BRIDGESTONE BATTLAX T30 NEW....

Ό,τι λιώνει, ό,τι παλιώνει κι ό,τι τελειώνει!
Άβαταρ μέλους

Αλομπαρ
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 2319
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 03:19
Τόπος διαμονής: Χαβούζα
Moto: ΚTM SuperDukeR 1290
Κράνος: SHOEI XR-1100
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 57 φορές
Έχει δεχθεί like: 33 φορές
Ηλικία: 34

Re: BRIDGESTONE BATTLAX T30 NEW....

#21

Δημοσίευση από Αλομπαρ » 11 Ιούλ 2014, 01:55

Τελευταία απάντηση στην προηγούμενη σελίδα:

καλοστριφτα γιωργη!!! :cheers:


Δημήτρης

Πρωην jimbakis

Άβαταρ μέλους

mario
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 27 Μαρ 2013, 14:20
Τόπος διαμονής: patra
Moto: tiger 1050
Κράνος: FG 15 HJC
Έχει κάνει like: 17 φορές
Έχει δεχθεί like: 12 φορές
Ηλικία: 45

#22

Δημοσίευση από mario » 11 Ιούλ 2014, 11:42

καλοφαγωτα φίλε...... :cheers:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#23

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 11 Ιούλ 2014, 12:39

Να 'στε καλα παλικαρια! Και στα δικα σας!!
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#24

Δημοσίευση από Vag » 11 Ιούλ 2014, 16:16

Καλοφορετα Γιωργη και καλες βολτες...
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1770
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#25

Δημοσίευση από ibar132 » 11 Ιούλ 2014, 22:33

καλοφορετα κ καλοφαγοτα!

Βαγγελη κ ALX ειδατε σκελετο τα μισελενια?
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#26

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 11 Ιούλ 2014, 23:26

Ευχαριστω για τις ευχες Βαγγελη και Ηλια!

Πραγματικα αθλιος και ανυπαρκτος σκελετος, τη στιγμη που το angel εχει μεταλλικες ινες και το Τ30 κεβλαρ....

Ιδιες διαφορες οπως anakee σε σχεση με το 501/502.

Παρα πολυ σοβαρη εταιρια η BS οπως και η pirelli.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#27

Δημοσίευση από makisp » 11 Ιούλ 2014, 23:47

Γιώργος τα anakee II ήταν καλύτερα από ta pirelli MT90 και pirelli trail scorpion στα μικρομεσαία On/off. Μαλακό σκελετό είχαν αλλά σε αυτά τα κιλά και ταχύτητες ήταν θετικό πχ μεγαλύτερη παραμόρφωση, μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού σε επαφή με τον δρόμο. Είχαν και μαλακότερη γόμα. Το καλύτερο λάστιχο που είχα βάλει στο Klr. Σίγουρα δεν θα έκαναν για το guzzi :tooth:
Στην κατηγορία sport touring η michelin είναι νούμερο 1 στην Ευρώπη σε πωλήσεις και όπως και να έχει είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες. Δεν μπορεί να είναι και τόσο μάπα. Εγώ βέβαια το road 4, δεν θα το έβαζα γιατί θεωρώ κακάσχημο το προφίλ.
18.000 χιλιόμετρα τα z6 και είχαν ακόμα πολύ τακούνι. Πόσο σκληρή γόμα είχαν? Μιλάμε τα 2πλάσια χιλιόμετρα από τα supersport.
Καλόστριφτα και πάντα όρθιος :tooth:
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#28

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 11 Ιούλ 2014, 23:58

Μακη, οι πωλησεις δεν λενε και πολλα...

18000 ειναι λαθος. 20000 (14000 εγω και 6000 ο Ηλιας) ειναι το σωστο. Και τα ΒΤ023 ειχαν τοσα χιλιομετρα και ειχαν λιγοτερη φθορα. Σκληρο λαστιχο, οπου μου γλιστρουσε μονο σε πολυ κρυο δρομο, μεχρι να ζεσταθει, μετα τους 24 μηνες ζωης. Το Τ30 ειναι αρκετα μαλακοτερο, με ελαφρα πιο γρηγορη κορωνα. Ο σκελετος ειναι το ιδιο σκληρος.
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Vag
Συντονιστές
Συντονιστές
Δημοσιεύσεις: 6767
Εγγραφή: 15 Φεβ 2013, 19:34
Τόπος διαμονής: Μπατιρολανδη
Moto: tiger 1050
Κράνος: HJC RPHA - 10plus
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 45 φορές
Ηλικία: 49

#29

Δημοσίευση από Vag » 12 Ιούλ 2014, 01:33

ibar132 έγραψε:καλοφορετα κ καλοφαγοτα!

Βαγγελη κ ALX ειδατε σκελετο τα μισελενια?
;) Oook
Αν θες να νιώθεις πλούσιος, απλά μέτρα όλα τα πράγματα που έχεις τα οποία δεν αγοράζονται με χρήματα.

Άβαταρ μέλους

ibar132
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1770
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:03
Τόπος διαμονής: αθηνα
Moto: tiger1050
Κράνος: arai qv
Έχει κάνει like: 70 φορές
Έχει δεχθεί like: 38 φορές
Ηλικία: 43

#30

Δημοσίευση από ibar132 » 12 Ιούλ 2014, 01:45

makisp έγραψε:Γιώργος τα anakee II ήταν καλύτερα από ta pirelli MT90 και pirelli trail scorpion στα μικρομεσαία On/off. Μαλακό σκελετό είχαν αλλά σε αυτά τα κιλά και ταχύτητες ήταν θετικό πχ μεγαλύτερη παραμόρφωση, μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού σε επαφή με τον δρόμο. Είχαν και μαλακότερη γόμα. Το καλύτερο λάστιχο που είχα βάλει στο Klr. Σίγουρα δεν θα έκαναν για το guzzi :tooth:
Στην κατηγορία sport touring η michelin είναι νούμερο 1 στην Ευρώπη σε πωλήσεις και όπως και να έχει είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες. Δεν μπορεί να είναι και τόσο μάπα. Εγώ βέβαια το road 4, δεν θα το έβαζα γιατί θεωρώ κακάσχημο το προφίλ.
18.000 χιλιόμετρα τα z6 και είχαν ακόμα πολύ τακούνι. Πόσο σκληρή γόμα είχαν? Μιλάμε τα 2πλάσια χιλιόμετρα από τα supersport.
Καλόστριφτα και πάντα όρθιος :tooth:
μηπως οι πωλησεις εχουν γινει λογο οτι τα φορανε πολλα καινουργια μοντελα?
يفغينيا
باناجيوتيس



Los buenos somos más!!

Άβαταρ μέλους

ALX
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 12403
Εγγραφή: 13 Φεβ 2013, 19:52
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: boGSer 1150
Κράνος: Shoei XR1000
Διάθεση:
Έχει κάνει like: 228 φορές
Έχει δεχθεί like: 242 φορές
Ηλικία: 48
Επικοινωνία:

#31

Δημοσίευση από ALX » 12 Ιούλ 2014, 10:41

Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να είναι κούτσουρα από σκελετό τα ελαστικά! :?:
Τι φοβάστε... μην σκάσουν?
Τα PR3 όπως έχω πει επανειλημμένως, ήταν από τα καλύτερα ελαστικά που έχω φορέσει με εξαίρεση ότι δεν είχαν στριφτερή κορώνα και "τέλειωναν" γρήγορα στο πλάγιασμα!
Όσο για την αντοχή τους χιλιομετρικά.... τα έβγαλα από πάνω με 11000χιλ και τα ΠΟΥΛΗΣΑ! Τόσο καλό ήταν ακόμα το πέλμα τους! Το παλικάρι που τα πήρε (με ένα Vstrom) παραξενεύτηκε και με ρώτησε γιατί τα πουλάω (είχαν πολύ ζωή ακόμα!)

Όσο μαλακός και να είναι λοιπόν ο σκελετός τους, τα PL3 (και τα 4 φαντάζομαι) είναι από τα καλύτερα ελαστικά ever για την κατηγορία τους με τις επιδόσεις που έχουν! (κοίτα ρε που φτάσαμε να εκθειάζω την Michelin εγώ ! :plaf: )

Στο μόνο που ίσως έχει θέμα ο μαλακός σκελετός, είναι στο ότι πρέπει να προσέχεις πολύ συχνά τις πιέσεις σου. Αν χάσει 3psi και άνω από την σωστή πίεση, τότε αρχίζουν οι παραμορφώσεις και η αίσθηση πλεύσης στις στροφές.
“Όσο βελτιώνεται η τεχνολογία των μοτοσυκλετών (ηλεκτρονικά βοηθήματα), τόσο υποβαθμίζεται η τέχνη του αναβάτη.”.
ALX

Άβαταρ μέλους

makisp
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: 21 Φεβ 2013, 16:08
Τόπος διαμονής: Αθήνα
Moto: MG V2 1200
Έχει δεχθεί like: 1 φορά

#32

Δημοσίευση από makisp » 12 Ιούλ 2014, 11:15

Όλα έχουν τα υπερ και τα κατά τους και την χρήση τους. Το M5 που δεν έχει μαλακό σκελετό αλλά με διαφορετικές ζώνες παραμορφώσεως όσο αυξάνει η κλίση, ώστε να παραμορφώνεται περισσότερο το ελαστικό στην κλίση και να έρχεται μεγαλύτερο μέρος του σε επαφή με την άσφαλτο, απλά δεν έκανε για τα 260 κιλά του guzzi. Μετά τα 4-5.000 χιλιόμετρα ο σκελετός είχε πλέον καταπονηθεί εμφανώς και απλά αυτή την παραμόρφωση την ένιωθες πλέον αισθητά με μια έντονη ασάφεια. Ο σκληρός σκελετός όπως πχ στα qualifier δίνει καλύτερη αίσθηση και πιο σταθερή συμπεριφορά.
Η pirelli έβγαζε στην κατηγορία sport touring τα angel και τα angel gt. Η διαφορά τους ήταν ότι το gt είχε πιο ανθεκτικό σκελετό, για πιο βαριές μοτοσυκλέτες κατηγορίας r1200rt.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους

ghost
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: 12 Μαρ 2013, 00:50
Τόπος διαμονής: Κυπαρισσία
Moto: Kawasaki ZX10R
Κράνος: Nolan X802
Έχει κάνει like: 3 φορές
Έχει δεχθεί like: 11 φορές
Ηλικία: 44

#33

Δημοσίευση από ghost » 12 Ιούλ 2014, 11:53

σταματησα να εμπιστευομαι την Michelin πριν χρονια λογω σκελετου.
Bridgestone, Metzeler, Pirelli, Dunlop και τιποτε αλλο πλεον... :parta:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#34

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 14 Ιούλ 2014, 14:35

Εχω κανει καμια 400αρια χιλιομετρα. Οντως ειναι μαλακοτερο απο το bt23. Μου ζεσταινεται σχετικα ευκολα, και ειναι παντου και παντα βεντουζα. Τα χιλιομετρα τα εκανα με ~30 βαθμους και αρκετο αερα, σε επαρχιακο και εθνικο δικτυο με οδοστρωμα μετριο, κακο και (κυριως) γυαλι.

Το μηχανακι βουταει πολυ ανετα στη στροφη και οι εναλλαγες κλισεις ειναι παιχνιδακι παρα το ψηλο κεντρο βαρους της μηχανης. Η κορωνα τερματιζει αρκετα ευκολα χωρις να προκαλει αισθημα ανασφαλειας (δεν ειμαι κανενας στιφτης). Θα μπορουσα να ειμαι ολη μερα πλαγιασμενος με αυτο το ελαστικο. Πραγματικα χαιρομαι να το στριβω.

Τεστ φρενων δεν εκανα (το λυπαμαι ακομα). Παντως η πρωτη δεν σπινιαρει με την καμια πλεον.

Ολα αυτα που ειδα αυτες τις ημερες, εαν εχουν διαρκεια στον χρονο (θελω να μου βγαλει 2 χρονιες ασχετως χιλιομετρων) τοτε νομιζω οτι βρηκα το λαστιχο που μου ταιριαζει....
Εικόνα

Γιώργος

Άβαταρ μέλους

Le Tavernier
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 16 Μάιος 2016, 20:26
Τόπος διαμονής: Πορταριά
Moto: Honda Deauville 650
Κράνος: Caberg Modus
Έχει κάνει like: 2 φορές
Έχει δεχθεί like: 9 φορές

#35

Δημοσίευση από Le Tavernier » 03 Οκτ 2017, 18:19

Σήμερα έβαλα και γώ στην χοντρή τα T30 EVO... προερχόμενος απο PR4 με 13 χιλιάδες χιλιόμετρα με τρόμαξαν λίγο στο πόσο εύκολα αλλάζουν κατεύθυνση. το ΜΟΝΟ σιγουρο ειναι οτι τα Μισελέν ΔΕΝ βουτάγανε έτσι...

Άβαταρ μέλους

Yannis990
Μέλη
Μέλη
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 20:18
Τόπος διαμονής: ΑΘΗΝΑ
Moto: 990 ADVENTURE
Κράνος: X-LITE 661
Έχει κάνει like: 182 φορές
Έχει δεχθεί like: 108 φορές
Ηλικία: 51

#36

Δημοσίευση από Yannis990 » 03 Οκτ 2017, 20:27

Le Tavernier έγραψε:
03 Οκτ 2017, 18:19
Σήμερα έβαλα και γώ στην χοντρή τα T30 EVO... προερχόμενος απο PR4 με 13 χιλιάδες χιλιόμετρα με τρόμαξαν λίγο στο πόσο εύκολα αλλάζουν κατεύθυνση. το ΜΟΝΟ σιγουρο ειναι οτι τα Μισελέν ΔΕΝ βουτάγανε έτσι...
Καλορίζικα και καλόστριφτα :moto:

Άβαταρ μέλους

Συγγραφέας θέματος
gkourmoul1
Mέλη
Mέλη
Δημοσιεύσεις: 686
Εγγραφή: 18 Φεβ 2013, 23:23
Τόπος διαμονής: Ηράκλειο - Καλαμάκι
Moto: YAMAHA TDM900
Έχει δεχθεί like: 6 φορές
Ηλικία: 36

#37

Δημοσίευση από gkourmoul1 » 03 Οκτ 2017, 22:22

Καλοριζικα!!!

Τα δικα μου, που περιγραφω λιγα ποστ πιο πανω, ακομα τα φορω και ειναι σαν καινουργια. Ελαχιστη πτωση αποδοσης.
Εικόνα

Γιώργος

Απάντηση

Επιστροφή στο “Αναλώσιμα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης