδέρφου ενός φίλου μου, αλλά το βίωσα εγώ και είχα τρελαθεί.
Εκείνη την εποχή ψαχνόμουν να αλλάξω λάδι μήπως βρω κάνα καλύτερο από τα aral που έβαζα και πήγα και πήρα τα Castrol Active 20W-50 που πρότεινε και η BMW.

Tα πήρα, τα έβαλα και κάθε περίπου 750χιλ μου έκαιγε μισό λίτρο λάδι :shocking:
Στα 5000χιλ που έκανα αλλαγή (και έβαλα φυσικά πάλι aral) είχα συμπληρώσει σχεδόν 3 λίτρα λάδι (από τα 3,8λ συνολικά που παίρνει το μοτέρ μου)
Τρομοκρατήθηκα, λέω κάτι έγινε στο μοτέρ και καίει του σκοτωμού.
Στο μεταξύ από καινιούριο αυτό το μηχανάκι έκαιγε γύρω στα 200 με 250ml ανά 1000χιλ και τόσο καίει ακόμα.
Δηλαδή από αλλαγή σε αλλαγή συμπληρώνω γύρω στο 1 λίτρο. ΟΚ... νορμάλ για παλιό μπόξερ κινητήρα (τα καινούρια λένε ότι δεν καίνε)
Αυτό το χάλι με το Castrol δεν το είχα ξαναδεί! Και ήταν και ορυκτέλαια ε! Όχι συνθετικά!

Συνθετικά δεν έχω βάλει ποτέ. ΄Κάποιος γνώστης μου είπε να βάζω συνθετικά 10W-60 αλλά δεν το έχω τολμήσει.

Μάκη... εσύ ποια εταιρία λαδιών βάζεις σε 10W-60?


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#42

Δημοσίευση από Ravendark » 26 Φεβ 2016, 12:13

makisp έγραψε: Στο άρθρο Βαγγέλη ο συγγραφέας κάνει ένα λάθος. Στα πολύτυπα λιπαντικά όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία αυξάνει η πυκνότητα και το λιπαντικό παχαίνει. Ένα λιπαντικό 20w-50 είναι πιο λεπτό viscosity 20 όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και πυκνώνει, παχαίνει σε 50, όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει.
Μάκη τα έχεις μπερδέψει.

Το 20-50 σημαίνει ότι: το λάδι συμπεριφέρεται σαν 20άρι στους 0 κελσίου, και σαν 50άρι στους 100
Αυτό δεν σημαίνει ότι "πυκνώνει", απλά δεν είναι τόσο λεπτό όσο ένα 20άρι στους 100. Σαφώς και λεπταίνει ένα λάδι όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, απλά τα πρόσθετα που έχει δεν το αφήνουν να λεπτύνει τόσο πολύ να το πω χονδρικά...

τώρα περί καστρόλ ένα θα πω... 640 ως τις 65.000 δεν είχε βαρέσει ρουλεμάν στροφάλου :tooth:
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#43

Δημοσίευση από ALX » 26 Φεβ 2016, 13:47

Ravendark έγραψε:
τώρα περί καστρόλ ένα θα πω... 640 ως τις 65.000 δεν είχε βαρέσει ρουλεμάν στροφάλου :tooth:
Δυνατό επιχείρημα :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 12 φορές
Ηλικία: 45

#44

Δημοσίευση από mario » 26 Φεβ 2016, 13:55

Εδώ απο το λινκ του Βαγγου η σχετική θέση της εταιρίας......ενδιαφέρον....
https://www.motul.com/gr/el/community/100

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#45

Δημοσίευση από makisp » 26 Φεβ 2016, 17:05

Ravendark έγραψε:
makisp έγραψε: Στο άρθρο Βαγγέλη ο συγγραφέας κάνει ένα λάθος. Στα πολύτυπα λιπαντικά όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία αυξάνει η πυκνότητα και το λιπαντικό παχαίνει. Ένα λιπαντικό 20w-50 είναι πιο λεπτό viscosity 20 όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και πυκνώνει, παχαίνει σε 50, όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει.
Μάκη τα έχεις μπερδέψει.

Το 20-50 σημαίνει ότι: το λάδι συμπεριφέρεται σαν 20άρι στους 0 κελσίου, και σαν 50άρι στους 100
Αυτό δεν σημαίνει ότι "πυκνώνει", απλά δεν είναι τόσο λεπτό όσο ένα 20άρι στους 100. Σαφώς και λεπταίνει ένα λάδι όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία, απλά τα πρόσθετα που έχει δεν το αφήνουν να λεπτύνει τόσο πολύ να το πω χονδρικά...

τώρα περί καστρόλ ένα θα πω... 640 ως τις 65.000 δεν είχε βαρέσει ρουλεμάν στροφάλου :tooth:
Έχεις δίκιο, τα έχω μπερδέψει :tooth: .

H Guzzi προτείνει Agip/Eni ALX.
Δεν διαφωνώ βρε ότι υπάρχουν διαφορές στις απώλειες μεταξύ διαφορετικών λιπαντικών, αλλά ότι και καλά τα συνθετικά "καίγονται" ή χάνοντε πιο γρήγορα από τα ορυκτέλαια.
Προσωπικά έβαζα motul 300v στο dominator 650 με απώλειες 60ml/1000, spectro titanium στο klr με απώλειες 250-300ml/1000, στο guzzi το agip racing 10w-60 έχει κατανάλωση 80ml/1000...ακόμα και σε gpz550 τα motul δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά <150ml/1000. Το μόνο όχημα που είχα που δεν έκαψε ποτέ σταγόνα ήταν ένα cbr600f2 με motul300v πάλι.
Η μακακία βέβαια με τα συνθετικά τώρα, είναι ότι τα αφήνω πάνω από χρόνο, που μάλλον δεν είναι πολύ καλό παρόλο που έχουν μπόλικα αντιδιαβρωτικά και αντιοξειδωτικά πρόσθετα.
Προσωπικά βέβαια με τον τύπο που προδιαγράφει ο κατασκευαστής 10w-60 δεν έχω και επιλογή. Επίσης όταν το εύρος μεταξύ των 2 sae είναι τόσο μεγάλο, το μεγάλο sae πέφτει, αλλοιώνεται πιο γρήγορα.
Καλό άρθρο είναι και αυτό http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#46

Δημοσίευση από naftilos » 28 Φεβ 2016, 18:38

ALX έγραψε:
Συνθετικά δεν έχω βάλει ποτέ. ΄Κάποιος γνώστης μου είπε να βάζω συνθετικά 10W-60 αλλά δεν το έχω τολμήσει.
Αν τα βάλεις αυτά θα τα πίνει σαν ρώσος ναύτης. Για ένα μηχανάκι που γεννήθηκε την ίδια χρονολογία με τον Κολοκοτρώνη με κατασκευαστικές μεθόδους σφυριού και καλεμιού οποιοδήποτε λαδί με αρχική τιμή ρευστότητας μικρότερη από 20W δεν θα μπορεί να παραμείνει για μεγάλο διάστημα φυλακισμένο εντός του κινητήρα. Για τέτοιες μηχανές στο κλίμα της Ελλάδας το ιδανικό λαδi ξεκινάει από χαμηλότερο σημείο ρευστότητας τα 30W, Που αν και δεν θα μηδένιζε, πάντως θα περιόριζε αισθητά την κατανάλωση λαδιού .

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#47

Δημοσίευση από makisp » 28 Φεβ 2016, 21:16

Καλά εσύ στον τροπικο της ζεστας, μπορεις να βαλεις και λιπαντικό ταχυτητων 140w :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#48

Δημοσίευση από ALX » 29 Φεβ 2016, 08:20

naftilos » Χθες, 17:38 έγραψε:
ALX έγραψε:
Συνθετικά δεν έχω βάλει ποτέ. ΄Κάποιος γνώστης μου είπε να βάζω συνθετικά 10W-60 αλλά δεν το έχω τολμήσει.
Αν τα βάλεις αυτά θα τα πίνει σαν ρώσος ναύτης. Για ένα μηχανάκι που γεννήθηκε την ίδια χρονολογία με τον Κολοκοτρώνη με κατασκευαστικές μεθόδους σφυριού και καλεμιού οποιοδήποτε λαδί με αρχική τιμή ρευστότητας μικρότερη από 20W δεν θα μπορεί να παραμείνει για μεγάλο διάστημα φυλακισμένο εντός του κινητήρα. Για τέτοιες μηχανές στο κλίμα της Ελλάδας το ιδανικό λαδi ξεκινάει από χαμηλότερο σημείο ρευστότητας τα 30W, Που αν και δεν θα μηδένιζε, πάντως θα περιόριζε αισθητά την κατανάλωση λαδιού .
Kι όμως σύντροχε... τα βάζουν κάποιοι που ξέρω από bmwδοφόρουμ και καίνε και λιγότερο απ' ότι το ορυκτέλαιο (κατά τα λεγόμενά τους πάντα) :think:
Συγκεκριμένα παίζουν με το Liqui Moly 10W-60
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#49

Δημοσίευση από naftilos » 29 Φεβ 2016, 22:31

Αυτο μονο αμα το δω με τα ματια μου να συμβαινει θα το πιστεψω. :yes:

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#50

Δημοσίευση από Ravendark » 01 Μαρ 2016, 00:26

Ρε παιδιά πότε καίει λάδι ένα μηχανάκι;
Όταν λεπταίνει, σωστά;
Ποιο λάδι λεπταίνει περισσότερο στις υψηλές θερμοκρασίες;
Το ορυκτέλαιο, σωστά;

Άρα γιατί ένα μοτέρ θα καίει περισσότερο συνθετικό απ'ότι ορυκτέλαιο;
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#51

Δημοσίευση από makisp » 01 Μαρ 2016, 08:52

Έλα μου ντε, αυτό λέω και εγώ. Εγώ αναφέρω σαν παράδειγμα ότι ακόμα και στο dominator με τον κινητήρα του xr, δεν το έκαιγε.
Ένα λάδι 10w-60 στους 100βαθμούς είναι πιο παχύ από ένα λάδι 20w-50. Ένα ορυκτέλαιο και ένα ημισυνθετικό 20w-50, έχουν πάνω κάτω την ίδια πυκνότητα με το συνθετικό να εξατμίζεται λιγότερο στην καύση και να έχει και πρόσθετα που το μαγνητίζουν στα μεταλλικά μέρη. Αυτά στην αρχή της ζωής τους, γιατί μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα τα λιπαντικά χάνουν τις ιδιότητες τους και λεπταίνουν, οπότε πιθανόν για παράδειγμα, μετά από 3000χλμ ένα ορυκτέλαιο να είναι 30w και ένα συνθετικό 40w. Οπότε πάλι το ορυκτέλαιο θα έχει μεγαλύτερες απώλειες. Το klr που είχε σχεδιαστικά για κάποιον λόγο, πολύ λεπτό ελατήριο λαδιού, μετά τις 4.000 χλμ από την αλλαγή, ήθελε απαραίτητα ξανά αλλαγή γιατί έχανε πλέον τα λάδια του με πολύ ταχύ ρυθμό και αυτό με καλά ημισυνθετικά λάδια. Με ορυκτέλαια μάλλον θα παρατηρούταν το φαινόμενο γύρω στις 2000.
Τεσπά στην θέση του ALX, απλά θα συνέχιζα πλέον την συνταγή του, που προφανώς δουλεύει στο μοτέρ του. Είμαι περίεργος πψς θα δούλευε το μοτέρ αν του έβαζε πρώτη φορά συνθετικά. Να πω ότι στο klr που είχε κάνει 60Κ αποκλειστικά με spectro, είπα κάποια στιγμή να δοκιμάσω άλλη μάρκα μήπως καίει λιγότερο και δοκίμασα τα torco που πολλά καλά λέγονταν σε άλλο φόρουμ. Ο κινητήρας απλά δεν δούλευε. Και όταν λέω δεν δούλευε, ούτε καν έπαιρνε μπροστά. Ξελίγωσε την μπαταρία και όταν τελικά τον έβαλα με καλώδια, δούλευε θορυβώδες, άρρυθμα, δεν έμπαιναν οι ταχύτητες και ξαναέσβησε και δεν ξαναπήρε :tooth: Μάλλον αν έχει δουλέψει ο κινητήρας αποκλειστικά με ένα λιπαντικό, οι ανοχές του κινητήρα έχουν δημιουργηθεί με βάση τις ιδιότητες αυτού του λιπαντικού και ενδέχεται να έχει σημαντικά θέματα με την αλλαγή σε κάποια ¨διαφορετικά¨¨ λιπαντικά.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#52

Δημοσίευση από naftilos » 01 Μαρ 2016, 11:48

Ακόμα και τα απλά ορυκτέλαια έχουν πλέον προσθετά που στο μέτρο του δυνατού κρατούν το ιξώδες σταθερό.
Τώρα όσον αφορά τα πολυτιπα συνθετικά μεταβλητού ιξώδους αυτά που ξεκινούν από πολύ λεπτορευστα10W σε παλαιούς η αερόψυκτους κινητήρες που έχουν σχετικά μεγάλες ανοχές μέχρι να ζεσταθούν, εκεί υπάρχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού κατά την εκκίνηση και μέχρι να φτάσει ο κινητήρας τη θερμοκρασία λειτουργίας του. Εκεί το πολυτιπο συνθετικό δεν βολεύει, το απλό ορυκτέλαιο παρουσιάζει καλύτερη συμπεριφορά η τέλος πάντων συμπεριφέρεται καλύτερα το πολυτιπο συνθετικό με τον υψηλότερο βαθμό αρχικού ιξώδους.
Σε κάθε περίπτωση το συνθετικό κάτω από σκληρές συνθήκες παρέχει καλύτερη προστασία είτε καίγετε είτε όχι

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#53

Δημοσίευση από Ravendark » 01 Μαρ 2016, 13:12

άρα δλδ οι δεινόσαυροι όταν ξυπνάνε πίνουν το λάδι :P
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#54

Δημοσίευση από ALX » 01 Μαρ 2016, 20:26

Έτσι :P

5ml λάδι την ημέρα, το μαστόρι κάνει πέρα :tooth:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#55

Δημοσίευση από makisp » 01 Μαρ 2016, 22:07

Οι Γερμανοί δεινόσαυροι, οι ιταλοι ξερουν να φτιαχνουν κινητήρες.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Ravendark
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1912
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 09:26
Τόπος διαμονής: Mattighofen
Moto: KTM 1290 SD GT
Κράνος: Shoei NXR Flagger
Έχει κάνει like: 62 φορές
Έχει δεχθεί like: 77 φορές
Ηλικία: 37

#56

Δημοσίευση από Ravendark » 01 Μαρ 2016, 22:07

:tooth:
Εικόνα
-- Γιώργος --

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#57

Δημοσίευση από ritsman » 02 Μαρ 2016, 11:41

ALX έγραψε:[Kι όμως σύντροχε... τα βάζουν κάποιοι που ξέρω από bmwδοφόρουμ και καίνε και λιγότερο απ' ότι το ορυκτέλαιο (κατά τα λεγόμενά τους πάντα) :think:
Συγκεκριμένα παίζουν με το Liqui Moly 10W-60


H "μαμα" τι λαδια λεει να του βαζεις? full συνθετικα? ημι?

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#58

Δημοσίευση από ritsman » 02 Μαρ 2016, 11:42

ALX έγραψε:[Kι όμως σύντροχε... τα βάζουν κάποιοι που ξέρω από bmwδοφόρουμ και καίνε και λιγότερο απ' ότι το ορυκτέλαιο (κατά τα λεγόμενά τους πάντα) :think:
Συγκεκριμένα παίζουν με το Liqui Moly 10W-60


H "μαμα" τι λαδια λεει να του βαζεις? full συνθετικα? ημι?

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#59

Δημοσίευση από ALX » 02 Μαρ 2016, 13:43

Ορυκτελαια
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

ritsman
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 10 Σεπ 2014, 16:02
Τόπος διαμονής: νοτια
Moto: Μ1100
Κράνος: HJC RPHA
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 4 φορές

#60

Δημοσίευση από ritsman » 04 Μαρ 2016, 10:33

ALX έγραψε:Ορυκτελαια

Δοκιμασε μια και τα φουλ συνθετικα, δεν νομιζω να δεις μειονεκτήματα

το αντιθετο (γνωμη μου) είναι το λαθος

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#61

Δημοσίευση από naftilos » 04 Μαρ 2016, 15:39

Σαφώς το φουλ συνθετικό παρέχει καλύτερη προστασία σε όλες τις συνθήκες, δεν χωρεί ουδεμία αμφιβολία περί τούτου και διατι να το κρύψωμεν άλλωστε.
Πλην όμως αν αυτό ξεκινά από τα 10W, ακόμα χειρότερα αν ξεκινά από τα 5W η γερμανίδα γκουβερνάντα θα γίνει αλκοολική στο λάδι, μισό μισό με τη βενζίνη θα το καταναλώνει.
Ιδανικό θα ηταν ένα φουλ συνθετικό 30W-60 αλλά δεν νομίζω να έχει φουλ συνθετικό να ξεκινά από 30w :?:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναλώσιμα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης