Bridgestone Battlax A40 και άλλα...

Ό,τι λιώνει, ό,τι παλιώνει κι ό,τι τελειώνει!
Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

Bridgestone Battlax A40 και άλλα...

#1

Δημοσίευση από ALX » 28 Μάιος 2016, 12:25

Μιας και σιγά σιγά πρέπει να κοιτάζω για λάστιχα, είδα ότι παίζουν κι αυτά ως αντικαταστάτης των 501-502

Αυτά που έχω στο στόχαστρο, είναι τα Metzeler Tourance Next (αρκετά πιο ακριβά βέβαια) τα Dunlop Trailsmart και αυτά τα Bridgsestone που διάβασα πολύ καλές κριτικές στο GSoforum και ειδικά σε κορώνα-διάρκεια και κράτημα στο βρεγμένο.

220€ τοποθετημένα είπαν... την στιγμή που τα Next παίζουν στα 260-270€ και τα Dunlop στα 230€

Σημείωση.... Bridgestone δεν έχω βάλει ποτέ σε μηχανάκι ή αυτοκίνητο :lipseal: (έτυχε... όχι για άλλο λόγο)


Εικόνα

Εικόνα

Οι βελτιώσεις σε σχέση με το BW 501-502

Εικόνα

Εικόνα


Εδώ η επίσημη σελίδα.
http://www.bridgestone.gr/moto/ranges/battlax/a40/


“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#2

Δημοσίευση από TC-drift » 28 Μάιος 2016, 16:35

Κάνει φοβερό πόλεμο τιμών η Bridgestone! Σαν τιμή φοβερά, αν είναι και καλύτερα απο τα ήδη πολύ καλά 501 τότε θα είναι ότι πρέπει.. :thumpup:

Άβαταρ μέλους

Lavazutra
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:06
Τόπος διαμονής: Ninja Temple
Moto: Lavazaki Versys 650
Κράνος: HJC R-Pha 10 +
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 8 φορές
Ηλικία: 34

#3

Δημοσίευση από Lavazutra » 28 Μάιος 2016, 21:03

Αντε να αρχίσουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές να έχουν πιο ανθρώπινες τιμές γιατί το έχουν παραχέσει το πράμα.

Η bridgestone πουλάει την ναυαρχίδα της το S21 στις διασταάσεις μου στα 240-250 ευρώ (230 τα πήρα :p ) ενώ οι ανταγωνιστές για τα πιο φρέσκα top λάστιχα τους πάιζουν 50-70 ευρώ πάνω.

Αν βάλω την τιμή στην άκρη...μετά τα S20 η bridgeston σε μένα μένα βρηκε πιστό πελατάκι :crazy:
Upgrade Mode
Loading....

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#4

Δημοσίευση από ALX » 28 Μάιος 2016, 21:19

Το αρνητικό που άκουσα βέβαια είναι ότι κι αυτά κάνουν θόρυβο όπως τα Tourance που φοράω. Είναι σοβαρό μειονέκτημα αυτό ρε γμτ.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Αιγαιοπλόος
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 93
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 11:12
Τόπος διαμονής: Σύρος
Moto: Honda Transalp 700
Ηλικία: 44

#5

Δημοσίευση από Αιγαιοπλόος » 01 Ιουν 2016, 19:20

Είναι ένα αρνητικό ο θόρυβος. Ειδικά σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Προσωπικά, από όσες εταιρίες ελαστικών έχω περάσει, τα πιο ήσυχα ελαστικά ήταν πάντα της Michelin.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#6

Δημοσίευση από ALX » 01 Ιουν 2016, 23:28

Ξέχασα να πω ότι παίζουν και τα Pirelli Trail... που ακούω διθυράμβους (αλλά η Pirelli είναι φαρμακείο ρε φίλε :/ )
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#7

Δημοσίευση από ALX » 10 Ιουν 2016, 08:23

ΧΤες που πήγα στο Περιστερά και τον ρώτησα για τα επόμενά μου λάστιχα, μου πρότεινε με κελιστά μάτια τα Roadsmart III αν δεν μπαίνω χώμα. Μακράν λέει το καλύτερο ελαστικό αυτή τη στιγμή για τη μοτοσυκλέτα. Αντοχή σε χιλιόμετρα και κράτημα στις στροφές σε στεγνό και βρεγμένο.
Επειδή έχω εμπειρία από Dunlop και ειδικά από Roadsmart (το ΙΙ βέβαια) δεν με είχε αφήσει ευχαριστημένο στη στεγνή πόλη.
Παρόλο δηλαδή που ήταν πολύ καλό έξω σε στροφές κτλ, στη πόλη που κινούμαι ένα 80% τουλάχιστον, δεν μου έδινε εμπιστοσύνη και δεν θέλω να το ξανανιώσω.
Για πόλη μόνο TR91 Pilot Road3 και Tourance neo ως τώρα ήταν βεντούζες.
Το πρώτο δεν υπάρχει αλλά δεν θα το ξαναέβαζα λόγω πολύ γρήγορης φθοράς και τετραγωνισμού του πίσω.
Το δεύτερο άλλαξε και δεν ξέρω πως είναι το καινούριο PR4 (θα ρωτήσω το Θωμά να μου πει που τα ξέρει :tooth: )
Το τρίτο δε το ξαναβάζω αφενός γιατί έμεινα απο μπροστινό πρώτα και αφετέρου κάνει πολύ φασαρία.

Δύσκολη η επιλογή, αλλά τώρα με το μπροστινό που έβαλα, θα αργήσω λίγο να αλλάξω λάστιχα κι έτσι θα έχω χρόνο να το ψάξω εκτενέστερα.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#8

Δημοσίευση από TC-drift » 10 Ιουν 2016, 09:11

Ρε συ ALX το παλιό καλό και στριφτερό Bridgestone BW501/502 το έχεις δοκιμάσει ποτέ?

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 497
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#9

Δημοσίευση από fasarias » 10 Ιουν 2016, 09:13

Για το roadsmart 3 εχω διαβασει κι`εγω καλες κριτικες.

Άβαταρ μέλους

fasarias
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 497
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 14:12
Τόπος διαμονής: πειραιάς
Moto: SYM COMBIZ 125
Κράνος: HJC R-PHA 11
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 36 φορές
Έχει δεχθεί like: 22 φορές
Ηλικία: 36

#10

Δημοσίευση από fasarias » 10 Ιουν 2016, 09:16

TC-drift έγραψε:Ρε συ ALX το παλιό καλό και στριφτερό Bridgestone BW501/502 το έχεις δοκιμάσει ποτέ?
Ρε βαγγελη αυτα δεν ηταν κουτσουρα?

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#11

Δημοσίευση από ALX » 10 Ιουν 2016, 09:46

fasarias έγραψε:
TC-drift έγραψε:Ρε συ ALX το παλιό καλό και στριφτερό Bridgestone BW501/502 το έχεις δοκιμάσει ποτέ?
Ρε βαγγελη αυτα δεν ηταν κουτσουρα?
:tooth:

Όχι Βαγγέλη... δεν έχω βάλει ποτέ Bridgestone στη ζωή μου. :?:
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 36

#12

Δημοσίευση από Moustardas » 10 Ιουν 2016, 10:25

ALX έγραψε: Το δεύτερο άλλαξε και δεν ξέρω πως είναι το καινούριο PR4 (θα ρωτήσω το Θωμά να μου πει που τα ξέρει :tooth: )
Η δική μου εμπειρία με τα PR4 λέει το εξής: 2000χλμ 36ωρου + 3000χλμ (δικαβαλος κι εννιοτε φορτωμένος) σε ασφαλτο Ιταλίας + 2000χλμ βόλτες εντός Ελλάδας + 5000χλμ πόλης

Εμπιστοσύνη με το καλημέρα τη στιγμή που με Continental Trail Attack είχα 2-3 άκυρα κι αδικαιολόγητα γλυστρίματα. Το ίδιο και σε βρεγμένο, να υπερτερεί σε σχέση με το Anakee 3 το οποίο ποτέ δεν εμπιστεύτηκα και το Continental.

Σε περίπου 12000χλμ έχει τετραγωνίσει το πίσω, όμως τα πλαϊνά έχουν ψωμί ακόμα. Προσωπικά θα τα ξαναέβαζα άνετα. :)
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#13

Δημοσίευση από TC-drift » 10 Ιουν 2016, 10:31

Moustardas έγραψε:
ALX έγραψε: Το δεύτερο άλλαξε και δεν ξέρω πως είναι το καινούριο PR4 (θα ρωτήσω το Θωμά να μου πει που τα ξέρει :tooth: )
Η δική μου εμπειρία με τα PR4 λέει το εξής: 2000χλμ 36ωρου + 3000χλμ (δικαβαλος κι εννιοτε φορτωμένος) σε ασφαλτο Ιταλίας + 2000χλμ βόλτες εντός Ελλάδας + 5000χλμ πόλης

Εμπιστοσύνη με το καλημέρα τη στιγμή που με Continental Trail Attack είχα 2-3 άκυρα κι αδικαιολόγητα γλυστρίματα. Το ίδιο και σε βρεγμένο, να υπερτερεί σε σχέση με το Anakee 3 το οποίο ποτέ δεν εμπιστεύτηκα και το Continental.

Σε περίπου 12000χλμ έχει τετραγωνίσει το πίσω, όμως τα πλαϊνά έχουν ψωμί ακόμα. Προσωπικά θα τα ξαναέβαζα άνετα. :)
Θές να μας πεις πως στο On-OFF σου τα PR4 δούλεψαν εξαιρετικά????

Αυτό αποκλείεται.. ο Θωμάς είπε πως είναι άθλια.. :P

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#14

Δημοσίευση από TC-drift » 10 Ιουν 2016, 10:33

fasarias έγραψε:
TC-drift έγραψε:Ρε συ ALX το παλιό καλό και στριφτερό Bridgestone BW501/502 το έχεις δοκιμάσει ποτέ?
Ρε βαγγελη αυτα δεν ηταν κουτσουρα?
τί να σου πω, τα έβαλα σε ένα GS φίλου και το οδήγησα και μου φάνηκε πολύ ωραίο λάστιχο.

Επίσης παλιά, όλοι οι V-strom-άδες έπιναν νερό στο όνομα του. ΚΑι φίλοι που το είχαν έξυναν μαρσπιέδες με δαύτο.

Δεν έχω ακούσει κακά λόγια και πλέον είναι και απο τα φτηνότερα ως μονόγομο

Άβαταρ μέλους

Moustardas
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 16:50
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Κράνος: Shoei XR-1100
Ηλικία: 36

#15

Δημοσίευση από Moustardas » 10 Ιουν 2016, 10:47

TC-drift έγραψε:Θές να μας πεις πως στο On-OFF σου τα PR4 δούλεψαν εξαιρετικά????

Αυτό αποκλείεται.. ο Θωμάς είπε πως είναι άθλια.. :P
Αν κι η συγκριση με την ελληνική άσφαλτο είναι άδικη, πιστεύω πως θυμάσαι σε ορισμένα κομμάτια το μεταξύ μας κυνηγητό στην Ιταλία.

Ε με λάστιχο που δεν το εμπιστεύεσαι δεν πας 'έτσι' :whistling:
Ο χειρότερος εχθρός της κέτσαπ

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#16

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 10 Ιουν 2016, 12:25

Λαστιχαρα το 501/502. Το φορουσα στο ΤΑ μια 2ετια και βρηκα την υγεια μου. 2γομο, ζεσταινεται γρηγορα και εχει διαρκεια στην χρονο η αποδοση του.

Ο απογονος του θα ειναι σιγουρα καλυτερος.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12382
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 239 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#17

Δημοσίευση από ALX » 10 Ιουν 2016, 12:47

Nαι ε? Κι εσείς με τους γλιστερούς δρόμους της Κρήτης για να λες τέτοια πράγματα, πρέπει να ήταν καλό. :think:

Τώρα βέβαια, παίζουν πολλά ρόλο όπως ξέρουμε όλοι μας. Υπάρχουν άνθρωποι που πίνουν νερό στο όνομα ενός ελαστικού και άλλοι με το ίδιο κιόλας μηχανάκι να μην θέλουν να το ξαναδούν!!! Παίζει ρόλο πώς, που και πότε οδηγεί ο καθένας.
Ένας αναβάτης πχ που κάνει μια διαδρομή κάποιων χιλιομέτρων για τη δουλειά του ("όρθιος" συνήθως) και ταξιδέυει που και που σε τουριστικό mode ενώ δεν ψάχνεται στην οδήγηση με στροφές, σίγουρα έχει άλλη άποψη από κάποιον με το ίδιο ελαστικό ο οποίος γουστάρει γρήγορες βόλτες σε στροφιλίκια ενώ την ψάχνει ταυτόχρονα με την πρόσφυση.
Επίσης, άλλο είναι να κυκλοφοράς σε αστικά κέντρα (Αθήνα - Θεσ/νίκη) κι άλλο στην επαρχία. Κάθε διαφορετικότητα δηλαδή στονμ τρόπο που οδηγείς, στο που οδηγείς αλλά και στο πότε οδηγείς (πχ κάποιοι δεν οδηγούν ποτέ με βροχή, ή οδηγούν μόνο από Απρίλιο Μάιο και μετά μέχρι τον Οκτώβρη. Μετά την κλειδώνουν για το χειμώνα)
Πως αυτός να έχει ολοκληρωμένη άποψη όταν δεν οδηγεί με άσφαλτο που έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες από αυτές που οδηγά αυτός συνήθως?
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

TC-drift
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1386
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:58
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: BANDIT 650-TT600R
Έχει κάνει like: 4 φορές
Έχει δεχθεί like: 24 φορές
Ηλικία: 35

#18

Δημοσίευση από TC-drift » 10 Ιουν 2016, 13:46

Moustardas » 10 Ιουν 2016, 09:47 έγραψε:
TC-drift έγραψε:Θές να μας πεις πως στο On-OFF σου τα PR4 δούλεψαν εξαιρετικά????

Αυτό αποκλείεται.. ο Θωμάς είπε πως είναι άθλια.. :P
Αν κι η συγκριση με την ελληνική άσφαλτο είναι άδικη, πιστεύω πως θυμάσαι σε ορισμένα κομμάτια το μεταξύ μας κυνηγητό στην Ιταλία.

Ε με λάστιχο που δεν το εμπιστεύεσαι δεν πας 'έτσι' :whistling:
μάλλον στον ύπνο σου το είδες..

Με PR4 και δικάβαλοι αποκλείεται να κυνηγιόμασταν σε στροφιλίκι και αποκλείεται επίσης να φάγαμε την τρελή βροχή χωρίς ίχνος γλυστρήματος πουθενά

προφανώς μας πουλήσαν λάστιχα που γράφουν PR4 Πάνω αλλά μάλλον είναι κάνα S20 μεταμφιεσμένο.. :tooth:

Άβαταρ μέλους

gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#19

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 10 Ιουν 2016, 14:05

Αλεξ, δεν την ψαχνω στις στροφες με την προσφυση. Οδηγω με εναν αθλητικο ρυθμο και αναλογα τον δρομο πιεζω.
Τα feedback απο στριφτερους φιλους με vstrom και varadero ειναι η επιβεβαιωση για μενα.
Πολλοι το θεωρουν κορυφαιο στην κατηγορια του.

Προσωπικα, γουσταρω την bridgestone διοτι συνδυαζει υψηλα επιπεδα κρατηματος, στιβαρο σκελετο, τεχνολογια, αντοχη και διαρκεια στον χρονο, και ολα αυτα σε ανταγωνιστικοτατες τιμες.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

naftilos
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2646
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 15:55
Τόπος διαμονής: Αθηνα Ηρακλειο
Moto: Αprilia pegaso+capon
Κράνος: SHARK VISION-R
Έχει κάνει like: 90 φορές
Έχει δεχθεί like: 112 φορές

#20

Δημοσίευση από naftilos » 10 Ιουν 2016, 15:56

TC-drift έγραψε:
:banghead: προφανώς μας πουλήσαν λάστιχα που γράφουν PR4 Πάνω αλλά μάλλον είναι κάνα S20 μεταμφιεσμένο.. :tooth:
Α να γεια σου, στα λόγια μου έρχεσαι στο τέλος θα συμφωνήσουμε έστω και κατά λάθος με αλλά λάστιχα τρεχάτε και θυμόμαστε λάθος. Τα PR4 είναι ύπουλα ελεεινά και τρισάθλια :yes: :yes:

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναλώσιμα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης